Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Skuggan

Guest
Det står ju trots allt ett namn ovanför bilden....

Men det kanske är sånt vi skall syssla med, för ordna en träff där iallafall hälften (8st) kan medverka verkar omöjligt!

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike

Men det kanske är sånt vi skall syssla med, för ordna en träff där iallafall hälften (8st) kan medverka verkar omöjligt!

Tror det kommer bli bättre närmre sommaren. Med lite datum som e planerade lite längre i förväg borde vi kunna bli fler.
På spontanträffar får man nog acceptera att det inte blir så många ibland.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
tycker det är jätte tråkigt att sådant info inte kommer tidigare. vill verkligen träffa er och när det kommer på så kort varsel och man redan bokat tid med en massa kunder så går det inte bara att boka av dem. För har jag inget planerat bokar jag in kunderna. Inget negativt menat mot de som planerat träffen utan ville bara förklara lite varför jag inte kunnat medverka på den första och denna träff som är imorn. Men ser framemot träffarna och hoppas man får träffa gänget snart.

En annan grej jag tänkte fråga er kamrater om är ang. ett styre som jag skulle behöva låna. Som ni kanske vet ska jag köra upp snart och på min hoj sitter det ett crosstyre av märket lukas som köptes på mc-varuhuset. Mina armar är lite för korta/utsträckta om man ska sitta rätt och få bra balance för att svänga helt på krypkörningen så kopplingen glider ur mina fingrar när jag vrider styret helt åt höger. Detta bidrar till att farten ökas för mycket och jag måste använda fotbromsen hela tiden. Så jag tänkte om nån här har ett lite "längre" styre eller hur man ska förklara det som ligger hemma och skräpar som jag kan låna eller köpa för en billig peng och montera dit för just uppkörningen. Annars är jag nöjd med det styret jag har och vill ha det när jag väl är klar med kortet inom kort så trist att lägga ut en massa pengar på ett styre som jag ändå låter ligga och damma senare i garaget. Ni som är med i SFS vet hur ni kan kontakta mig, för er andra som smygläser i denna tråd är det bara skicka ett PM om ni vill vara snälla och låna/sälja ett styre till mig.

Annars vet nån ett billigt styre som jag kan köpa i nån mc butik inom sthlms området så hojta till. Har nog inte tid att köpa det genom nån web-shop då man aldrig vet när det kommer fram och så jätte mycket tid har jag inte :(

Last edited:

InkBash

SFS
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
BMW G650 Xcountry 07

Instämmer med X3M. Absolut inget fel med spontanträffar, men som sagt, kommer infon så tätt inpå är det stor risk att folk är bokade till annat. Själv hade jag gärna åkt till AVA om jag vetat om det lite tidigare. :gnissla

Man får nog se det lite som en bonus om ett gäng av oss samlas spontant. Ni verkar ju bli en 4-5 stycken eller så som ska till AVA iaf. :) :tummenupp

Och man tackar för gratulationerna föresten. :banana
Som sagt bara det roliga kvar. Får väll se om man lyckas sätta hojjen i ett viltstängsel eller nått på uppkörningen. :crash :D

Last edited:

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
tycker det är jätte tråkigt att sådant info inte kommer tidigare. vill verkligen träffa er och när det kommer på så kort varsel och man redan bokat tid med en massa kunder så går det inte bara att boka av dem. För har jag inget planerat bokar jag in kunderna. Inget negativt menat mot de som planerat träffen utan ville bara förklara lite varför jag inte kunnat medverka på den första och denna träff som är imorn. Men ser framemot träffarna och hoppas man får träffa gänget snart.

Ingen fara,,
Detta blev bara en spontan träff på skuggans initiativ, med väldigt kort varsel.
Kan man så kan man.. Bara kul om det kommer nån som inte har nåt bättre för sig.. Nä nu ere dags å duna..:trött :trött

Ang ditt styre så har jag bara cliponstyre om det gör saken bättre ...

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
God morgon kamrater!!
Upp och hoppa.
Var i Hölö i går och hämta äldsta sonen som missat bussen till tälje.
Försökte ringa Skuggan för en spontan garage visning,men tyvärr....
Hoppas att vi blir några på Ava i dag.

Ha det bäst allihopa!

Skuggan

Guest
God morgon kamrater!!
Upp och hoppa.
Var i Hölö i går och hämta äldsta sonen som missat bussen till tälje.
Försökte ringa Skuggan för en spontan garage visning,men tyvärr....
Hoppas att vi blir några på Ava i dag.

Ha det bäst allihopa!

Såg det nu på morgonen att du ringt. Jag hade telefonen på ljudlös igår kväll! Det var synd att jag inte hörde för det hade varit lugnt!

Kommer att ta med mig min 2,5åriga son ändå..
Vi ses vid 12.. Har en grå Saab 9-5 kombi.

Annars vet nån ett billigt styre som jag kan köpa i nån mc butik inom sthlms området så hojta till. Har nog inte tid att köpa det genom nån web-shop då man aldrig vet när det kommer fram och så jätte mycket tid har jag inte :(

Biltema säljer billiga styren kolla på dom.. Kände lite på dom häromdan och dom verkar ok..

Hmm.. Typiskt att man alltid e bokad så fort det händer nått, och så fort det inte händer nått så har man all tid i världen. Aja, så är det. :va

För övrigt så skrev jag teoriprovet idag, och klarade mig! :tungan

Så nu är det bara resten kvar. :gnissla

Grattis!! :klappar :klappar :cpparty

Last edited:

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Mini träffen

Jäkligt kul å se alla glada SFS:are, Vi blev i alla fall tottibalotti 8st + lite övriga familjemedlemar tummenupp :tummenupp
Kul med lite ansikten bakom allas nick..

Å så fick vi känna på den "härliga" kundbemötande metoden som firman har där vi träffades.. say no more:va :va

Ser verkligen fram emot första träffen på 2hjul:D

Grattis inkbash :yoparty

Last edited:

Skuggan

Guest
Instämmer...

Ja AVA vet hur man gör när man suger.. :D

Bifogar en bild från dagen, den andra blev lite suddig pga att junior ville hjälpa till.

""Tikki spanar in sitt nya garage som han skall köpa, där kommer det att hållas riktiga garagepartyn :) Juice, Bais och Galliman tittar avundsjukt på""

Bifogat

• tikki.jpg
    tikki.jpg
    13.3 KB · Visningar: 61

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
Jäkligt kul å se alla glada SFS:are, Vi blev i alla fall tottibalotti 8st + lite övriga familjemedlemar tummenupp :tummenupp
Kul med lite ansikten bakom allas nick..

Å så fick vi känna på den "härliga" kundbemötande metoden som firman har där vi träffades.. say no more:va :va

Ser verkligen fram emot första träffen på 2hjul:D

Grattis inkbash :yoparty

Ja det var riktigt kul att få lite ansikten till nicken. Trevliga även IRL. :tummenupp
Nästa gång blir det med hoj va? :yoparty

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*
Tack allihopa för en trevlig dag!! Vi snackade lite löst om att ta en premiär tur på Valborg, vad tycker ni om det? eller en vecka innan alternativt efter!

/Bais

Skuggan

Guest
Tack allihopa för en trevlig dag!! Vi snackade lite löst om att ta en premiär tur på Valborg, vad tycker ni om det? eller en vecka innan alternativt efter!

/Bais

Jag såg i schemat att jag jobbar 31-1/5 :mad: Men däremot den helgen 2 alt 3/5 beroende på väder, kan det vara ngt:va

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Kul o träffa allihop, vi blir nog ett härligt gäng. Den 1 maj, är ju risken att man är sjukt bakis. Jag röstar på helgen efter, och kanske ha helgen efter i reserv om det är regn

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Kul o träffa allihop, vi blir nog ett härligt gäng. Den 1 maj, är ju risken att man är sjukt bakis. Jag röstar på helgen efter, och kanske ha helgen efter i reserv om det är regn
Du får 2 maj på dej att nyktra till:3freak :zpy :ätapiller och fortsätt inte:öl :fyllisar för lördag den 3/5 är det dax.........(om det inte är orkan eller annat piss väder:eek: ).
Sen kan vi ju ha öppet för lite spontan åkningar.:tummenupp

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Sen den 7 Maj är det Barkarbyrace, där skulle vi också kunna träffas, o rejsa lite:tuttar

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Sen den 7 Maj är det Barkarbyrace, där skulle vi också kunna träffas, o rejsa lite:tuttar
7 maj – Barkarby
21 maj- Bromma (endast lågfart)
4 juni – Barkarby
18 juni – Barkarby
2 juli – Barkarby
23 juli- Barkarby
6 augusti – Barkarby
20 augusti – Barkarby
3 september – Barkarby
17 september – Barkarby
:D :D

X3M

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
28 May 2003
Hoj
CBR600 fighter-ratbike
7 maj – Barkarby
21 maj- Bromma (endast lågfart)
4 juni – Barkarby
18 juni – Barkarby
2 juli – Barkarby
23 juli- Barkarby
6 augusti – Barkarby
20 augusti – Barkarby
3 september – Barkarby
17 september – Barkarby
:D :D

E väl kanon att ha de datom en som utgångspunkt.
Men jag skulle gärna ut och rulla på vägarna någon timme innan man åker dit. dessutom kul att komma till Barkarby i samlad trupp. :yoparty

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96
va ska vi köra motorcykel oxå??? *S* jag e på!! ska kolla villka datum så går pga barnvecka men det brukar gå att fnula till!!!
nästa gång så måste man nog ha tröjjan på så man inte känner sej utanför*flinar*
kul att träffa alla!!! tror att det kommer bli en rolig trupp det här!!!
i dag är det hoj väder!!!!

stehne

Stehne
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
Gixxer1000k7
S.l.u.t

Tjena! Det är jag som är Stehne, jag är den som är mest slut i huvudet i SFS:

Småkrasslig igår, mådde lite bättre idag.
Solen sken, nästan torra vägar.
Var ute och körde i ett par timmar, FAN vad bra jag mår nu:).

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras