Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
ja det verkar inte vara många som gillar tysk rövarna.. ja den är lite väl stor orginal röven håller jag oxå med om... jo mätaren är fixad nu.. det var en transformator som hade gått sönder så den funkar nu...men tack ändå... ja det ska jag göra... någon stockholm resa kommer det bli i sommar iaf... ska slänga in en fråga sen när det blir dax... bara kul att komma upp och kolla på era hojar och snacka med liksinade är alltid kul...

Du är välkommen:tummenupp

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Så mina vänner, besiktad o klar utan anmärkning. Besiktningsmannen sa att det var den snyggaste -03 han sett, den ser ju helt ny ut sa han. Det är ju inte vanligt att höra från en besiktningsman:tungan
Sen har jag varit ute o kört ca. 10 mil idag, kanonväder. Men fy faan va mycket grus det är på vägarna överallt. Så här mycket grus har jag nog aldrig upplevt förut, visserligen har jag nog aldrig plockat ut hojen så här tidigt förut heller
För er som inte har fått ihop hojarna ännu, säger jag bara:arsele

Skuggan

Guest
Så mina vänner, besiktad o klar utan anmärkning. Besiktningsmannen sa att det var den snyggaste -03 han sett, den ser ju helt ny ut sa han. Det är ju inte vanligt att höra från en besiktningsman:tungan
Sen har jag varit ute o kört ca. 10 mil idag, kanonväder. Men fy faan va mycket grus det är på vägarna överallt. Så här mycket grus har jag nog aldrig upplevt förut, visserligen har jag nog aldrig plockat ut hojen så här tidigt förut heller

:FU :FU

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04

Du kommer ihåg att det e första april idag va? haha ;D

Men va braa, då lär min gå igenom besiktningen på fredag utan problem den också..
Hade jag inte haft en massa plugg att göra och hojen inte haft körförbud nu.. så hade jag tagit en hojtur direkt! :)(eller jag menar DireCkt111! såklart)

Last edited:

Mr THÖRN

Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11

:finger :finger Kul kille :D

Ekerholm

Guest
eller så åker vi alla ner till dig :) har du plats för det ? :D

haha.. ja hur många är ni i klubben då???:confused: jag bor på 58kvm så några får kan väl få en sov plats.. ni är välkommna ner hitt sen i sommar om ni nu känner för det... Galliman man får tacka för inbjudan...

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
haha.. ja hur många är ni i klubben då???:confused: jag bor på 58kvm så några får kan väl få en sov plats.. ni är välkommna ner hitt sen i sommar om ni nu känner för det... Galliman man får tacka för inbjudan...

ja vi e 16 st så de blir ju hela 3,4 kvadratmeter/person om du bor ensam. Det är väl lugnt?;)

Ekerholm

Guest
ja vi e 16 st så de blir ju hela 3,4 kvadratmeter/person om du bor ensam. Det är väl lugnt?;)

haha.. ja då är det ju det... men då får ju någon sova på skit huset med då ju.. sen kan ju någon ligga på balkongen med.. så det funkar nog..:D

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
haha.. ja då är det ju det... men då får ju någon sova på skit huset med då ju.. sen kan ju någon ligga på balkongen med.. så det funkar nog..:D

Inga problem, vi smörjer in oss med vaselin så slipper vi skavsår:D
Galliman får ta skithuset, eftersom han är så liten:arsele

Baisarn

SFS
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
Gsx-r 1000 K1 *Såld*

härligt att den gick igenom men det var nästan väntat! Har aldrig besiktat nån hoj tidigare vad är det dem kollar på?? avgasvärden osv?
Själv är man lite bakis vart på en riktigt risig bingokryssning till åland med jobbet fyfan kommer aldrig mer åka båt....ska lägga åkarkrutet på hojen istället:yoparty

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
härligt att den gick igenom men det var nästan väntat! Har aldrig besiktat nån hoj tidigare vad är det dem kollar på?? avgasvärden osv?
Själv är man lite bakis vart på en riktigt risig bingokryssning till åland med jobbet fyfan kommer aldrig mer åka båt....ska lägga åkarkrutet på hojen istället:yoparty

Eller hur och du ska aldrig mer kröka me jobbet..:rolleyes:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
fan fixar en grej så pajar en annan :(

fixade så indikatorlampan fungerar korrekt, men i samma veva råkade jag koppla ena blinkersen fel så det vart nån kortslutning i den så endast 3st lysdioder blinkar :( måste åka till biltema i uppsala och fixa nya, men har varken bil eller tid. Och nu när vädret blivit så fint och man bara vill änga sig åt att åka :(

Mr THÖRN

Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Inga problem, vi smörjer in oss med vaselin så slipper vi skavsår:D
Galliman får ta skithuset, eftersom han är så liten:arsele

Perfekt, då har man ju nära när diselmannen kommer på besök..
Skuggan kan ju ta balkongen för han :fart så illa så man :zpy

(Diselmannen är han som häller i disel i halsen så man kräks å får pannknack å luktar avgaser ur munnen)
Fast det går ju åt några liter till min kropp :öl :öl :D

Last edited:

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Perfekt, då har man ju nära när diselmannen kommer på besök..
Skuggan kan ju ta balkongen för han :fart så illa så man :zpy

(Diselmannen är han som häller i disel i halsen så man kräks å får pannknack å luktar avgaser ur munnen)
Fast det går ju åt några liter till min kropp :öl :öl :D
Va!?
Diselmannen!?Det var som f**.
Jag har alltid trott att det var självförvållat att man blev så dålig.
Vet du vart man kan hitta honom?Nu ska han få pisk.:mad:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Hej bröder o syster
Jag har köpt ett par specialblinkers fram, till just Z1000. Efter att ha kollat lite snabbt, så inser jag att det enda sättet att byta framblinkers är att ta bort hela kåpan, sen hela lykthuset med framlampan o hela skiten. Jag hatar hålla på med el. Finns det någon som är duktig på det o skulle kunna assistera med lite råd o så under våren, vore jag ruskigt tacksam

Skuggan

Guest
Jag tycker det är skitkul att hålla på med el.. Eller inte :) Skall byta mittbaklus samt blinkers det ser jag fram emot.. Du kan glida förbi mig o Benny på lördag om vi skall pula..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln