Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Hur trött blir man inte när man tror att man ska göra ett två minuters jobb på hojen, så slutar det med att man håller på i en timme o ändå inte fixat det. Jag tänkte skruva av mina barends, lätt jobb trodde jag:mad: Det går faaan inte att rubba skruvarna, slutade med att jag åkte och köpte en slagmejsel och slägga modell mindre, men likförbannat går det inte att rubba skruvarna, provade även med att spruta 5-56 innan jag gick på med släggan. Nu börjar skruvarna ta lite stryk o jag vill inte att dom ska bli runda. Har någon haft samma problem?
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Låter som ett jobb för räddningpatrullen Streetfighter Sthlm, men tyvärr har vi semester verkar det som haha
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Låter som ett jobb för räddningpatrullen Streetfighter Sthlm, men tyvärr har vi semester verkar det som haha

Har lite fejkad snakeskinn liggandes som du kan få som tack för hjälpen med min logga.
DET är pimp !!!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Har lite fejkad snakeskinn liggandes som du kan få som tack för hjälpen med min logga.
DET är pimp !!!


Fejkad "snake"skinn, hoppas det inte är förhuden som du skurit av o försöker få mig eller hojjen att bära :p

just det hur har det gått med loggam? fått den tryck o så?
 

Skuggan

Guest
Årets första tur avklarad!

Lite halt då det snöade lite igår med kul var det :D

Om några timmar dra jag till Sydligare breddgrader för att spana in lite :tuttar och dricka ett par kalla :öl ... Ni får ha det så bra allesammans :pannkyss
 

Bifogat

  • DSC00390.JPG
    DSC00390.JPG
    51.5 KB · Visningar: 75

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Lite halt då det snöade lite igår med kul var det :D

Om några timmar dra jag till Sydligare breddgrader för att spana in lite :tuttar och dricka ett par kalla :öl ... Ni får ha det så bra allesammans :pannkyss

Hörde på radion i morse att en allvarlig miljökatastrof har hänt. Tydligen har golfströmmen ändrat riktning, så nu väntas snö o hagel på Gran Canaria, men vi i Norden skulle i stället få +25 grader:D
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
skrattar

Hörde på radion i morse att en allvarlig miljökatastrof har hänt. Tydligen har golfströmmen ändrat riktning, så nu väntas snö o hagel på Gran Canaria, men vi i Norden skulle i stället få +25 grader:D

ja villket knas det kan bli!!!*S*
sh-pubkväll på lördag!!!!!!!!! hur många kommer?? vi blir 3 som knasar dit!!! hoppas på att se några från ssf där!!! tror att vi kommer att ha ca 25 grader där o det finns säkert :tuttar där oxå!!!! o kalla öll oxå!!!!
önskar alla en trevlig helg var ni än befinner er!!!!

mvh
Riksknas!!!!:yoparty
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Vill oxå höra skvaller!

Jag kan rapportera om Göteborgs trippen vi tog jag och två polare.
Vi åkte ner med tåget på torsdag kväll och var framme och incheckade på hotellet vid ca tolv på natten.Vi fick syn på en pub på andra sidan gatan som hette Rockbaren.
Vi tänkte bara ta någon öl,men slutade med massor av bärs och lakritsshots.
Hamnade i ett gäng med trevligt folk från Bomber och Planbee.:tummenupp:fyllisar Vi kom tillbaks till rummet någon gång efter kl fyra tror vi.
Själva mässan var okej men lite jobbig:( innan vi piggnade till igen.:öl
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Vill oxå höra skvaller!

Jag kan rapportera om Göteborgs trippen vi tog jag och två polare.
Vi åkte ner med tåget på torsdag kväll och var framme och incheckade på hotellet vid ca tolv på natten.Vi fick syn på en pub på andra sidan gatan som hette Rockbaren.
Vi tänkte bara ta någon öl,men slutade med massor av bärs och lakritsshots.
Hamnade i ett gäng med trevligt folk från Bomber och Planbee.:tummenupp:fyllisar Vi kom tillbaks till rummet någon gång efter kl fyra tror vi.
Själva mässan var okej men lite jobbig:( innan vi piggnade till igen.:öl


Låter som ni hade det bra mycket trevligare än mig, en annan låg hemma i influensan hela helgen
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
skvaller!!!

Vill oxå höra skvaller!

Jag kan rapportera om Göteborgs trippen vi tog jag och två polare.
Vi åkte ner med tåget på torsdag kväll och var framme och incheckade på hotellet vid ca tolv på natten.Vi fick syn på en pub på andra sidan gatan som hette Rockbaren.
Vi tänkte bara ta någon öl,men slutade med massor av bärs och lakritsshots.
Hamnade i ett gäng med trevligt folk från Bomber och Planbee.:tummenupp:fyllisar Vi kom tillbaks till rummet någon gång efter kl fyra tror vi.
Själva mässan var okej men lite jobbig:( innan vi piggnade till igen.:öl

ja sh-kvällen var lyckad, tror inga av mina polare mötte några från ssf, jag tappa kollen tidigt, så ölen funka!!!*S* får väll göra ett nytt försök längre fram!!!! ha en trevlig helg!!!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
what up boys? varit lite tyst här tycker jag.

kan inte fler presentera sig eller är resterade för blyga?
 

Skuggan

Guest
Hola.. Nu är man hemma i kalla sverige igen då :gråta
Det har varit ritkigt nice att jäsa på stranden varje dag..

Håller med Bullysmile, ingen fart i tråden sedan jag drog har det varit 6 inlägg. Hur blir det då i sommar :va
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
ooooofff i sommar kommer vi att vara så fina i våra tröjjor på stan!!!*Ler* och man längtar inget va!!!! FAN för vinter lr vad man ska kalla det!!!
själv så ska man till åland på torsdag!!! dom har fått för sej att jag o en polare har kört för fort där för 1½år sen, samanträde och i värsta fall rättegång!!! håll tummarna!!!!
knas
 

Jabben

Full fräs
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
GSXR 1100 -92, Kawa Z400 -77 "dirt track", DRZ400E-00 ,fiddy 125cc
1½ år sen?? det måste ju vara preskriberat ffs.
Håller tummarna för er :tummenupp
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
ooooofff i sommar kommer vi att vara så fina i våra tröjjor på stan!!!*Ler* och man längtar inget va!!!! FAN för vinter lr vad man ska kalla det!!!
själv så ska man till åland på torsdag!!! dom har fått för sej att jag o en polare har kört för fort där för 1½år sen, samanträde och i värsta fall rättegång!!! håll tummarna!!!!
knas

Riksknas, klubbens första outlaw:D
Jag håller tummarna för dig:tummenupp
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
ooooofff i sommar kommer vi att vara så fina i våra tröjjor på stan!!!*Ler* och man längtar inget va!!!! FAN för vinter lr vad man ska kalla det!!!
själv så ska man till åland på torsdag!!! dom har fått för sej att jag o en polare har kört för fort där för 1½år sen, samanträde och i värsta fall rättegång!!! håll tummarna!!!!
knas
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
Håller massor av tummar.
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
hemma igen 2 veckor till dom, få c hur det går, nitisk jävla åklagare.
hoppas på att dom skriver ner hastigheten så man slipper en massa böter.
dom hävdar att vi har kört 105 till 114 på 50 väg, erkännde 20 för fort.
önksar er alla en kanon helg!!!! tack för alla tummar upp!!!
knas
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top