Tråden är väl rätt död egentligen Eidolon hänger mest uppåt Sthlm nu och jag tycker att man mest ser glidare eller gubbar när man är ute.
Kan eventuellt ha mött dig någon gång för några veckor sen Konkey, kör en svart Ktm 990 Adventure R.
TJENARE GUBBAR!
Någon som är aktiv på SH och boende i eller närheten av Strängnäs, kanske sugen på att åka? Jag tog kortet i slutet av Maj och brukar åka ganska ofta.
Förövrigt så verkar det vara en ganska död tråd. Försök att få igång den så man inte behöver hänga i Tälje-tråden
Jo det slutar väl att man sitter i den tråden som alla andra Japp! Inte omöjligt Eataz, körde en helsvart 625'a, nu har jag dock satt på orange sidoplast men annars är allt svart!
Antar att jag tillhör "gubbarna" då...
Sur uppsyn kan jag bjuda på men resten är det nog bortåt 10 år kvar tillHaha njae Tänkte väl typ 50+ öppen hjälm och sur uppsyn, dit har du väl inte nått än?
Tjenare Konkey,
Första gruppen Sportis länkar till är "MC-Grupp Eskilstuna". Vi är merparten folk som bor i Eskilstuna/Strängnäs trakterna men även en hel del Västmanlandsfolk då vi hänger mycket ihop med andra gruppen Sportis länkade till, "Tisdagsturen 18:30 Mac Donalds Köping/övriga samkörningar".
Vid bra väder så brukar vi i åka till Westerqvarns träffarna på måndagar för lite fika och sedan dra ut på en 10-20mils touring efteråt. Vanligtvis samling vid Statoil Västerled i Eskilstuna 16.45 och avfärd mot Westerqwarn vid 17.15.
Tisdagar och åter igen vid bra väder så brukar vi hänga med maffian från Köping på deras touring.
Då samlas vi runt 17.30 vid Statoil Västerled i Eskilstuna och rullar ungefär 17.45 för att hinna till Köping.
Det är glatt gäng med allt från erfarna bombpiloter till nybörjare som samlas på dessa resor så alla är välkomna.
/Mvh Jimmy (admin i Mc-grupp Eskilstuna)
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|