Var ute och körde, men det var tunnt med hojar som du sa. Drog en sväng till Sundbyholm i E-tuna. Fick soppatorsk, men stannade vid en bil vid Kjulagrillen i nöd som bjöd på bensin som tack för hjälpen.![]()
Ha ha du e helt otrolig 2 ggr nu!!!!!!!!!!!
Var ute och körde, men det var tunnt med hojar som du sa. Drog en sväng till Sundbyholm i E-tuna. Fick soppatorsk, men stannade vid en bil vid Kjulagrillen i nöd som bjöd på bensin som tack för hjälpen.![]()
Nu har jag sålt min pärla... så inge hojåka för min del i sommar...
Kör försiktigt i sommar!
Sålde den via Sulas MC, så jag vet inte vem som har köpt den men ni kanske möter den där ute på vägen...
// Marie
Stackare,jag lider med dej![]()
Får man fråga varför![]()
Vad händer där ute på vägarna,är ni ute o åker något
Berätta vad ni gör med hojarna så att jag blir ännu mera hoj sjuk
![]()
![]()
S-nästråden verkar vara helt död nu mera tycker jag undrar vart alla tagit vägen. Själv är man ute och kör kawan ca 2dagar i veckan med olika folk här från stan och sen blir det skogen eller crossbana ca 2dagar i veckan med min Ktm. Så det blir en hel del åkning för min del.
Några från S-näs som ska åka över till Skokloster på fredag? Vore skoj om man vart ett gäng som drog dit (jag är grymt sugen). Det är ju den årliga Italien träffen där då så det brukar ju vara en hel del snygga hojar och bilar.
Den årliga Mc-kortegen går på Lördag kl 12 här i E-tuna samling mellan kl 10-12 i Vilsta med avslutning i Gröndal där dom bjuder på fika. Är det några som ska dit och köra den så kan vi ju mötas upp någonstans innan vi drar till Vilsta.
Tja ba, kan kolla upp fredan.
De var ju inte allt för långt bort, hur dags tänkte du att åka dit då??
Tja ba, kan kolla upp fredan.
De var ju inte allt för långt bort, hur dags tänkte du att åka dit då??
vad var det för hoj du pratade om!!??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fanns då en Kawa Z1100 -82 med kardandrift, en HondaCBX 600 -83, en Yamaha SZ 550 -83 med helkåpa... Sugen![]()
Ha ha du e helt otrolig 2 ggr nu!!!!!!!!!!!
Hej allihopa va ett tag sen, verkar vara lite dåligt drag på strängnäsåkar tråden själv åkte ja på en mycket svår Hoj abstinens och resultatet blev en gammal Yamaha TT600R-98ingen raket den puttrar å smäller, men kul bus på grus
![]()
Har du någon bild på pärlan
Hade en sådan för många,många år sedan.Riktigt kul leksak.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |