Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Så Bilsport&mc har skenförsäkrat dig när du inte ägt en båge. Sen vill dom ha betalt för det också. :D
Klart du inte skall stå för kostnaden om du inte ägt bågen.

Problemet är i höstas. så hade mitt ex dotter fest hemma. Då stals det en hel del grejer, typ mobiltel. kontokort mm, bla. min nyckel till hojen och låset. Jag anmälde det till bilsport, och blev erbjuden ett nytt lås inkl. arbete. Visserligen har jag inte utnytjat erbjudandet eftersom dom som stal mc-nyckeln inte vet vilken hoj det är till o inte vet var hojen står. Så bilsport anser att dom har gjort rätt för sig, vilket jag nog kan hålla med om i viss mån. Jag ska höra med MC- firman om dom kan tänka sig någon form av ersättning

Skuggan

Guest
Haha, jag kanske inte är så slut ändå. Beställde en L och en XL.
Måste bara boka in att inneboenden är hemma varje gång jag ska ut. Försökte dra på mig stora tröjan utanpå jackan själv igår, slutade med att jag stod i en mycket skum ställning. Smidighet är väl inte min starka sida;)

:D Har du inga bilder på det? :D

Skuggan

Guest
Problemet är i höstas. så hade mitt ex dotter fest hemma. Då stals det en hel del grejer, typ mobiltel. kontokort mm, bla. min nyckel till hojen och låset. Jag anmälde det till bilsport, och blev erbjuden ett nytt lås inkl. arbete. Visserligen har jag inte utnytjat erbjudandet eftersom dom som stal mc-nyckeln inte vet vilken hoj det är till o inte vet var hojen står. Så bilsport anser att dom har gjort rätt för sig, vilket jag nog kan hålla med om i viss mån. Jag ska höra med MC- firman om dom kan tänka sig någon form av ersättning

Hur som helst tycker jag att du inte skall behöva betala någon premie då du inte ägt hojen förrän nu!... Ge dig inte Tikki :tummenupp

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Så där ja, då va premiärturen avklarad. Den startade på första försöket:tuttar
Det blev en kort tur på 1 mil ca. Ville bara kolla så att allting funkade inför morgondagens besiktning. Sen blev det en nödlösning med reflexen bak, kladdade på lite PL 400 o tryckte fast den, alla sätt är bra:D

Ekerholm

Guest
ursäkta men jag lånar gärna denna tråden lite.. och jag har bara en fråga till Wiseguy du skriver att det finns någon sweden streetfighters klubb finns den kvar?? tänkte bara på oss alla andra som inte bor i sthlm och vill vara med i en klubb.. för övrigt vill jag bara säga att det här verkar vara en trevligt klubb ni har..:tummenupp snygga tröjör måste jag säga... lycka till i sommar med alla era träffar ni ska ha... /// från en som inte är från sthlm..

Skuggan

Guest
ursäkta men jag lånar gärna denna tråden lite.. och jag har bara en fråga till Wiseguy du skriver att det finns någon sweden streetfighters klubb finns den kvar?? tänkte bara på oss alla andra som inte bor i sthlm och vill vara med i en klubb.. för övrigt vill jag bara säga att det här verkar vara en trevligt klubb ni har..:tummenupp snygga tröjör måste jag säga... lycka till i sommar med alla era träffar ni ska ha... /// från en som inte är från sthlm..

Vart bor du då?

Skuggan

Guest
Du är välkommen att åka med på ngn sväng, vi har planer på lite längre körningar oxå så håll utkik i tråden

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
ja det gör jag gärna... ja jag ska ha lite koll här itråden...:tummenupp

Det måste finnas fler än du i Jönköping med omnejd, som kör fighters. Starta upp en förfrågan här på sporthoj, om det finns intresse att bilda klubb. Så blir ni Streetfighter Jönköping. Då kan vi ha gemensamma träffar, vore ju skitkul:tummenupp

Ekerholm

Guest
vad har du för årsmodell?? inga bilder på hojen?? svetsare är alla det i Jönköping???
ta det lugnt o var inte rädd du kan flyga!!!*S*

haha..:D ja får försöka släppa räddslan och börja flyga... det är en 99:a jag har... jag har en bygg tråd här.. går gärna in och komentera http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=174300 ja jag vet inte alla här nere kanske är svetsare har jag inte tänkt på

Det måste finnas fler än du i Jönköping med omnejd, som kör fighters. Starta upp en förfrågan här på sporthoj, om det finns intresse att bilda klubb. Så blir ni Streetfighter Jönköping. Då kan vi ha gemensamma träffar, vore ju skitkul:tummenupp

ja det har jag inte tänkt på... det kan man ju göra.. men jag ser aldrig några fighters är i trakten.. alla kör med kåpor på..

Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
haha..:D ja får försöka släppa räddslan och börja flyga... det är en 99:a jag har... jag har en bygg tråd här.. går gärna in och komentera http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=174300 ja jag vet inte alla här nere kanske är svetsare har jag inte tänkt på

ja det har jag inte tänkt på... det kan man ju göra.. men jag ser aldrig några fighters är i trakten.. alla kör med kåpor på..

Tycker du har gjort ett jävligt bra jobb med hojen, Lite för mycket tyskröv för min smak, men huvudsaken du är nöjd:tummenupp Du verkar vara jävligt skicklig. Släng in en blänkare i Jönköpingstråden o se om nån nappar. Lycka till

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
ursäkta men jag lånar gärna denna tråden lite.. och jag har bara en fråga till Wiseguy du skriver att det finns någon sweden streetfighters klubb finns den kvar?? tänkte bara på oss alla andra som inte bor i sthlm och vill vara med i en klubb.. . /// från en som inte är från sthlm..
Det finns tyvärr ingen övergripande klubb för streetfighters i Sverige.
Vi tryckte upp sålde tröjor där det stod Streetfighters Sweden för något år sedan.
Ifall intresse finns samt att jag mirakulöst får loss tid i framtiden så kan det kanske tryckas upp flera i framtiden (dvs. mycket osäkert ifall så sker).

Samla ihop några SF åkare i dina trakter och kör med Streetfighters Jönköping..
:)

Ekerholm

Guest
Det finns tyvärr ingen övergripande klubb för streetfighters i Sverige.
Vi tryckte upp sålde tröjor där det stod Streetfighters Sweden för något år sedan.
Ifall intresse finns samt att jag mirakulöst får loss tid i framtiden så kan det kanske tryckas upp flera i framtiden (dvs. mycket osäkert ifall så sker).

Samla ihop några SF åkare i dina trakter och kör med Streetfighters Jönköping..
:)

jaha det var så det ligger till då.. då är jag med.. ja jag ska göra ett försök att få ihop en klubb här nere.. kan ju vara kul med lite fler klubbar här i landet...

Tycker du har gjort ett jävligt bra jobb med hojen, Lite för mycket tyskröv för min smak, men huvudsaken du är nöjd:tummenupp Du verkar vara jävligt skicklig. Släng in en blänkare i Jönköpingstråden o se om nån nappar. Lycka till

man tackar alltid kul med komentarer på det man har gjort... ja smaken är som baken som man säger... ja ska göra ett försök att få ihop några stycken till en klubb...

Last edited:

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96

villket jobb du har lagt ner, har oxå lite svårt för tysk röv. ska jag säga som åker omkring med fet röv, har tänkt byta till nyare men det får komma senare.
hoppas du får ihop lite folk där nere. men kommer du upp till stockholm så lägg in en rad finns risk att nån vill busa lite!!!*S*
om du inte fick ordning på din mätare så har jag en liggande till en 98a.
mvh
knas

Ekerholm

Guest
villket jobb du har lagt ner, har oxå lite svårt för tysk röv. ska jag säga som åker omkring med fet röv, har tänkt byta till nyare men det får komma senare.
hoppas du får ihop lite folk där nere. men kommer du upp till stockholm så lägg in en rad finns risk att nån vill busa lite!!!*S*
om du inte fick ordning på din mätare så har jag en liggande till en 98a.
mvh
knas

ja det verkar inte vara många som gillar tysk rövarna.. ja den är lite väl stor orginal röven håller jag oxå med om... jo mätaren är fixad nu.. det var en transformator som hade gått sönder så den funkar nu...men tack ändå... ja det ska jag göra... någon stockholm resa kommer det bli i sommar iaf... ska slänga in en fråga sen när det blir dax... bara kul att komma upp och kolla på era hojar och snacka med liksinade är alltid kul...

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
ja det verkar inte vara många som gillar tysk rövarna.. ja den är lite väl stor orginal röven håller jag oxå med om... jo mätaren är fixad nu.. det var en transformator som hade gått sönder så den funkar nu...men tack ändå... ja det ska jag göra... någon stockholm resa kommer det bli i sommar iaf... ska slänga in en fråga sen när det blir dax... bara kul att komma upp och kolla på era hojar och snacka med liksinade är alltid kul...

eller så åker vi alla ner till dig :) har du plats för det ? :D

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
Kom ihåg att de e första april imorn..akta så ni inte blir lurade.

Speciellt du tikki, dom kanske lurar dig på besiktningen "Nä den där går inte igenom!" XD

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras