Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
SSOTYANoterade just att vi har 2 SFS medlemmar som är anmälda till tävlingen
Bullysmile och Farbor Mumma..
SSOTYANoterade just att vi har 2 SFS medlemmar som är anmälda till tävlingen
Bullysmile och Farbor Mumma..
SSOTYA
Och med typsnittet som många vill ha blir det så här
Stackars gröna faran,står och längtar till våren och husses mc kortTänkte att det vore kul ifall man presenterade sig lite och la upp eventuellt nån bild på sin hoj och även på sig själv ifall man är tillräckligt snygg.
Berätta gärna vad ni vill få ut av klubben eller liknande.
Då börjar jag då så får ni andra gärna hänga med.
Jag är då en snubbe på snart 24år, bor norr om Stockholm i en liten ort som heter Kungsängen. Har inte kortet än i handen men fixat teorin och ska piska uppkörningen direkt när tillfället ges att jag ska köra upp. Ju tidigare ju bättre då jag inte vill missa våra träffar.
Detta är min första gatuhoj, och även mitt första streetfighter bygge. Just därför lägger jag inte ner så där jätte mycket vikt på att få den för snygg, för jag vill kunna köra och lära mig utan att vara rädd för att göra misstag. Inte lätt ifall jag får en för snygg hoj, liksom vurpa första man gör när den är klar.
Därför byggs det sakta men säkert, mest för att det är kul och ha nåt att driva tiden med under vintern.
Varför jag tycker det är kul att vara delaktig i en sådan klubb är för att träffa människor som delar denna intresse för motorcyklar som jag gör. Att hjälpa varandra med allt som kan tänkas inom streetfighter byggen, tips och råd. Kunna visa upp mitt/mina byggen samt se andras, helt enkelt lära sig av varandra. Och det roligaste åka tillsammans.
Min hoj står i ett litet utrymme (går inte att ta bra kort då. Samt inte 100% klar än men bjuder ändå på ett kort på min skönhet.
Tänkte att det vore kul ifall man presenterade sig lite och la upp eventuellt nån bild på sin hoj och även på sig själv ifall man är tillräckligt snygg.
Berätta gärna vad ni vill få ut av klubben eller liknande.
Då börjar jag då så får ni andra gärna hänga med.
Jag är då en snubbe på snart 24år, bor norr om Stockholm i en liten ort som heter Kungsängen. Har inte kortet än i handen men fixat teorin och ska piska uppkörningen direkt när tillfället ges att jag ska köra upp. Ju tidigare ju bättre då jag inte vill missa våra träffar.
Detta är min första gatuhoj, och även mitt första streetfighter bygge. Just därför lägger jag inte ner så där jätte mycket vikt på att få den för snygg, för jag vill kunna köra och lära mig utan att vara rädd för att göra misstag. Inte lätt ifall jag får en för snygg hoj, liksom vurpa första man gör när den är klar.
Därför byggs det sakta men säkert, mest för att det är kul och ha nåt att driva tiden med under vintern.
Varför jag tycker det är kul att vara delaktig i en sådan klubb är för att träffa människor som delar denna intresse för motorcyklar som jag gör. Att hjälpa varandra med allt som kan tänkas inom streetfighter byggen, tips och råd. Kunna visa upp mitt/mina byggen samt se andras, helt enkelt lära sig av varandra. Och det roligaste åka tillsammans.
Min hoj står i ett litet utrymme (går inte att ta bra kort då. Samt inte 100% klar än men bjuder ändå på ett kort på min skönhet.
Finns ingen klubb i falsterbo!
Vill ha tröjja jag me.
Fan va skönt att loggan e klar!!!
Jag kan leva med den och tröjor kommerbeställas!
Nu kan vi koncentrera oss på vad vi ska itta på för kul i sommar.
Ska försöka fixa en liten presentation av mig och mitt budgetbygge snart.
Det skall bli kul att se vad man kan göra med en CBR 600
Ambitionen finns att göra hur mycet som hellst... och idéer är det ingen brist på... men kunnandet (lär mig efter hand) och tiden sätter käppar i hjulen (hjulen håller fö å att få polerade kanter).
Låg budget är det som gäller här så det får bli egna lösningar på mycket och uppdateringar vartefter...
Besiktigades iaf UA som figter förra sommarn
Har du några bilder?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras