Stora Kit-tråden 2008

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
08 Öhilns gafler med race-innmat & bakdemper, Ducati corse quickshifter & snabbgass, carbon svingarmbeskytter & motordeksler:confused: Helv... blir ikke penger til å kjøre noen treninger eller løp i år:såjaponken Ducati corse TC er bestilt!

Jag blir helt stum :näsblod

Oljedollar... dessa oljedollar.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Men har du ikke TC, kit-slipperkløtsj og carbon ramair-kit:confused:

TC är verkligen fräckt! Då får vi se om du vågar slå fullt ut ur böjarna :)
Klart jag kan försöka hjälpa till o dra på Atorp. Men jag tror på dig i år. Kommer bli fart på gubben ;)

Äh, Öhlins fram och bak, QS, PC3 samt diverse kolfiber är standard nu för tiden :D

Ditt nya skinnställ skulle nog kunna räknas till kit tycker jag. Farligt flådigt!

Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
TC är verkligen fräckt! Då får vi se om du vågar slå fullt ut ur böjarna :)
Klart jag kan försöka hjälpa till o dra på Atorp. Men jag tror på dig i år. Kommer bli fart på gubben ;)!

Takk for det DQ:tummenupp tenkte du skulle være testpilot for å stille inn TC´en? Regner med at du kommer på treningsleieren på A.torp i april, da kan du få piska Ducatina så hun får oppleve tider godt nede på 1,30-tallet:yoparty

sandstream

Guest
Men har du ikke TC, kit-slipperkløtsj og carbon ramair-kit:confused:
I vår kommer både TC och LC (launch control) att finnas som piggy-back lösningar så vi får väl se vad pengarna räcker till. En LC skulle nog ge mig 10 placeringar i varje race :D

Slirkoppling har jag och när det gäller kolfiber finns det på avgassystemet (Yoshi), fotpinnarna (Valter Moto) samt diverse skyddskåpor :)
Ditt nya skinnställ skulle nog kunna räknas till kit tycker jag. Farligt flådigt!
Kommer bli ett sjukt snyggt ekipage när du är kluddat klart :)

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
I vår kommer både TC och LC (launch control) att finnas som piggy-back lösningar så vi får väl se vad pengarna räcker till. En LC skulle nog ge mig 10 placeringar i varje race :D

Slirkoppling har jag och när det gäller kolfiber finns det på avgassystemet (Yoshi), fotpinnarna (Valter Moto) samt diverse skyddskåpor :)
Kommer bli ett sjukt snyggt ekipage när du är kluddat klart :)

:7peta da ville jeg kjøpt umiddelbart. Når det gjelder ettermarkeds TC er det mer komplisert, de jeg kjenner som har testet sier det er et helvete å stille inn. Ducatis derimot er original:banana Man bytter ECU, og kobler til sensoren så er alt klart:rock Griseenkel å stille inn:tummenupp

sandstream

Guest
:7peta da ville jeg kjøpt umiddelbart. Når det gjelder ettermarkeds TC er det mer komplisert, de jeg kjenner som har testet sier det er et helvete å stille inn. Ducatis derimot er original:banana Man bytter ECU, og kobler til sensoren så er alt klart:rock Griseenkel å stille inn:tummenupp
Det är ju nästan fusk om det är så enkelt :D

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Takk for det DQ:tummenupp tenkte du skulle være testpilot for å stille inn TC´en? Regner med at du kommer på treningsleieren på A.torp i april, da kan du få piska Ducatina så hun får oppleve tider godt nede på 1,30-tallet:yoparty

Får jag ens köra din vackra Ducce i depån så skulle jag bli lycklig :)

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Får jag ens köra din vackra Ducce i depån så skulle jag bli lycklig :)

Greven testa den på A.torp i mai (da hadde jeg hatt henne i 14 dager) og han måtte vi bruke vold for å få av sykkelen! En eller annen dansk kompis av Ronnie testa på Knutstorp, og han hadde så mange spontanorgasmer at jeg måtte bytte kåper:) Så poenget er: Vil du teste så er det bare å si i fra:tummenupp

NB! Det kommer til å bli en helv... nedtur å sette seg på Yammen etterpå:)

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ja det blir det säkerligen men jämfört med vad jag åkte i år så kommer det nog ändå kännas ok ;)

Jeg hadde 05-r1 og det er en knallsykkel (kjørte fortere med den enn med Ducatina):huvet Men det som er rått med Duccen er jo bremser, chassie og lyd - så skal du teste så håper jeg at du med din sado-stail viser henne hvordan man kjører typ 1, 36/37 på A-torp, ok?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Jeg hadde 05-r1 og det er en knallsykkel (kjørte fortere med den enn med Ducatina):huvet Men det som er rått med Duccen er jo bremser, chassie og lyd - så skal du teste så håper jeg at du med din sado-stail viser henne hvordan man kjører typ 1, 36/37 på A-torp, ok?

;) 1.36 ja... Krävs lite våld då och jag vet inte om jag vågar när man sitter på 300.000 kronor cykel men men.. Hornen kanske växer fram! :D

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Jag börjar lite smått..

I somras fick jag till slut nog av att öppna tanklocket med nyckel varje gång man skulle tanka, så nu har jag införskaffat ett "race" tanklock från Hong Kong till 1/3 av priset i Sverige. (ink frakt)
Om inte annat så blir jag snabbare i depån.. :yoparty :2cool

Bifogat

• IMG_1223 1.JPG
    IMG_1223 1.JPG
    49.7 KB · Visningar: 74
Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S