Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Skuggan

Guest
Nu har mitt system landat här hemma, och det är dags att gå ut i garaget och byta pipa på Bettan.. :yoparty

Det blev riktigt bra, och lät jävligt bra, var tvungen att ta en provtur :yoparty
 

Bifogat

  • DSC00465.JPG
    DSC00465.JPG
    31.9 KB · Visningar: 53
Last edited:

Skuggan

Guest
Nya Medlemmar

Vi har fått några nya medlemmar :yoparty
Hoppas ni vill presentera er :tummenupp
 

InkBash

SFS
Gick med
9 Mar 2006
Ort
Åkersberga
Hoj
BMW G650 Xcountry 07
Press

Liten press om mig på begäran. Känns som jag spammar den här tråden. :gnissla

Hur som, kille 25 år från Åkersberga. Gillar i princip allt med en motor på, (jobbar på Audi). Det här är min första hojj, och jag håller på med A-kortet nu. Har iofs kört en del tidigare, mest cross (amatör) på skojj. Har inte skruvat så mycket med hojjar, men intresset finns ju där, så det är väll bara att lära sig. Kan ju inte bli mer än fel. :D

Cred till Skuggan för det här initiativet :tummenupp . Verkar vara ett gäng trevliga killar och tjej, som bara vill ha kul och åka (och bygga), så man ser ju fram emot sommaren! Livrädd för X3M däremot. :skrämd Hehe, nädå. :tungan
 

stehne

Stehne
Gick med
25 Sep 2005
Ort
Bromma
Hoj
Gixxer1000k7
Slarv

Vi har fått några nya medlemmar :yoparty
Hoppas ni vill presentera er :tummenupp

Jag måste ha slarvat med min Sporthoj läsning under de tråkiga månaderna, missat denna tråden helt.

Bor i lägenhet i Bromma, lär bli kvar här ett tag, garaget är precis utanför porten:)

Inne på min fjärde Triumph, denna är en keeper.

Flax med tröjorna som fan, såg den underbara loggan och fastnade direkt.



Stehne
 

Croc

Medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Haninge
Hoj
GSR 750
+5 och sol! Nu känns det inte längre som en evighet innan man får ge sig ut igen.

Någon som har planer för någon längre tur i sommar?

För egen (och ”tantens”) del så lutar det åt en tripp neråt Holland till.
Är det kanske någon här som varit i Holland och kan tipsa om ställen som man inte får missa?
 

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
+5 och sol! Nu känns det inte längre som en evighet innan man får ge sig ut igen.

Någon som har planer för någon längre tur i sommar?

För egen (och ”tantens”) del så lutar det åt en tripp neråt Holland till.
Är det kanske någon här som varit i Holland och kan tipsa om ställen som man inte får missa?

En till i gruppen som bor i haninge och har en z750, coolt!
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Jag måste ha slarvat med min Sporthoj läsning under de tråkiga månaderna, missat denna tråden helt.

Bor i lägenhet i Bromma, lär bli kvar här ett tag, garaget är precis utanför porten:)

Inne på min fjärde Triumph, denna är en keeper.

Flax med tröjorna som fan, såg den underbara loggan och fastnade direkt.



Stehne

Trevlig cykel:tummenupp
 

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Liten press om mig på begäran. Känns som jag spammar den här tråden. :gnissla

Hur som, kille 25 år från Åkersberga. Gillar i princip allt med en motor på, (jobbar på Audi). Det här är min första hojj, och jag håller på med A-kortet nu. Har iofs kört en del tidigare, mest cross (amatör) på skojj. Har inte skruvat så mycket med hojjar, men intresset finns ju där, så det är väll bara att lära sig. Kan ju inte bli mer än fel. :D

Cred till Skuggan för det här initiativet :tummenupp . Verkar vara ett gäng trevliga killar och tjej, som bara vill ha kul och åka (och bygga), så man ser ju fram emot sommaren! Livrädd för X3M däremot. :skrämd Hehe, nädå. :tungan


Visst verkar jag va en riktigt grymm och farlig sak. :mad:
E säkerligen minst farlig av alla här. Kom ska du få en kram :arsele

Ska se till att lägga upp en press av mig med. E ju hemma och är pappa ledig (visst låter jag grym redan där :tungan )så jag borde ju ha tid att knåpa ihop en liten presentation.
Fan va sugen man blir på att åkahoj när det är så varmt ute. :yoparty

Trevlig helg på er! :tuttar
 
Last edited:

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Där asfalten heter nåt
Hoj
aRR !!!!11
Välkomna till er nykomlingar:)

Några här som kommer gå på sporthojsfesten den 8e?


Nä inte jag heller tyvärr. Jag ska agera flytt hjälp:mad:
Fast det blir fri dricka :D dock efter sista lasset:tungan

+5 och sol! Nu känns det inte längre som en evighet innan man får ge sig ut igen.

Någon som har planer för någon längre tur i sommar?

För egen (och ”tantens”) del så lutar det åt en tripp neråt Holland till.
Är det kanske någon här som varit i Holland och kan tipsa om ställen som man inte får missa?

Yes vi är ett litet barndomsgäng som brukar dra till Norge. Fina vägar som fan..
Så det blir det i sommar igen..:D :D
 
Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Har följt den här tråden lite smått under vintern, vet inte riktigt kriterierna för att få vara med o leka med er övriga Fighters..

Men i veckan var jag o hämtade min nya hoj, Buell XB12s..

Jo, det e ju en fabriksfighter, och i dagsläget väldigt orginal (förutom trimkit som låter :yoparty :yoparty
Men delar är beställda, så nog ska den bli fin allt..

Skulle vara kul att ha andra att köra med, som har en hyfsat delad syn på hur en hoj ska se ut, så vad säger ni, är jag välkommen??
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Har följt den här tråden lite smått under vintern, vet inte riktigt kriterierna för att få vara med o leka med er övriga Fighters..

Men i veckan var jag o hämtade min nya hoj, Buell XB12s..

Jo, det e ju en fabriksfighter, och i dagsläget väldigt orginal (förutom trimkit som låter :yoparty :yoparty
Men delar är beställda, så nog ska den bli fin allt..

Skulle vara kul att ha andra att köra med, som har en hyfsat delad syn på hur en hoj ska se ut, så vad säger ni, är jag välkommen??
:hej
Ju flera ju roligare tycker jag!
Vad är det för trimkit?
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
:hej
Ju flera ju roligare tycker jag!
Vad är det för trimkit?

Shit, nu fick du mig o min okunskap om den nya:va

Screaming Eagle + luft o buller stod det i annonsen, själva kitet vet jag inte. Snubben jag köpte den av körde in den, lämnade in för trimning på HD-house i Jönköping, o sen körde han inte mer. Sen kom jag o köpte den:)

Har liksom inte haft Buell innan,provkörde en o sen ville jag ha en egen. Körde Ducati Monster 600 i ca 2 säsonger o fastnade sen mer o mer för fighterstuket. Har provat sporthoj med kåpor, hade Motard en säsong, men har kommit fram till att Fighter är the shit för mig.
Sen tillhör jag den katerogin som har tummen mitt i handen, som liksom inte riktigt vågar skruva alltför mycket, utan ber kompisar om hjälp/lämnar in. Men nångång i framtiden med lite mer fritid, så kanske även jag lär mig:D
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Har följt den här tråden lite smått under vintern, vet inte riktigt kriterierna för att få vara med o leka med er övriga Fighters..

Men i veckan var jag o hämtade min nya hoj, Buell XB12s..

Jo, det e ju en fabriksfighter, och i dagsläget väldigt orginal (förutom trimkit som låter :yoparty :yoparty
Men delar är beställda, så nog ska den bli fin allt..

Skulle vara kul att ha andra att köra med, som har en hyfsat delad syn på hur en hoj ska se ut, så vad säger ni, är jag välkommen??

du är inte välkommen utan det är din plikt att vara med :p *ironi*

klart du ska vara med :) eller vill du hellre hänga med kromslädena?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top