bullysmile
Killing time? time kills you!
grymt, ju fler förslag ju bättre
fler som vill vara med eller är vi så få?
grymt, ju fler förslag ju bättre
Satt igår afton och testade lite. Vet inte alls vad ni tänkt er... Nu hade denna kanske varit bättre inverterad då ni sannolikt kommer trycka på svarta tröjor... Jaja.. ett förslag iaf.. (nej den finns inte vektoriserad).
EDIT: Om ni tycker den kan vara något kan jag testa invertera det svarta/vita och lägga mot svart bakgrund. Sen tycker jag själv styret i loggan kunde komma ner något alternativt förminskas.. men det är min smak det. Vill inte lägga mer jobb nu iaf...
En idé.... Använd styret som "T" i fighTers eller i sTreet. Passar dock bättre i fighters då styret hamnar i mitten av ordet. Eller att "styrhöjarna" går ner i båda T:na och bildar ett gemensamt T.. Kanske?? Styret känns i alla fall som en gemensam nämnare för alla fighters. Jag tycker man bör undvika att ha en specifik hojmodell på tröjan. Isf tycker jag att det borde vara min hoj
Bra jobbat med loggorna.
Jag tycker dock det ska vara så cleant som möjligt. typ en svart tröja med en liten smutt tex, risk för att se ut som ett moppefucko om man har dödskallar, tribals och hojar över hela ryggen...
Ah idé. Streetfighters Stockholm med en huvudfoting som nån 4:åring gjort under!
fan va fett
Vad krävs för att få vara med i denna coola klubb. Platsar en fabriksfighter som Z 1000 (smått pimpad), i så fall anhåller jag ödmjukast om ett medlemskap
Ok, som förslag att utgå ifrån är dom bra.
Nej korset i sig är inte skyddat. Det härstammar från Karl Friedrich Schinkel år 1813 och jag tror inte han har så värst mycket att säga till om längre.
Sen kan tex. West coast choppers logga vara skyddad.
Streetfighters Sweden loggan med den wheelande hojen hamnar under mig och kan användas under dom förutsättningar jag godkänner.
Men jag ser gärna andra vettiga alternativ till logga.
Nya loggor är bara coola.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |