Ok, Brukar va ett gäng här från stallarholmen som åker på onsdagar. Samling på fiket kl 18:00. Brukar va lite blandade åldersgrupper och hojjar, Jag har vell varit med nån gång. Om du inte har nått att göra nån onsdag.
Tja, jag bor i Stallarholmen och har missat detta helt. Menar du att ni träffas vid Printz i Gula Huset?
/Johan
Hej.
Jag försöker leka reseledare inför årets Mälaren runt. Vi är ett gäng som åker ihop, vi samlas vid OK på Markörvägen i Strängnäs för avfärd vid 10.00. Den grova planen är att åka motströms upp mot Nykvarn för att sitta där och fika och kolla på hojar ett tag för att sedan flyta med. Lunch i Västerås. I Enköping vänder jag troligen hemåt efter att ha kollat in alla hojar, andra brukar fortsätta till Stockholm för att fulborda varvet.
/Johan
Är väl bara att du hänger med så gott det går! Brukar ju gå i rätt lagom fart när det är så mkt hojar, fast så fort det öppnar upp och blir motortrafikled eller större landsväg så ligger nog endel på lite. Då kan det bli svårt att hålla ihop gruppen också, men det är sånt man får räkna med.Jag skulle jätte gärna vilja hänga på! Är 17 år och åker 125a, så säg till om ni inte vill ha någo långsam en med er för den gör bara 105!
Jag skulle jätte gärna vilja hänga på! Är 17 år och åker 125a, så säg till om ni inte vill ha någo långsam en med er för den gör bara 105!
Jag skulle jätte gärna vilja hänga på! Är 17 år och åker 125a, så säg till om ni inte vill ha någo långsam en med er för den gör bara 105!
Självklart ska du med! Som sagt så är nog snitthastigheten ca 0,5 km/h.. Dyk upp vid OK i Strängnäs strax före 10. Utrusta dig med kaffetermos och fika. Välkommen!
/Johan
Då dyker ja upp! Hoppas på bra väder också å hoppas att den förbannadr hojjen håller hela vägen! Vore även bra om jag kunde "hänga" med dig under dagen, dvs att följa efter dig lite mer då det är första gången de blir en sådan lång resa och att jag kan hänga på dig när du vänder hemåt!
Mvh Johannes
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |