Stora Körtråden, läs igenom tipsen! "KHR"

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Skit då, är det nån annan som ska ut och åka i dag?
Jag finns på torget strax efter 1630 iaf.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag ska ut och köra iaf. slutar antagligen 16:20, så jag sitter nog inte på hojen förens strax innan 17. Det går att ringa mig på 0763748410 :tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Slutade tidigare, är hemma nu. Åker en runda ner till Falkenbergsbanan och kollar lite hoj-race om en stund. Någon som ska med? Ring så svarar jag om jag inte sitter på hojen :tummenupp

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Blire något idag, eller? Vädret verkar aningen ostabilt men fortsätter det som det gör så kommer det ju vara rätt gött väder att köra i.

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Vad sägs om en kvälls eller eftermiddagstur? Skulle haft en kompis på besök i helgen, men han missade flyget, så nu har jag plötsligt tid att åka hoj :)

Håller på och plockar lite hemma och i trädgården, men kan kolla till datorn ibland.

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
jag och Krillan åker till torget kba från Gbg nu så vi är väl där om 40. om nån vill med och köra så kom dit

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450

Skall precis käka lunch, och lägga lilltjejen, tänkte ta en sväng vid 2-tiden, och funderar på att utforska lite vägar här runt Onsala, inklusive Bröndomevägen.

Är det nån som har andra specifika planer, så hänger jag gärna på... jag är inte så kinkig :)

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Jag åker gärna lite brondomeväg, måste bara få hojfanskapet startat först. :mad::huvet:va

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Något fel, eller bara taskigt batteri? Skall jag komma förbi? Du lär ju höra mig när jag kommer upp för backen...

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Så otroligt typiskt, efter allt kickande med linus som moraliskt stöd plus rullande här ute, stå startar inte skiten.
Fyra sekunder efter att linus rundat hörnet på väg härifrån, så startar hojen :huvet:finger

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Den är uppenbarligen rasist... gillar inte Yamaha. Hoppas du får ordning på vad det nu är som strular.

Jag hörde tydligen fel (hade hjälm + öronproppar på) när jag fick order om när jag skulle vara hemma, så jag kom hem en timme tidigare än jag behövde... Hade nog dragit en runda till under kvällen om jag inte hade druckit vin till middan.

Känns som att säsongen för kvällsturer är igång, så blir det fler fina kvällar så skall jag nog motionera hojjen lite mer...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...