Det finns alltid tid för pimpning
Låter som ett jobb för räddningpatrullen Streetfighter Sthlm, men tyvärr har vi semester verkar det som haha
Har lite fejkad snakeskinn liggandes som du kan få som tack för hjälpen med min logga.
DET är pimp !!!
Lite halt då det snöade lite igår med kul var det
Om några timmar dra jag till Sydligare breddgrader för att spana in lite och dricka ett par kalla ... Ni får ha det så bra allesammans
Hörde på radion i morse att en allvarlig miljökatastrof har hänt. Tydligen har golfströmmen ändrat riktning, så nu väntas snö o hagel på Gran Canaria, men vi i Norden skulle i stället få +25 grader
Vill oxå höra skvaller!
Jag kan rapportera om Göteborgs trippen vi tog jag och två polare.
Vi åkte ner med tåget på torsdag kväll och var framme och incheckade på hotellet vid ca tolv på natten.Vi fick syn på en pub på andra sidan gatan som hette Rockbaren.
Vi tänkte bara ta någon öl,men slutade med massor av bärs och lakritsshots.
Hamnade i ett gäng med trevligt folk från Bomber och Planbee. Vi kom tillbaks till rummet någon gång efter kl fyra tror vi.
Själva mässan var okej men lite jobbig innan vi piggnade till igen.
Vill oxå höra skvaller!
Jag kan rapportera om Göteborgs trippen vi tog jag och två polare.
Vi åkte ner med tåget på torsdag kväll och var framme och incheckade på hotellet vid ca tolv på natten.Vi fick syn på en pub på andra sidan gatan som hette Rockbaren.
Vi tänkte bara ta någon öl,men slutade med massor av bärs och lakritsshots.
Hamnade i ett gäng med trevligt folk från Bomber och Planbee. Vi kom tillbaks till rummet någon gång efter kl fyra tror vi.
Själva mässan var okej men lite jobbig innan vi piggnade till igen.
ooooofff i sommar kommer vi att vara så fina i våra tröjjor på stan!!!*Ler* och man längtar inget va!!!! FAN för vinter lr vad man ska kalla det!!!
själv så ska man till åland på torsdag!!! dom har fått för sej att jag o en polare har kört för fort där för 1½år sen, samanträde och i värsta fall rättegång!!! håll tummarna!!!!
knas
ooooofff i sommar kommer vi att vara så fina i våra tröjjor på stan!!!*Ler* och man längtar inget va!!!! FAN för vinter lr vad man ska kalla det!!!
själv så ska man till åland på torsdag!!! dom har fått för sej att jag o en polare har kört för fort där för 1½år sen, samanträde och i värsta fall rättegång!!! håll tummarna!!!!
knas
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |