Strängnäs-åkar-tråden

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Blir det någon gocart den 1/3?? Vore bra om man fick reda på om det vart eller inte så man kan planera lite.

Är ni sugna på att köra lite hoj eller bil på sjö så är det bara att komma till eklångssjön imorgon blir både bilar och mc (har delat upp åkningen så man inte kör samtidigt). Var ute idag och ploggade bana med traktor.

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Jag måste tyvärr banga gokart på söndag för lite andra saker jag inte kan styra om.:mad:

Hoppas att ni får det roligt ni som drar.

tjindar

Better to burn out than to fade away
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Sv 1000s K6
Nån som har något tips på billig å bra service-verkstad för mc i en ca 5-6 mila radie kring strängnäs? Kan givetvis åka längre om det är värt det!! Tack på förhand

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)
Hoppas att allt är bra med alla:confused:

Någon som varit ute o gasat?????
Är grymt sugen men är hojlös för tillfället.:(

Jag var ute en kort sväng i lördags när jag hämtade hem Hyndan från verkstan. Efter det så har Kung Bore slagit till igen. :huvet Så nu är det bara att tålmodigt vänta på varmare tider:)

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Jorå, ett par att köra
Hoppas att allt är bra med alla:confused:

Någon som varit ute o gasat?????
Är grymt sugen men är hojlös för tillfället.:(

Jag var ute en sväng ensam i lördags och en sväng med Ludde samt Crille i söndags. Kallt om fingrarna, men skoj. Det är inte ofta man kör hoj när det är is på sjön......:tummenupp :tummenupp

.Putte

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2007
Hoj
Blå
Var ut en sväng idag och provkörde hojen beställde tid hos bilprovningen för hojen imorgon så man var ju tvungen att prova den innan fan vad kallt det var att köra men glädjen var desto större :banana

Dempen

Ja e de bästa ja vet
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
Honda CBR1000RA
Lägger in ett inlägg, de har ju varit lite lugnt på den här tråden. Hämtade oljefiltret idag som ja beställt, nu ska de bara bytas o i med ny olja.
Men sugen e man ju att ut o dra en sväng när solen e framme på dagarna o bara värmer o retas när man e inne o jobbar...

HrHptm

Förälskad i Kimelliz!
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Jorå, ett par att köra
Lägger in ett inlägg, de har ju varit lite lugnt på den här tråden. Hämtade oljefiltret idag som ja beställt, nu ska de bara bytas o i med ny olja.
Men sugen e man ju att ut o dra en sväng när solen e framme på dagarna o bara värmer o retas när man e inne o jobbar...

Solen sken ikväll........
Jag träffade Cruella i Enköping när jag var på väg hem från jobbet. Vi tog en sväng till Mariefred.:banana
Körde en sväng på 2 timmar i måndags. Händerna var så frusna att jag grät när de tinade upp:näsblod
Så i med oljan och ut på hojen:yoparty

Cruella

No pain, no fear
Gick med
25 Jun 2008
Hoj
GSXR 1000 L1 svart, GSXR 1000 K9 svart(sa upp sig), KTM 525sx -03(avhyst), GSXR 1000 K9 vit Pussel(skilsmässa), Honda CBR 900 RR -99, fireblade (såld)

Som sagt vi var ute en sväng det var skönt. Härligt att säsongen kommit tillbaka igen. Dags att kasta ut cyklarna i vårvädret.:yoparty

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring