Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Får inte mina grejjer till helgen!!! = Inget skruvande. Tyskarna är ju inte världens snabbaste..
Tur att man handlar av S-racing, då blir man rejält kompenserad när sånt här händer.. Inte som hos vissa andra åf som skiter i att höra av sig...

Mitt hopp lever fortfarande om att få skruva till helgen. Mitt paket är i Danmark i skrivande stund, så jag hoppas hoppas hoppas att det hinner komma.

Fast med tanke på min tur med posten, så skiter det väl sig ganska hårt:gnissla

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Nu börjar det bli lite halvskönt ute...
Senaste budet är att jag
SKA ha tillbaka hojen till nästa fredag senast har dom sagt på Ava.
:yoparty

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96
ooooooofff nu börjar det kännas som det går åt rätt håll igen. solen skiner o plus ute.
knasar fortfarande med killen jag köpte skivorna av, han håller på med skrotning av mc, och kan inte garantera att skivorna är raka. trött på tomtar o idioter. få c om han är villig o lösa problemet.

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96
köp inga grejjor av Meccan

Sa han att dom var ok?

fick mail i dag, lutar åt att åka ner i sommar, han tyckte att man skulle rikta skivan med en mässingshammare, och så förklara han att han inte har nån slags garanti på sina saker.
tänkte starta en tråd om beg saker på forumet, ska bara smälta det här lite!!!

killen heter meccan säljer grejor från krockhoj,och bor i jönköping!!!!!

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
:

Lite variation och fantasi förlänger livet.. Eller nåt :rolleyes:

Precis, hoj byter man en gång om året,:D o kärringen byter man varannat år

Lite??:hihi :hihi
Fråga skuggan hur många hojjar han hade totti ballotti under förra året.
visst att omväxling förnöjer, MEN tror att han hittat rätt nu iaf:tummenupp

Hörrni ni. vad gör vi första träffen? vart åker vi? etc?
Samling på skogis men sen da?
Det borde ju vara nåt lite extra den dagen eller???

Last edited:

Skuggan

Guest
Hmmm...

Någon här som känner någon som passerar Vänersholm under helgen?? Har lite grejjer där som skulle behöva skjuts..

Vänersborg skall det vara :huvet

Någon??

Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Mek o sånt..

Tja igen allihop. En liten stillsam undran så här i vintersolen..

Det finns ju vissa här på Sfs som verkar kunna en del om det med att meka hojar. Och sen finns det ju då såna som jag som i princip inte kan så värst mycket o köper fabriksfighter:rolleyes:

Om jag undrar över mek o elkopplingar ja i princip allt som rör att pilla o fixa med hojen osv. Tycker ni då att jag ska vända mig till mek-trådarna här på forumet, eller är det ok att ställa frågorna här?

Själv så vill jag kunna ställa frågorna här, då det är folk man "känner" lite nu och slipper kanske få idiotsvar tillbax osv.

Vad tycker ni?

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös

Det finns ju vissa här på Sfs som verkar kunna en del om det med att meka hojar. Och sen finns det ju då såna som jag som i princip inte kan så värst mycket o köper fabriksfighter:rolleyes:

Om jag undrar över mek o elkopplingar ja i princip allt som rör att pilla o fixa med hojen osv. Tycker ni då att jag ska vända mig till mek-trådarna här på forumet, eller är det ok att ställa frågorna här?

Själv så vill jag kunna ställa frågorna här, då det är folk man "känner" lite nu och slipper kanske få idiotsvar tillbax osv.

Vad tycker ni?
Tycker som du.
Man ska ju hjälpa varandra i en klubb.:pannkyss

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04

Vad tycker ni?

jag tycker man kan fråga här, för de har jag gjort iaf:D

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Lite??:hihi :hihi
Fråga skuggan hur många hojjar han hade totti ballotti under förra året.
visst att omväxling förnöjer, MEN tror att han hittat rätt nu iaf:tummenupp

Hörrni ni. vad gör vi första träffen? vart åker vi? etc?
Samling på skogis men sen da?
Det borde ju vara nåt lite extra den dagen eller???
Skogis:confused:

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike

Vad tycker ni?

Klart man kan fråga här! :yoparty

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11

Vad tycker ni?

Fråga här!!!:tummenupp

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
Seriöst, får man byta ut kärringen??
Min sa att jag är fast med henne för resten av livet o det var bara o vänja sig:tungan

Men sen är jag ju från Skåne o lite godtrogen o tror på det mesta:D :D

Med tanke på din användartext...kanske det är din "kärring" som vill byta ut dig:rolleyes:

hihi sorry kunde inte låta bli:D

Vad,vart är Skogis?

Skogskyrkogården

Last edited:

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96
ooooooffff villken respons man fick!!!

killen svar om broms skivorna, kan vara nått att läsa så ni vet vad som gäller när man köper av den här killen. hans sista pm till mej!!!

Just dom skivorna du köpte har suttit på min egna hoj. En GSXR 750 -99 2500mil. Enda anledningen att jag bytte, var att jag köpte wawe-skivor. Jag körde själv med skivorna utan några problem.
Jag kan tyvär inte göra nått åt saken. Jag har inga fler skivor kvar. Det kan gå att lägga skivan på ett bord och slå med en messing hammare. Men jag tycker att det låter konstigt att den är så vinn att man ser det när man snurrar hjulet. Den måste fått en smäll. När skivorna slår sig så gör alltid båda det. Om en skiva är skev så brukar det bero på skivlås och det har jag aldrig använt. Jag tror att posten har klantat sig i detta fallet, för jag skulle aldrig sälja en skiva som jag vet är skev och jag lämnar heller aldrig garanti på delarna jag säljer. Jag hoppas det löser sig!

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Fråga här. En av meningarna med att vara med i en sån här klubb är ju att kunna byta erfarenheter med varanndra, Jag är övertygad att om någon kan svaret på dina frågor så får du hjälp. Jag är duktig på allt som har med lack att göra, eftersom jag varit målare och nu är färgtekniker på Sveriges största färgföretag, så frågor om det ställer jag gärna upp på, däremot är jag värdelös på allt som har med el att göra.

Första träffen tycker jag att vi ska ta oss tid ordentligt att kolla in varanndras hojar ordentligt, självklart ska vi köra också, men vi behöver kanske inte ta årets längsta tur just den dagen. Alltså kolla hojar, köra (typ Trekanten) fika, kolla hojar igen o lära känna varanndra, kramas mm.:D

Skuggan

Guest
Fråga på du bara, alt bjud in oss på en garagefika med kulturbollar och Kaffe. Då får du hjälp på samma gång :)

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
killen svar om broms skivorna, kan vara nått att läsa så ni vet vad som gäller när man köper av den här killen. hans sista pm till mej!!!

Just dom skivorna du köpte har suttit på min egna hoj. En GSXR 750 -99 2500mil. Enda anledningen att jag bytte, var att jag köpte wawe-skivor. Jag körde själv med skivorna utan några problem.
Jag kan tyvär inte göra nått åt saken. Jag har inga fler skivor kvar. Det kan gå att lägga skivan på ett bord och slå med en messing hammare. Men jag tycker att det låter konstigt att den är så vinn att man ser det när man snurrar hjulet. Den måste fått en smäll. När skivorna slår sig så gör alltid båda det. Om en skiva är skev så brukar det bero på skivlås och det har jag aldrig använt. Jag tror att posten har klantat sig i detta fallet, för jag skulle aldrig sälja en skiva som jag vet är skev och jag lämnar heller aldrig garanti på delarna jag säljer. Jag hoppas det löser sig!

Sånt hät blir ja så jävla förbannad på, hatar såna jävla skojare. Vadå inga garantier. Han måste väl kunna garantera att prylarna är hela när han säljer dom, du garanterade ju att han skulle få pengar. Pengarna ska du ha tillbaks!
Det finns regler även om man säljer som privatperson

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...