Streetfighters Stockholm

Status
Ej öppen för fler svar.

Juice

Only Joos
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Z750 -04
Jag gillade den:tummenupp Men tyvär är det bara Arai som passar mitt äggformade huvud, o dom e ju så jävla dyra

Ahaa.. Synd!

*skrattar* ibland så är det svårt att låta bli!! men var hojen påställd o försäkrad så brukar det knappt vara olagligt, kallas provköra!!!*Ler*

i veckan blir det p box byte och olje byta så till nästa helg ska hojen vara helt game:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Hahaha nä du e inte ensam:D

Men det borde nästan vara olagligt att INTE köra en sån fin dag??:rolleyes:
:yoparty
 
Last edited:

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Det börjar klarna upp:nicka
och på aftonbladets väderkarta är regn dropparna borta.
Undra om man skulle ta en liten sväng:)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Surt.. Kolla om ngn skola har ett paket att erbjuda. Ett par lektioner + uppkörning inkl hoj....

Ett par veckor. Mao om du inte kommer på premiären så kuggade du eller? :)


Jo men ett sådant paket går ju loss på en slant den med, och det är ekonomin som sätter käppen i hjulet :(

Jag kommer på premiären ;)
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Kan du inte komma undan billigare med nån intensivkurs? vad har du för budget?

Just nu kan jag inte lägga mer än 3000kr på kortet. Mitt enda problem är en bra hoj att få träna några timmar med och sedan köra upp. Jag känner liksom ingen som kan låna sin hoj till mig, kusinen har en sportster och den hjälper inte mig i denna situation. Hade nån velat låna ut sin hoj till mig hade det varit kanon, men folk är för rädda om sina saker och kanske tror att jag är en nybörjare. Jag kan även lägga min hoj som i pant ifall det skulle hända nåt. För köra kan jag, men är inte hojjen lämpad för det så blir man galen och drar av all hår på skallen :huvet
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
hoj

Just nu kan jag inte lägga mer än 3000kr på kortet. Mitt enda problem är en bra hoj att få träna några timmar med och sedan köra upp. Jag känner liksom ingen som kan låna sin hoj till mig, kusinen har en sportster och den hjälper inte mig i denna situation. Hade nån velat låna ut sin hoj till mig hade det varit kanon, men folk är för rädda om sina saker och kanske tror att jag är en nybörjare. Jag kan även lägga min hoj som i pant ifall det skulle hända nåt. För köra kan jag, men är inte hojjen lämpad för det så blir man galen och drar av all hår på skallen :huvet

har du ringt runt till trafikskolor vet att dom hyr ut hojar för uppkörning, iaf förut, finns en firma i sumpan lr fanns kolla runt!!
lycka till!!!
Knas
 

Nickrider

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2006
Ort
Strängnäs
Hoj
Hoj lös
Blev en tur i dag också.
Strängnäs med omnejd och sedan gamla vägen till Nykvarn-Mariefred-Stallarholmen och tillbaka till Strängnäs.
Tänkte inte åka i dag men suget var för starkt.
:yoparty
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
har du ringt runt till trafikskolor vet att dom hyr ut hojar för uppkörning, iaf förut, finns en firma i sumpan lr fanns kolla runt!!
lycka till!!!
Knas

Går att få hyra av trafikskolor också. Men måste ju köra lite med den så jag lär känna hojen. Så då blir det att man måste ta några lektioner och det är det som är mitt problem. Aja får se hur det löser sig.
 

Skuggan

Guest
Hölö mekkers i farten igen :)

NU börjar det ordna upp sig. Delar kommer från lack denna vecka. Nu återstår montering av plast samt eldetaljer på båda hojjarna :tungan
 

Bifogat

  • IMGP0038.JPG
    IMGP0038.JPG
    149.9 KB · Visningar: 63

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Modifiering..

Nu har jag varit tyst i tråden ett tag. Har jobbat mycket men hunnit ta en liten runda på hojen ändå:)

Har efter många om och men fått mina delar från Tyskland, och idag ska de in på lackning:yoparty

Nu är ju jag meckare på lägre amatörnivå, o till skillnad från vissa här i gruppen som bygger om sina hojar på riktigt, på egen hand..

Men jag tycker själv det är askul att titta på era andras bilder, när ni bygger kontra det färdiga resultatet. Så jag tänkte försöka lägga upp lite bilder själv.
Ni vet nog alla hur en Buell ser ut original, men jag lägger ändå upp nån bild hur den ser ut original, och sen hur det kan tänkas se ut med de nya delarna.

Sen kommer jag förhoppningsvis kunna visa upp en färdig skönhet om en vecka eller två:)

:huvet :huvet

Får inte upp bilderna, blir nåt j-vla fel när jag försöker. Återkommer när jag fattar hur det fungerar:va
 
Last edited:

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Datorkurs någon??

Fattar ingenting just nu, är ju inte så j-vla hightech på vare sig hojar eller datorer. Men varför kan jag ladda upp bilderna i mitt garage men inte i tråden?

Blir så FÖRBANNAD på mitt datorkunnande:huvet :huvet

Har försökt o försökt o försökt o försökt nu. Och det går fan bara inte:va

Well, bilder ligger i mitt garage om nån har intresse av att kolla..

Antar att jag lär få en hel del psykningar angående hur man gör när man lägger upp bilder i tråden, men det e lugnt, det bjuder jag på en grå o trist dag som denna:tummenupp
 

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Ort
Björkarnas stad
Hoj
919 turbo
Fattar ingenting just nu, är ju inte så j-vla hightech på vare sig hojar eller datorer. Men varför kan jag ladda upp bilderna i mitt garage men inte i tråden?

Blir så FÖRBANNAD på mitt datorkunnande:huvet :huvet

Har försökt o försökt o försökt o försökt nu. Och det går fan bara inte:va

Well, bilder ligger i mitt garage om nån har intresse av att kolla..

Antar att jag lär få en hel del psykningar angående hur man gör när man lägger upp bilder i tråden, men det e lugnt, det bjuder jag på en grå o trist dag som denna:tummenupp


Bilden är för stor helt enkelt, max 240 kb ungefär, står i fönstret "hantera bifogade filer"
i garaget finns ingen maxstorlek vad jag vet...
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Bilden är för stor helt enkelt, max 240 kb ungefär, står i fönstret "hantera bifogade filer"
i garaget finns ingen maxstorlek vad jag vet...

Ja det är nog så. Jag fick beskära mina bilder kraftigt för att få in dom i tråden
 

Skuggan

Guest
Japp stämmer, dom är för stora. När jag tar bilder som jag skall lägga upp här med digitalkameran kör jag på lägsta upplösningen, då slipper jag redigera dom :tummenupp
 

Riksknas

knas knasar till det!!
Gick med
5 Sep 2006
Ort
Lidingö
Hoj
gsx-r 750 -96
*skrattar*

Japp stämmer, dom är för stora. När jag tar bilder som jag skall lägga upp här med digitalkameran kör jag på lägsta upplösningen, då slipper jag redigera dom :tummenupp

och jag som trodde att storleken hade betydelse, men va fan det är väll hastigheten då!!!
inte många veckor kvar till första körningen hoppas alla blir klara tills dess!!
//Knas
 

Skuggan

Guest
och jag som trodde att storleken hade betydelse, men va fan det är väll hastigheten då!!!
inte många veckor kvar till första körningen hoppas alla blir klara tills dess!!
//Knas

Kände lite panik igår kväll.. :näsblod

Men ikväll fortsätter vi, alltid kul att ha en deadline :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top