det har du fan rätt i (aldrig sett det innan), varför flyttar inte moderatorerna alla sånna här trådar dit då?
är ju likadant i film & bild forumet, tjockfullt med trådar där folk bara lagt sig i diket och dratt av 1000 bilder på random hojar på dom här två vägarna.
sorry om jag låter cynisk men för nån som bor på andra sidan landet är det här helt ointressant.
kan tänka mig vilken respons jag skulle få om jag startade tråd efter tråd om nån vägsnutt utanför skene tex ->
Du har problem eller?
Varför ens yttra sig om man är ointresserad, du behöver inte ens besöka de trådarna eller känner du suget att kolla vad det är som en geting drar sig till saft? Försvarar inte dessa som tror det är en roadracingbana & tycker det är otroligt lågt av polisen att tro att detta kommer slå hårt emot hojåkarna. Detta kommer vara deras lättaste sätt att få in pengar åt staten istället för att försöka samarbeta till en bana eller raksträcka t,ex Barkaby. Visst man kommer inte ifrån problemet med en del individer som gasar men kanske på sikt som kommer det en väg för oss. Rom byggdes ju faktiskt inte på en dag.