Stringtrosans fall!!!

Mcbrud

Guest
lilltryne skrev:
umm... vad är hipsters? o va e det för skillnad på hotpants o boxertrosor? :va

Hotpants är kortare än boxertrosor och är lite mer skurna i rumpan. Boxertrosor har långa ben och är oftast väldigt höga i midjan.
Tänkte att jag skulle visa lite bilder men sambon tyckte inte det var en sån bra idé..

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Mcbrud skrev:
Hotpants är kortare än boxertrosor och är lite mer skurna i rumpan. Boxertrosor har långa ben och är oftast väldigt höga i midjan.
Tänkte att jag skulle visa lite bilder men sambon tyckte inte det var en sån bra idé..

Ammä, skit i honom nu! :mad:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Å va fan är hipsters då?!?

Tycker tjejerna här på SH skulle hålla alla oss grabbar med noll koll lite uppdaterade när sånt här mode förändras.
Råkade ut för en BH häromveckan som knäpps FRAMME :kocko
Och hur fumligt blev inte det då :huvet

Och lägg upp bilder, jag är helkass på att se saker framför mig på bara en beskrivning.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Mcbrud skrev:

Men vafan nudå, inte ska du låta honom styra ditt liv :mad:

:tungan

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
UrbanTiger skrev:
Den blir dubbelt så bred, trust me :fakta
Fältstudier har visat detta under många många år :tungan
Viktigast är ändå att den inte är hängig, sladdrig, slapp och gungig :arsele Nej stadig och med ett distinkt anslag är helt klart det som tilltalar mest :banana

:crash :eek: uuuu va jobbigt å höra :3freak Men jag klarar mej då...trotts allt :tummenupp :lol

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Dee_cati skrev:
Njae, ok då. Men mycket bredare blir den iaf, tro mig! Men det beror på hur mycket hon "lägger ner", mer nerlägg, bredare röv. (nerlägg= hur mycket hon lutar sig bakåt och drar fram knäna, typ....)

:lol hua men jag förstår vad du mennar...ingen gillar att höra att baken bli bredare när man :hihi står på alla fyra :3freak :tungan

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Maverick_ou812 skrev:
Sluta nu!

Stringtosor är jättesexigt
Boxershorts är jättesexigt
Hotpants är jättesexigt
Hipsters är jättesexigt (inte för att jag vet vad det är)
Utan trosor är jättesexigt

Bara rumpan är jättesexig.... och det är de flesta!
Så töser.... just enjoy, ingen kille kommer att säga "nej, jag vill inte för dina trosor är inte min stil..."
:tummenupp äntligen en som har fattat de hella rätt :hihi :tuttar

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Mcbrud skrev:
:hihi kan inte förstå varför han tyckte de var en dålig ide :va du vill ju bara utbilda de okunniga elle rhur var de nu igen :lol

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Honda CB400N
Med kläder är det snyggast med string, och utan (;)) så är det snyggast med hotpants.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Finns det inte en gammal tråd här på SH om just denna artikel?
Det hela andas nyhetstorka alt semester för dom bra skribenterna.

Mcbrud

Guest
Maverick_ou812 skrev:
Å va fan är hipsters då?!?

Tycker tjejerna här på SH skulle hålla alla oss grabbar med noll koll lite uppdaterade när sånt här mode förändras.
Råkade ut för en BH häromveckan som knäpps FRAMME :kocko
Och hur fumligt blev inte det då :huvet

Och lägg upp bilder, jag är helkass på att se saker framför mig på bara en beskrivning.

Hipsters ser ungefär ut som hotpants bara det att hotpants är lite mer som vanliga trosor bakifrån samt att de oftast är VÄLDIGt lågt skurna.

Hipsters: http://www.femalefirst.co.uk/catalog/images/hot-hipsters.jpg
http://zodee.com.au/images/products/style/normal/10M149.jpg
Hotpants: http://images.google.se/imgres?imgu...=1&prev=/images?q=hotpants&svnum=10&hl=sv&lr=

dock inte mina bilder så... =) sorry att göra er besvikan! :tungan
Hoppas att ni lär er något!

och du Mavve, BH:ar med knäppnign fram är ju lättare att få av än vanliga! dessutom skönare för oss tjejer, slipper skav i ryggen!

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mcbrud skrev:
Hipsters ser ungefär ut som hotpants bara det att hotpants är lite mer som vanliga trosor bakifrån samt att de oftast är VÄLDIGt lågt skurna.

Hipsters: http://www.femalefirst.co.uk/catalog/images/hot-hipsters.jpg
http://zodee.com.au/images/products/style/normal/10M149.jpg
Hotpants: http://images.google.se/imgres?imgu...=1&prev=/images?q=hotpants&svnum=10&hl=sv&lr=

dock inte mina bilder så... =) sorry att göra er besvikan! :tungan
Hoppas att ni lär er något!

och du Mavve, BH:ar med knäppnign fram är ju lättare att få av än vanliga! dessutom skönare för oss tjejer, slipper skav i ryggen!
Tänk... äntligen en tjej som tar sitt ansvar och informerar! :Bugar :pannkyss
En bild säger dessutom mer än 1000 ord!

Vad gäller det här med BH knäppning fram så är det jävligt osportsligt, som att ta bort offsiden i fotboll utan att berätta det för motståndarlaget. Betänk också att vi grabbar övat, övat, övat och övat på att på ett sensuellt sätt kunna knäppa upp en ryggknäppt BH sen 14- års åldern.
Vad ska vi nu göra med all den kunskapen?! :confused:

Men men... utvecklingen måste gå framåt....

Edit: Hotpants ser bekvämare ut än hipsters och är sexigare enligt mig.

Mcbrud

Guest
Maverick_ou812 skrev:
Tänk... äntligen en tjej som tar sitt ansvar och informerar! :Bugar :pannkyss
En bild säger dessutom mer än 1000 ord!

Vad gäller det här med BH knäppning fram så är det jävligt osportsligt, som att ta bort offsiden i fotboll utan att berätta det för motståndarlaget. Betänk också att vi grabbar övat, övat, övat och övat på att på ett sensuellt sätt kunna knäppa upp en ryggknäppt BH sen 14- års åldern.
Vad ska vi nu göra med all den kunskapen?! :confused:

Men men... utvecklingen måste gå framåt....

Edit: Hotpants ser bekvämare ut än hipsters och är sexigare enligt mig.

jo tänkte att ni skulle bli lite bildade.
ett bra sätt att sexigt knäppa av en BH med knäppning fram är tex. att smeka tjejen över hela kroppen, sakta föra handen över brösten och plötsligt "råka" knäppa upp BH:n. Sedan låtsas du som ingenting utan fortsätter att smeka på brösten istället. Vet att det funkar!! Hur får ni väl klura på...

Gillar själv bättre hotpants än hipsters, dock fungerar hipsters oxå.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Mcbrud skrev:
ett bra sätt att sexigt knäppa av en BH med knäppning fram är tex. att smeka tjejen över hela kroppen, sakta föra handen över brösten och plötsligt "råka" knäppa upp BH:n. Sedan låtsas du som ingenting utan fortsätter att smeka på brösten istället. Vet att det funkar!! Hur får ni väl klura på...

:lol :lol :lol
Jodå, jag greppade också tekniken men det var efter hon hade sagt "Hmmmm... baby... it´s on the front..." :huvet

Men tack iallafall... beskrivningen var hmmmm.... målande! :tummenupp

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Mcbrud skrev:

Hur var det nu stringtrosor såg ut? :va

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...