Jonas_Västerås
Sporthojsnörd
Ska tydligen vara pangpriser på begagnade personsökare just nu.
Minns fortfarande min Motorola Minicall 🥹Ska tydligen vara pangpriser på begagnade personsökare just nu.
Okej. Men det är antagligen med ekonomiskt stöd från USA. Israel lär väl inte dra in många kronor på egen produktion.Israel tillverkar mycket vapen själva, bland annat dom absolut bästa robotarna till det ålderstigna Patriot systemet.
Iron Dome och Davids sling är andra system dom har utvecklat
Det är ju svar nog att ingen vill argumentera mot. All kritik mot Israel bemöts med tystnad.Som sagt, lek din lek med någon som vill vara med.
Bara sådär USD13G i exportinkomst på vapenindustrin i Israel.Okej. Men det är antagligen med ekonomiskt stöd från USA. Israel lär väl inte dra in många kronor på egen produktion.
Inte alls men allt ditt trams är opassande för mig, för du gör dig bara fånig, alternativt är fånig, och det passar andra bättre.Det är ju svar nog att ingen vill argumentera mot. All kritik mot Israel bemöts med tystnad.
Jag har funderat lite på när vi kommer få se små drönare med jetmotor. Det finns ju motorer för radioflygplan så det borde ju dyka upp förr eller senare som ett steg mellan kryssningsrobotar och propellerdrönare.
Jag har funderat lite på när vi kommer få se små drönare med jetmotor. Det finns ju motorer för radioflygplan så det borde ju dyka upp förr eller senare som ett steg mellan kryssningsrobotar och propellerdrönare.
Var det inte just såna som sprängde ammunitionsförrådet i Ryssland?
Palianytsia verkar vara en jetmotorbestyckad kryssningsmissildrönare, så typ?Var det inte just såna som sprängde ammunitionsförrådet i Ryssland?
Jag slår vad om att Israel nog kan tänka sig att åtala dem ändå.
Jag slår vad om att Israel nog kan tänka sig att åtala dem ändå.
De får väl vänta en stund innan de försvinner personerna så det inte ser lika suspekt ut, men ja... Mossad verkar ha lite av en renässans nu.Jag slår vad om att Mossad har en annan lösning.
Dessvärre så tycks man anse att alla som bor i Gaza är potentiella Hamas-medlemmar och kan dödas. Och alla som bor i Libanon tillhör Hizbollah.Känns som om Israel har bestämt sig att slå ut Hamas till vilket pris som helst...
View attachment 504212
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |