Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Skuggan

Guest
Jag har 450 förslag till som jag tänkte lägga upp!!

Det här är helt otroligt, Det är ju fan lika bra att lägga ner :glömdet
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Tråkigt med en sådan inställning, men mig gör det inget ifall ni skiter i dessa förslag. Vill ju bara hjälpa till så loggan kan bäras med stolthet än att det bara är nåt man slängt ihop under stress och sedan behöver ändra.

Hajar inte ens denna stress att snabbt få ihop till en logga och trycka upp grejerna snabbare än ögat för att bara få det gjort. Då kan man skita i att trycka upp grejerna och alla skriver med tushpenna på sina tröjor och glider ihop så blir det mindre möda och billigare.

Vill ni och tycker att det är jobbigt och omständigt att ta hand om detta med loggan så tar jag gärna det på mig och ser till att det blir fixat.
Från att få en logga framröstat tills den blir tryckt, men betalningen får nån annan ta då jag inte är bra på den biten.
 
Last edited:

Skuggan

Guest
Tråkigt med en sådan inställning, men mig för det inget ifall ni skiter i dessa förslag. Vill ju bara hjälpa till så loggan kan bäras med stolthet än att det bara är nåt man slängt ihop under stress och sedan behöver ändra.

Hajar inte ens denna stress att snabbt få ihop till en logga och trycka upp grejerna snabbare än ögat för att bara få det gjort. Då kan man skita i att trycka upp grejerna och alla skriver med tushpenna på sina tröjor och glider ihop så blir det mindre möda och billigare.

Om du tittar bakåt i tråden ser du att folk röstat på vad dom tycker är bra, räcker inte det? De kommer aldrig att gå att få alla tycka samma sak, men det här bevisr ju bara att det kommer bli som jag nämde tidigare, tjafs om färdvägar och träffdagar m,m

Jag upplever inte ngt här som stress..
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag förstår dig, men om det nu blivit som du säger, tycker jag vi ska skita i allt som har med rösningen att göra. Då e det bara för dig att bestämma vilken logga det ska bli och så kör vi på det. För annars är det meningslöst med en röstning.
 

Skuggan

Guest
Men folk röstar ju, då kan det knappast vara meningslöst!?
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Måste man ha tröjor:confused:
Kan vi inte börja med att träffas och ha kul!?
Satan viken abstinens jag har,får väl lungna ner mej med liten dos av mc mässan:tummenupp
Är det någon som ska ner??
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Seså allihopa. Låt inte det här bli en prestigefråga, allvarligt ,spelar det så stor roll vilket typsnitt vi har på en tröja? om nu klubben kommer leva i 10 år så får vi väl revidera loggan det gör väl de flesta företag när den känns omodern.

De flesta har röstat på nr.5 grå tröja, själv har jag röstat på röd, men viker mig för ödmjukast för majoriteten
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Men folk röstar ju, då kan det knappast vara meningslöst!?

Skitsamma, det leder ingenvart. Jag har försökt bidragit med min hjälp så här långt och då får det vara, för nu verkar det som det bara skapar en irritation istället för en glöd för att få till en snygg logga. Och det är inte alls meningen med min hjälpsamhet.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Måste man ha tröjor:confused:
Kan vi inte börja med att träffas och ha kul!?
Satan viken abstinens jag har,får väl lungna ner mej med liten dos av mc mässan:tummenupp
Är det någon som ska ner??


Jo tröja måste vi ha, bla. För att känna igen varandra på vägarna:tummenupp
det här kommer bli årets höjdpunkt
 

Skuggan

Guest
Skitsamma, det leder ingenvart. Jag har försökt bidragit med min hjälp så här långt och då får det vara, för nu verkar det som det bara skapar en irritation istället för en glöd för att få till en snygg logga. Och det är inte alls meningen med min hjälpsamhet.

Du har ju bidragit med en skitsnygg logga!! Och sedan har alla fått välja bland ett antal alternativ.. vi får väl se hur det sluar i morgon, det viktigaste är ju att planera iniför sommaren med massor av åkning :)

O sen kan ju vi andra komma o göra en börnout framför din handledare på vv när du klarat ditt a kort :yoparty
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Du har ju bidragit med en skitsnygg logga!! Och sedan har alla fått välja bland ett antal alternativ.. vi får väl se hur det sluar i morgon, det viktigaste är ju att planera iniför sommaren med massor av åkning :)

O sen kan ju vi andra komma o göra en börnout framför din handledare på vv när du klarat ditt a kort :yoparty

Jag håller med, någonstans måste vi sätta gräns. Men jag tycker alla har bidragit med bra och snygga loggor.
Men hur många ska vi välja emellan??:) Ju fler ju svårare.:gnissla

Huvudsaken är lekapåhoj..
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Röstningen avslutad, här är vinnande bidraget:arsele
 

Bifogat

  • 621c4839-ccc9-4a4a-bc89-4b775fdd551e_large.jpg
    621c4839-ccc9-4a4a-bc89-4b775fdd551e_large.jpg
    17.7 KB · Visningar: 108
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top