Storsatsning mot fortkörare på bogan!

Status
Ej öppen för fler svar.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
det har du fan rätt i (aldrig sett det innan), varför flyttar inte moderatorerna alla sånna här trådar dit då?

är ju likadant i film & bild forumet, tjockfullt med trådar där folk bara lagt sig i diket och dratt av 1000 bilder på random hojar på dom här två vägarna.

sorry om jag låter cynisk men för nån som bor på andra sidan landet är det här helt ointressant.

kan tänka mig vilken respons jag skulle få om jag startade tråd efter tråd om nån vägsnutt utanför skene tex -> :fatta!

Du har problem eller?

Varför ens yttra sig om man är ointresserad, du behöver inte ens besöka de trådarna eller känner du suget att kolla vad det är som en geting drar sig till saft? Försvarar inte dessa som tror det är en roadracingbana & tycker det är otroligt lågt av polisen att tro att detta kommer slå hårt emot hojåkarna. Detta kommer vara deras lättaste sätt att få in pengar åt staten istället för att försöka samarbeta till en bana eller raksträcka t,ex Barkaby. Visst man kommer inte ifrån problemet med en del individer som gasar men kanske på sikt som kommer det en väg för oss. Rom byggdes ju faktiskt inte på en dag. :)

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
du behöver inte ens besöka de trådarna
Enligt din argumentation så skulle Sh bara behöva en enda forumgrupp, alltså? Så kan folk bara låta bli att besöka trådarna som gäller filmer, eller skånska klubbar, eller OT-ämnen, eller...

Mmm har inte du heller något val vad du vill gå in & titta på eller inte, rätta mig om jag har fel men det är än så länge demokratiskt så du är inte tvungen att läsa andras skit om du inte vill.

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Det kanske har gått omärkt förbi men han har "lagt av" och fått insikt (vad jag förstår) i vilka konsekvenser det fått/fick och framför allt hur det påverkat andra = starkt gjort enl. mig! :tummenupp

// Niklas

Det va nå nytt för mig. Trodde han skulle fortsätta att köra tills han körde ihjäl sig. Aja, jag får väl ta över uppgiften. Någon som har en jetmotor jag kan sätta på damcykeln? :tungan

Str3 R

Guest
När jag åkte på Hoj-X och lyssnade på en föreläsare som sitter vid ett skrivbord hela dagarna och läser rapporter så pratade han om just Bogan och Bulten. Det han sa på båten var att det skulle öppnas en dialog mellan sporthojarna och polisen. Jag vet inte vilken planet han befinner sig på men någon direkt dialog kan jag inte se om alla mc-förare ska bli jagade.

Spoox

Race till death or die behind!
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM 690 SM -07 Limited Edition
Killen är ju helt omdömmeslös och borde buras in samt fråntas hojen.

Ibland undrar jag om den mentala åldern i kanalen är mer än 13-14 år?

Har du någon gång funderat på vad han, ehuru potentiellt, utsätter sina medtrafikanter för?

Kommenterade inte huruvida jag tror att han är i sina sinnens fulla bruk eller inte. Jag sa bara att jag tycker det är synd att han lagt av för filmerna är underhållande och det är kul att se honom köra, speciellt när han "leker" med polisen.
Detta säger väll snarare mer om mig så kom igen, hoppa på mig med något spydigt istället så ska jag dementera det :p

njelger

Guest
På bogan? Fan va konstigt. Det har ju alltid varit en racerbana som alla gillar.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Lägg ner GR-diskussionen! Som det flesta vet så är det inte tillåtet här.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Ha ha ha intressant det här med betyg man får antingen negativ eller positiv var gör den för nytta egentligen eller var säger du Pjohan, skriv i tråden om du är missnöjd med mitt inlägg istället! :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar