Stora Tysklandstråden

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Finns det möjlighet att låta denna tråd leva kvar så vore det bra. Tyskland är ett viktigt land i Europa och mycket är på gång där.

Just sayin'.

🖤♥️💛

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det här var ett av inläggen jag skrev efter jag kallats högerextrem, är inte säker på att det är en del av en formidabel hatstorm men må så vara i så fall.

Eller så funderar man mest på: vilket parti kan just nu göra mest nytta i de frågor jag tycker är viktigast, och så bryr man sig mindre om vad alla politiska motståndare säger för elakheter om varandra.

Jag är medveten om hur provocerade det är, eftersom det rubbar folks trygghet i att gå tillbaka till bocken för trädgårdsmästar-råd, men jag tror verkligen på politiken som en dynamisk kraft och inte statisk institution.

Det samhälle vi har, det har vi på grund av gårdagens partier, allt annat är en hallucination. Vill man ha ett annat samhälle behöver man ompröva vad man skall rösta på. Är man nöjd med allt så behöver man så klart inte.

Men, det är något med den här svenska konsensus-kulturen som inte fungerar med att folk inte tycker likadant, det blir härdsmälta.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO