Vi får se till att enbart skicka fläsk och potatis som helgats Frej.Gaza Prioriterar Rätt helt enkelt !
Nu tar en massa orogna och skickar mat.
Om dom prioriterat mat, inte f-n hade en massa otrogna skickat raketer, vapen och ammunition !
Vi får se till att enbart skicka fläsk och potatis som helgats Frej.Gaza Prioriterar Rätt helt enkelt !
Nu tar en massa orogna och skickar mat.
Om dom prioriterat mat, inte f-n hade en massa otrogna skickat raketer, vapen och ammunition !
Det är lugnt han hittar snart tråden om Afrika och förstör den ocksåHar fisket nu flyttat till mellanösterntråden?
Tja, så länge det inte agnas med Putin antar jag det är ok...
View attachment 505311
Good point!Det är lugnt han hittar snart tråden om Afrika och förstör den också
Självklart...alla som inte jublar när Israel massakrerar oskyldiga civila är Hizbollahsympatisörer/antisemiter.Unifil är Hizbollaz beskyddare!!!!
FN ut ur Libanon.
Tunnlar och soldater – ilska mot FN-styrkan
FN:s fredsbevarande styrka i södra Libanon har hamnat i kläm mellan Israel och Hizbollah. Flera av dess soldater har skadats. Men vad är det för styrka och hur har de lyckats med sitt uppdrag, att bevara freden?www.svd.se
Ibland när jag läser dina inlägg tappar jag hoppet om mänskligheten. Bara så du vet.Dom massakrerar varandra lika bra båda sidor väl? När blir det dags för .. tänkte säga kvinnorna att slåss, men det gör dom säkert redan. Kvinnor, barn, mamma, pappa, barn, alla är med i familjeaktiviteterna och krigar tillsammans.
Men dom gör uppenbarligen inte tillräckligt för det finns ju fiender kvar på båda sidor.
Jamen då är du rätt vägIbland när jag läser dina inlägg tappar jag hoppet om mänskligheten.
Det kan säkert vara så. Är man född och uppväxt under israelisk förtryck så kommer man nog sympatisera med Hamas. En grabb som sett halva släkten dö för israeliska bomber har nog bara ett mål i livet - att försöka radera Israel från jordens yta. Det är så man skapar terrorister.Dom massakrerar varandra lika bra båda sidor väl? När blir det dags för .. tänkte säga kvinnorna att slåss, men det gör dom säkert redan. Kvinnor, barn, mamma, pappa, barn, alla är med i familjeaktiviteterna och krigar tillsammans.
Men dom gör uppenbarligen inte tillräckligt för det finns ju fiender kvar på båda sidor.
Ja men försök tänka eller åtminstone läsa lite mer tack.Jamen då är du rätt väg
”Slaktaren från Khan Younis” fick en hjärntumör bortopererad under sin tid som fånge i Israel. Tack så mycket…Yahya Sinwar död.
Är väl som i Sverige.”Slaktaren från Khan Younis” fick en hjärntumör bortopererad under sin tid som fånge i Israel. Tack så mycket…
Stockholmssyndromet är nu sverigesyndromet.Är väl som i Sverige.
Verkar som att operationen inte lyckades, hjärnan svårt skadad efteråt (kanske också förut ?)”Slaktaren från Khan Younis” fick en hjärntumör bortopererad under sin tid som fånge i Israel. Tack så mycket…
Ondskan intakt, tyvärr.Verkar som att operationen inte lyckades, hjärnan svårt skadad efteråt (kanske också förut ?)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|