Han kändes lite tam...Förmodligen Anders Holmbergs sämsta intervju.
Finns den här varan kvar?Min första flickväns familj blev erbjudna 40 kameler för hennes lillebror som var typ 10 nånting.
Ja, men till hennes försvar så blir hon väl hängd om hon klagar.Han kändes lite tam...
Bra ändå att han tryckte på 6 oktober.
Synd ändå det inte verkar finnas någon enda palestinsk representant som klarar av att resolut fördöma Hamas och deras terrorism. Det blir alltid något ursäktande "men judarna är värre!"
Haha, inte pratat med någon av dem på länge nu, men han var ett gulligt litet barn med stora blåa ögon, därför de ville köpa honom.Finns den här varan kvar?
Skräcken, iaf vad släktingar till gisslan verkar tycka, är att inga eftergifter kan vara ett dödsstraff för gisslan.Please rensa nu.
Den där thermit grejen som Ukraina använder borde fungera bra i tätbebyggt också
View attachment 503161
Jag tror tyvärr att Netanyahu gör rätt och att det krävs ett oerhört mod och ledarskap för att offra gisslan för att göra alla andra israeler säkrare. Rädda 50 eller rädda 50,000, det är frågan gissar jag. Hade det gått att bara sluta jaga Hamas, få hem gisslan och sedan chill resten av livet är jag rätt säker på att det hade hänt.Skräcken, iaf vad släktingar till gisslan verkar tycka, är att inga eftergifter kan vara ett dödsstraff för gisslan.
Att Hamas ska tycka att "Vi har ändå ingen nytta av dom".
Om det nu finns någon gisslan kvar i livet vilket verkar vara tveksamt med dom här vedervärdiga terroristerna.
Inte omöjligt men vilket fruktansvärt val att behöva göra.Jag tror tyvärr att Netanyahu gör rätt och att det krävs ett oerhört mod och ledarskap för att offra gisslan för att göra alla andra israeler säkrare. Rädda 50 eller rädda 50,000, det är frågan gissar jag. Hade det gått att bara sluta jaga Hamas, få hem gisslan och sedan chill resten av livet är jag rätt säker på att det hade hänt.
Ja verkligen segt och de har med odjur att göra.Inte omöjligt men vilket fruktansvärt val att behöva göra.
Skönt att jag slipper.
Döda folk genom att spränga deras personsökare var nytt för mig.
Svårt att få till det samtidigt på så många enheter genom att mixtra med batteri.Jag trodde att det var vanlig termisk rusning, men det där är nog mer än lite litium.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |