Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Jag kan åka jätte långt på framhjulet fast med hjälp av bakhjulet förståsss:näsblod :näsblod

Van fan om "polarn" är mattläggare så kan han väl kränga lite schyssta hoj mattor till SFS:arna:tungan

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96
tror inte att det är några problem.

Jag kan åka jätte långt på framhjulet fast med hjälp av bakhjulet förståsss:näsblod :näsblod

Van fan om "polarn" är mattläggare så kan han väl kränga lite schyssta hoj mattor till SFS:arna:tungan

men nu är det en vanlig matta som är skuren som en pil. men tror inte att det är några problem o fixa matta!!!*S*
men ser framimot din framhjuls repa i sommar!!!:yoparty :yoparty

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Vafan, har du fått ihop hojen och varit ute och gassat? Upp med lite bilder och update nu :)

Yes, var ute och övningskörde i söndags :) var ganska lycklig då och trodde våren nu var här och jag skulle få tid att träna en massa innan uppkörningen :( men fyfan vad jag fick de tankarna bort exploderade när denna vecka kom med fjällmöglet. Men satan vad kul det var i söndags att få ta en riktig tur med den stora gröna starka Hulken haha, försökte whieela men kom bara upp 2dm. Men testade mitt livs första börnis och klarade den galant :yoparty fan att man inte filmade det, batterierna på mobilen tog slut.

Bilder ville ni ha, så här har ni :)
visabild.php

visabild.php

Edit: hoppas det inte fjällmöglet håller i sig då jag ställt på hojen och försäkrat den :S

Last edited:

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
men nu är det en vanlig matta som är skuren som en pil. men tror inte att det är några problem o fixa matta!!!*S*
men ser framimot din framhjuls repa i sommar!!!:yoparty :yoparty

Vanlig matta!?
NÄ!!! det tror jag inte på,så där säger du bara för att du vill ha din kungamatta för dej själv:mad: :gråta

Skuggan

Guest
Yes, var ute och övningskörde i söndags :) var ganska lycklig då och trodde våren nu var här och jag skulle få tid att träna en massa innan uppkörningen :( men fyfan vad jag fick de tankarna bort exploderade när denna vecka kom med fjällmöglet. Men satan vad kul det var i söndags att få ta en riktig tur med den stora gröna starka Hulken haha, försökte whieela men kom bara upp 2dm. Men testade mitt livs första börnis och klarade den galant :yoparty fan att man inte filmade det, batterierna på mobilen tog slut.

Bilder ville ni ha, så här har ni :)
visabild.php

visabild.php

Edit: hoppas det inte fjällmöglet håller i sig då jag ställt på hojen och försäkrat den :S

Haha.. Bra inställning, Köra bakhjul och bränna gummi när du övningskör :tummenupp
När har du tid för uppkörning då? Vi måste ju veta så vi kan titta på :tungan

Skuggan

Guest
Det kom ngt fint med posten idag :)

Kolla in min sida :Rockbanan

Last edited:

stehne

Stehne
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
Gixxer1000k7
Cool:tummenupp
Ska försöka hinna o komma hämta tröjan i kväll

Det var kul att träffa några av idag. Snacka lite skit och stå och huttra i vårvädret.
Haft modevisning för min inneboende. Tjocktröjorna satt som smäckar:). Fick även hem mina "förlorade" Draggin jeans idag, får nog tvätta dem i 90 grader och se om de kryper/håller:(

/Stehne

Skuggan

Guest
Det var en bra uppslutning :)

Det var kallt men trevligt :tummenupp

Tikki du var dig lik :)

Tikki, Galliman, Trajjan och Stehne.. Jag bakom kameran

Bifogat

• gdg.jpg
    gdg.jpg
    148 KB · Visningar: 91
Last edited:

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Haha.. Bra inställning, Köra bakhjul och bränna gummi när du övningskör :tummenupp
När har du tid för uppkörning då? Vi måste ju veta så vi kan titta på :tungan

Hehe, jo det andra kan man ju :p
haha över min lilla sno**e att ni får veta när det är, blir ju bara för mycket press:p

bullysmile

Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
fy fan gubbar/gummor vilken snygg logga vi har!!!!!!!!:rock

fick reda på det lite sent och slutade jobbet kl 21.00 :( men vi träffas nån annan gång så jag också kan få min läckra t-shirt :)

Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Vill inte ha mer snö nu..

Gick upp vid 07 imorse, tittade ut o solen sken, körde till jobbet o solen sken, dock -2 men solen sken ju..

Nu när jag gick ut, så ligger det helt plötsligt ca 2-3 cm snö på marken o det snöar som f-n :huvet :huvet :huvet

Det räcker nu!!!!

Jag vill ha värme o sol o torra grusfria vägar!!!

Jag vill ut o köra, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!!!!!

Men det är ju trots allt bara i slutet på mars, lär väl få vänta in på slutet på april. Men med tanke på hur vädret är, så snöar det väl även då..

Håller med ovanstående, kul att se lite ansikten igår kväll, även om det var kallt som s-tan:D

Antar att vi får värma oss med inlägg o bilder på hojjarna så länge, förhoppningsvis kommer mina delar från Düskland nästa vecka, så även jag kan lägga upp lite bilder..

Glad påsk på er alla i SFS...

Mr THÖRN

Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Gick upp vid 07 imorse, tittade ut o solen sken, körde till jobbet o solen sken, dock -2 men solen sken ju..

Nu när jag gick ut, så ligger det helt plötsligt ca 2-3 cm snö på marken o det snöar som f-n :huvet :huvet :huvet

Det räcker nu!!!!

Jag vill ha värme o sol o torra grusfria vägar!!!

Jag vill ut o köra, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!!!!!

Men det är ju trots allt bara i slutet på mars, lär väl få vänta in på slutet på april. Men med tanke på hur vädret är, så snöar det väl även då..

Håller med ovanstående, kul att se lite ansikten igår kväll, även om det var kallt som s-tan:D

Antar att vi får värma oss med inlägg o bilder på hojjarna så länge, förhoppningsvis kommer mina delar från Düskland nästa vecka, så även jag kan lägga upp lite bilder..

Glad påsk på er alla i SFS...

Tack det samma!!:tummenupp

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Blev glad när jag såg fotot från i går!
Själv var jag i Sollentuna och uppvaktade farsgubben som fyllde 60.
Lite besviken att man inte kunde vara där med er.

Mr THÖRN

Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Vädret

Äntligen!!
Dom sa precis på vädret att till nästa helg blir det 10grader.
Den riktiga vår värmen är på G tydligen:tummenupp :tummenupp
Fast känns ju jävligt långt borta just nu:va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras