Fick tag i Laser Hotcam kolfiber med db killer till ett bra pris... Skall bli nice att montera
Får vi höra om det låter trevligt sen
Fick tag i Laser Hotcam kolfiber med db killer till ett bra pris... Skall bli nice att montera
Välkommen!
Har du några trevliga foton på hojen?
Pippa på BettanNu har mitt system landat här hemma, och det är dags att gå ut i garaget och byta pipa på Bettan..
Nu har mitt system landat här hemma, och det är dags att gå ut i garaget och byta pipa på Bettan..
Det blev riktigt bra, och lät jävligt bra, var tvungen att ta en provtur
Vi har fått några nya medlemmar
Hoppas ni vill presentera er
+5 och sol! Nu känns det inte längre som en evighet innan man får ge sig ut igen.
Någon som har planer för någon längre tur i sommar?
För egen (och ”tantens”) del så lutar det åt en tripp neråt Holland till.
Är det kanske någon här som varit i Holland och kan tipsa om ställen som man inte får missa?
Jag måste ha slarvat med min Sporthoj läsning under de tråkiga månaderna, missat denna tråden helt.
Bor i lägenhet i Bromma, lär bli kvar här ett tag, garaget är precis utanför porten
Inne på min fjärde Triumph, denna är en keeper.
Flax med tröjorna som fan, såg den underbara loggan och fastnade direkt.
Stehne
Liten press om mig på begäran. Känns som jag spammar den här tråden.
Hur som, kille 25 år från Åkersberga. Gillar i princip allt med en motor på, (jobbar på Audi). Det här är min första hojj, och jag håller på med A-kortet nu. Har iofs kört en del tidigare, mest cross (amatör) på skojj. Har inte skruvat så mycket med hojjar, men intresset finns ju där, så det är väll bara att lära sig. Kan ju inte bli mer än fel.
Cred till Skuggan för det här initiativet . Verkar vara ett gäng trevliga killar och tjej, som bara vill ha kul och åka (och bygga), så man ser ju fram emot sommaren! Livrädd för X3M däremot. Hehe, nädå.
Nope,tyvärr fullt upp med annat....Några här som kommer gå på sporthojsfesten den 8e?
Några här som kommer gå på sporthojsfesten den 8e?
+5 och sol! Nu känns det inte längre som en evighet innan man får ge sig ut igen.
Någon som har planer för någon längre tur i sommar?
För egen (och ”tantens”) del så lutar det åt en tripp neråt Holland till.
Är det kanske någon här som varit i Holland och kan tipsa om ställen som man inte får missa?
Har följt den här tråden lite smått under vintern, vet inte riktigt kriterierna för att få vara med o leka med er övriga Fighters..
Men i veckan var jag o hämtade min nya hoj, Buell XB12s..
Jo, det e ju en fabriksfighter, och i dagsläget väldigt orginal (förutom trimkit som låter
Men delar är beställda, så nog ska den bli fin allt..
Skulle vara kul att ha andra att köra med, som har en hyfsat delad syn på hur en hoj ska se ut, så vad säger ni, är jag välkommen??
Ju flera ju roligare tycker jag!
Vad är det för trimkit?
Har följt den här tråden lite smått under vintern, vet inte riktigt kriterierna för att få vara med o leka med er övriga Fighters..
Men i veckan var jag o hämtade min nya hoj, Buell XB12s..
Jo, det e ju en fabriksfighter, och i dagsläget väldigt orginal (förutom trimkit som låter
Men delar är beställda, så nog ska den bli fin allt..
Skulle vara kul att ha andra att köra med, som har en hyfsat delad syn på hur en hoj ska se ut, så vad säger ni, är jag välkommen??
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|