Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr THÖRN

Ja,, ärkemongo det är fan sant!!
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
aRR !!!!11
Hej bröder o syster
Jag har köpt ett par specialblinkers fram, till just Z1000. Efter att ha kollat lite snabbt, så inser jag att det enda sättet att byta framblinkers är att ta bort hela kåpan, sen hela lykthuset med framlampan o hela skiten. Jag hatar hålla på med el. Finns det någon som är duktig på det o skulle kunna assistera med lite råd o så under våren, vore jag ruskigt tacksam

Det blir inge mek förrän i morrn så är du sugen på å glida förbi så börjar vi vid 18 tiden imorrn

Ingen fara, tack för omtanken.

14 grader varmt, och en kåpa att kunna kura ihop bakom är ju guld värt under tidiga vårturer.

:D

sant, men det är manligare utan:tummenupp

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kom till sh-puben i kväll !

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Det blir inge mek förrän i morrn så är du sugen på å glida förbi så börjar vi vid 18 tiden imorrn

sant, men det är manligare utan:tummenupp

Tack för erbjudandet, men idag skruvade jag bort kåpan och lykthuset, kopplade in blinkersen, sen la jag dom i press, ska ligga i minst 24 timmar. Så jag skruvar på allting igen i nästa vecka, sen är jag helt klar:tuttar

Skuggan

Guest
Nu har jag tänt grillen.. Skall blir riktigt fint med lite brassekött och ett par kalla :öl

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Z750 -04
Tack för erbjudandet, men idag skruvade jag bort kåpan och lykthuset, kopplade in blinkersen, sen la jag dom i press, ska ligga i minst 24 timmar. Så jag skruvar på allting igen i nästa vecka, sen är jag helt klar:tuttar

Vad tyckte du om hjälmen? Snygg eller för mycket?

Edit: BAIS la upp bilder på förra sidan

Last edited:

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Hoj
Hoj lös
Nytt baklyse

Gjorde lite nytta i dag också,tog o uppgraderade baklyset till lite modernare.Passade även på att byta glaset från rött till transperant.
Det är ju ute med glödlampor.:)
Tänt nytt baklyse.jpg

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
VFR 800
Tycker du börjar få till den nu, härligt att du förstått det här med att pimpa hojen:tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Fan vad surt! När har du upppkörningen? :va

det är ett par veckor kvar bara :p
det tråkiga är att jag tränat idag på lågfartsdelen och det känns fan omöjligt med min hoj :( svängradien är den sämsta, plus styrlagren är inte dåliga men svänger inte exakt lika mjuk och ostört som körskolan hoj. satte inte lågfartsdelen en enda gång :huvet förra hösten körde jag med trafikskolans hoj en dubbel lektion och satte den flera ggr. det värsta är att jag inte har ekonomin för att ta en massa lektioner och låna deras hoj + uppkörningen. fan ska man göra???? vill ju bara ha kortet och köra med er.

Edit: känns inte som det är den bästa uppkörningshojen, om det är gaffelvinkel, svängradien, styrlagren, kopplingen, styret, dreven, eller allt helt enkelt. Nåt/massor med saker verkar det vara i alla fall.

Last edited:

Skuggan

Guest
Surt.. Kolla om ngn skola har ett paket att erbjuda. Ett par lektioner + uppkörning inkl hoj....

Ett par veckor. Mao om du inte kommer på premiären så kuggade du eller? :)

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Hoj
gsx-r 750 -96
oooofff inte bara jag som är outlaw!!!

Jag har vart å kört hoj nu!!!:D :yoparty :tummenupp :yoparty

Trots körfärbud...kunde inte låta bli:rolleyes:

:yoparty :yoparty :yoparty

*skrattar* ibland så är det svårt att låta bli!! men var hojen påställd o försäkrad så brukar det knappt vara olagligt, kallas provköra!!!*Ler*

i veckan blir det p box byte och olje byta så till nästa helg ska hojen vara helt game:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag