Jag tror mer att det är en knivattack med flera allvarligt skadade personer (två döda verkar det nu). Men framtiden får utvisa vad det egentligen var. Att det skulle vara rysk desinformation känns ganska osannolikt.View attachment 509469
Vad kan detta vara? Rysk desinformation?
Jag tror det är Putin som skickat dit en syrier för att destabilisera Tyskland inför valet.Jag tror mer att det är en knivattack med flera allvarligt skadade personer (två döda verkar det nu). Men framtiden får utvisa vad det egentligen var. Att det skulle vara rysk desinformation känns ganska osannolikt.
Det här är lite onödigt polemiskt.Här har ni, hoppas ni är nöjda med ert gnäll om AfD. Ingen gnällspik nämnd, ingen gnällspik glömd. Men det är ert fel.
![]()
Bayern: Mann und Kind in Aschaffenburg erstochen – Verdächtiger gefasst
Fürchterlicher Angriff in Aschaffenburg (Bayern): Laut BILD-Informationen starben ein Passant (41) und ein Junge (2). Ein Mann ging auf eine Kita-Gruppe loswww.bild.de
De har inte landat i Europa av en slump eller från en rymdfarkost. (Heller inte Space X)Det här är lite onödigt polemiskt.
Nää, han använde ju en Mini, så det är sådana som ska förbjudas.Dags att förbjuda halvautomatvapen?![]()
Jag kräver förbud mot halvautomatiska växellådor. Även om det senare visare sig att föraren körde manuellt växlat.Dags att förbjuda halvautomatvapen?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |