Hoppas på ett storskaligt krig mellan västerlandet och ottomanska riket faktiskt.Och den här mannen går från klarhet till klarhet men det förvånar inte längre
View attachment 494114
Apropå Ottomanska riket.
Så här är det alltid med mena, sjukt lättkränkt, bara rättigheter för dem själva.
Ingen vill ha med Palestinier att göra förutom Sverige.Egyptens mur mot Gaza. Nåt säger mig att de är inte riktigt välkomna, trosfränder och allt.
Men att som Israel och jude tro att det kommer fungera bra att spela i ett muslimskt land måste väl ändå ses som lite naivt.
Ja, jag vet, "victim blaming" men ändå.
Så är det. Men vi vet alltid bäst.Ingen vill ha med Palestinier att göra förutom Sverige.
Hamnar man i turkiskt fängelse eller ens häkte är det nog inte är lika roligt.Det muslimska landet ville ju ha honom, och betalade förmodligen bra för det.
Vill dom betala bra och sedan inte låta honom spela så sitter han säkert på bänken och torkar tårarna med sedlar...
Märkligt, jag såg ingen "refugees welcome" skylt, men visst måste det ha funnits en där någonstans?Egyptens mur mot Gaza. Nåt säger mig att de är inte riktigt välkomna, trosfränder och allt.
Ja den var där, och egyptiska vegankvinnor med blått hår och näsring som fräste okvädningsord mot de som förväntas betala kalaset.Märkligt, jag såg ingen "refugees welcome" skylt, men visst måste det ha funnits en där någonstans?
Ja den var där, och egyptiska vegankvinnor med blått hår och näsring som fräste okvädningsord mot de som förväntas betala kalaset.
Det är ett av de stora mysterium jag söker svar på:Glöm inte "Queers for Palstine" med en bunt transor och bögar som vill visa sig godhjärtade...
Det är ett av de stora mysterium jag söker svar på:
Varför vurmar de grupper som först skulle utrotas av islamister just islamister?
Jo jag vet, narrativet, indoktrineringen, att det alltid är synd om "minoriteter" som 68-vänstern äger, men ändå.
Undrar hur islamisternas försvarsvilja är.Ja du Markus.
Nu ska dom iaf försvara oss, det svenska, vårat land och värderingar om kriget kommer. Flera av dem är ju här.
"Islamisterna och muslimer som är hängivna ideologin islam gör ingen hemlighet av att de hatar oss. Islamister ser rakt i ögonen på oss och säger att de inte gillar vår frihet. De säger att de inte gillar kvinnors frihet, homosexuella, otrogna, judar, sekularismen och värst av allt vår demokrati. Ändå främjas denna trosutövning i Sverige, skriver debattören Nima Rostami."
Islamism är fascism - Nyheter Idag
Islamisterna och muslimer som är hängivna ideologin islam gör ingen hemlighet av att de hatar oss. Islamister ser rakt i ögonen på oss och säger att de inte gillar vår frihet. De säger att de inte gillar kvinnors frihet, homosexuella, otrogna, judar, sekularismen och värst av allt vår demokrati...nyheteridag.se
Jag kan känna att du och jag är helt eniga i just den frågan, varför du får föra talan...Undrar hur islamisternas försvarsvilja är.
Eller vanliga småbarnsföräldrar som kastar sten på polisen i Örebro.
Kan känna att tex @BrooklynS borde försöka bena lite i det. ??
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|