Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Skuggan

Guest
Jag vill också vara med och leka här.. snälla får jag det? :tuttar

Du har PM :tummenupp

Är det någon här som är duktig på att svetsa avgassystem??. Är sugen på att bygga ett highpipe system. eller egentligen så är det ju bara ett rör upp till ljuddämparen som behövs byggas..
 
Last edited:

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
en annan var ute o valla hojen i går!!!! pröva om TRE-mod svitchen funka. var lite för dåligt grepp ute för att känna skillnaden.
hur många ska på sh-festen i mars?? kanske kan vara några som dyker upp den här gången!!!
//Knas
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Va kul att tröjorna är på g.
Men användarnamnet är inte med va? Får klistra dit nicket efteråt på någe sätt=)
 

Skuggan

Guest
Spritpenna är bra :tummenupp
Såg ngn här från sporthoj som hade gjort sin egen tröja på det sättet :D
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Spritpenna är bra :tummenupp
Såg ngn här från sporthoj som hade gjort sin egen tröja på det sättet :D

Men mitt nick e bra... bara att hälla lite juice över tröjan så förstår ni väl att det e jag? ;P



Edit: Och jag ska inte nämna vad Bais kan göra med sin tröja:D
 
Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Juice, sitt inte här o häcka. Du ska genast springa ner o ge Baby Z lite kärlek o omvårdnad:D
Jag har beställt ett sadelöverdrag till hojen i Oktober, i dag fick jag besked om att dom inte kunde ge något besked om leverans. Låter väl lovande snart gått 5 månader och inget leverans besked:mad:
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Juice, sitt inte här o häcka. Du ska genast springa ner o ge Baby Z lite kärlek o omvårdnad:D
Jag har beställt ett sadelöverdrag till hojen i Oktober, i dag fick jag besked om att dom inte kunde ge något besked om leverans. Låter väl lovande snart gått 5 månader och inget leverans besked:mad:

Ja kanske jag borde..krama om den lite... Jag ska fixa nya fästen till ensitscuten. Den var lite halvknepig att få på och även fast jag trodde den satt bra..så flög den ut i en åker en vacker höstdag ( jag skulle göra en snygg omkörning av en traktor cutsen flög iväg jag fick stanna och traktorn fick köra om mig igen). Men nu är cutsen nylackad och fin igen men jag vågar inte chansa så jag ska fixa likadana fästen som det är på passagerarsitsen.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Ja kanske jag borde..krama om den lite... Jag ska fixa nya fästen till ensitscuten. Den var lite halvknepig att få på och även fast jag trodde den satt bra..så flög den ut i en åker en vacker höstdag ( jag skulle göra en snygg omkörning av en traktor cutsen flög iväg jag fick stanna och traktorn fick köra om mig igen). Men nu är cutsen nylackad och fin igen men jag vågar inte chansa så jag ska fixa likadana fästen som det är på passagerarsitsen.

Du har PM
 

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Hallå alla glada.
Snart är det dags å lägga fokus på Rettbiken.
Så den hinner bli klar.
Jag å skuggan kommer väl teama lite i mitt garage,
Vi får dokumentera lite,så ni får se våra små framsteg på våra objekt:tungan
Finns de ingen annan som har nåt att visa???
 
Last edited:

InkBash

SFS
Gick med
9 Mar 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
BMW G650 Xcountry 07
Hmm.. Undrar jag om man får va med och leka här även om man har ett tämligen opimpat monster att åka på? :rolleyes:
 

Skuggan

Guest
Men mitt nick e bra... bara att hälla lite juice över tröjan så förstår ni väl att det e jag? ;P

Edit: Och jag ska inte nämna vad Bais kan göra med sin tröjaD

:skrattaåt

--------------------------------------------------------------------------
 
Last edited:

InkBash

SFS
Gick med
9 Mar 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
BMW G650 Xcountry 07

"höga" :) Har termignoni helsystem på, som går upp högre än orginal avgassystemet. Det slutar en liten bit efter cutsen, så om jag kortar baken så lär dämparna sticka ut en liten bit bakom hojjen. Kan eventuellt se lite skumt ut om jag inte kortar systemet med en 5-10 cm. :gnissla
 

Skuggan

Guest
"höga" :) Har termignoni helsystem på, som går upp högre än orginal avgassystemet. Det slutar en liten bit efter cutsen, så om jag kortar baken så lär dämparna sticka ut en liten bit bakom hojjen. Kan eventuellt se lite skumt ut om jag inte kortar systemet med en 5-10 cm. :gnissla

OK...
Sätt sågen i bara, det brukar många fighterbyggare göra :yoparty
Själv har jag beställt ett nytt slipon till min som jag får i morgon, det tänker jag dock inte sätta kapen i :)
 

InkBash

SFS
Gick med
9 Mar 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
BMW G650 Xcountry 07
OK...
Sätt sågen i bara, det brukar många fighterbyggare göra :yoparty

---

Jao, det får nog bli så. Fram med fogsvansen bara! :tungan
Hade jag inte haft huvet under armen när jag beställde grejjorna hade det ju vart en bra ide´att köpa ett "shortie exhaust". :huvet Men det blir säkert bra till slut iaf.

---

Själv har jag beställt ett nytt slipon till min som jag får i morgon, det tänker jag dock inte sätta kapen i :)

Trevligt. :tummenupp Vad vart det för ena då?
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top