Stora startfält på SM-premiären på Anderstorp Raceway!

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Naturligtvis får man ha ett fordon med sina verktyg i, men din mekaniker får vackert parkera utanför från fredag morgon. I år blir det inget zigenarläger med 5 personbilar per förare inne på området.

Jag har en husvagn som kommer upp först på fredag som bla jag skall sova i. Får man in den till tältet? Dragbilen kan parkeras utanför men bussen som jag skall sova i de första nätterna vill jag ha kvar (alla verktyg i den).

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Kommer det finnas någon mat att köpa vid banan?

Onsdag-fredag beställer man matlådan hos Fiver, lördag-söndag köper man den hos kiosken.

Jag har en husvagn som kommer upp först på fredag som bla jag skall sova i. Får man in den till tältet? Dragbilen kan parkeras utanför men bussen som jag skall sova i de första nätterna vill jag ha kvar (alla verktyg i den).

Läste du inlägget du quotade? Servicefordon får parkera inne på området, husvagnar likaså. Övriga bilar utanför. Om du har en buss med verktyg får den självklart vara kvar inne på området. Om du har varit i en SM-depå de senaste säsongerna vet du nog vilka bilar vi inte vill ha in. Vi vill inte ha fler bilar än nödvändigt på området eftersom vi ska försöka visa upp en snygg fasad för media.

Jag tänkte mer på senaste tid för ankomst? Är han där 08-17 eller kan man ramla in framåt 20-22 på kvällen och få en plats?

Om man ramlar in efter han gått och lagt sig får man snällt vänta till morgonen efteråt.

200 deltagare passerat! Vi får hoppas att det blir storpublik också!

Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Bra o veta när han slutar jobba. Så man har en tid att sikta på. Jobbit om han lägger sig som mig kl 20,00

Onsdag-fredag beställer man matlådan hos Fiver, lördag-söndag köper man den hos kiosken.

Läste du inlägget du quotade? Servicefordon får parkera inne på området, husvagnar likaså. Övriga bilar utanför. Om du har en buss med verktyg får den självklart vara kvar inne på området. Om du har varit i en SM-depå de senaste säsongerna vet du nog vilka bilar vi inte vill ha in. Vi vill inte ha fler bilar än nödvändigt på området eftersom vi ska försöka visa upp en snygg fasad för media.

Om man ramlar in efter han gått och lagt sig får man snällt vänta till morgonen efteråt.

200 deltagare passerat! Vi får hoppas att det blir storpublik också!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
har två frågor... Hur sent kan man köra in på området onsdag kväll? Hur ser schemat hur för träningsdagarna?

Räkna med cirka 22.00

Var det inte prat om tv sändning? Hur blev det med det?
Eller har jag drömt det?:va

Jodå, det blir TV. Pro SBK samt highlights från 125 och 600. Blir det nåt spektakulärt i övriga klasser kan det också slinka med.

Last edited:

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Räkna med cirka 22.00

Jodå, det blir TV. Pro SBK samt highlights från 125 och 600. Blir det nåt spektakulärt i övriga klasser kan det också slinka med.

Finns det något tidsschema för fredagsträningen? Eller är det en vanlig bandag med tre grupper?

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj

Skickade en fråga till Tv4 Sport om de kommer köra nått från Roadracing SM i Anderstorp.

Svaret var lite överaskande :va

Hej Micke. Nej tyvärr inte. Hoppas du får en trevlig dag! Med vänlig hälsning Camilla Tv4 Sport

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Om det är nån som vill stå i box Ons-Sön så har vi en, möjligtvis två, platser över.
Slå en pling på 072-308 90 90 om det skulle vara intressant :tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
..och vart är den feta reklamen på första sidan, kan man undra...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept