Han ska få låna en hoj tills allt är löst med f-bolaget en ny hoj kommer att komma, Men problemet är ju att han vill ha en likadan och de verkar vara lite problem.
Varför bilen ställdes där va just på grund av att han inte fick nån respons från firman, de va väldigt mycke tjafs....
Hur kan man veta att den stals på måndagen om det inte uppmärksammades?
killen får helt ny hoj och ställer ändå skåpisen där... fyfan
Det är väl den här? 29 min in i programmet:Hur kan man veta att den stals på måndagen om det inte uppmärksammades?
killen får helt ny hoj och ställer ändå skåpisen där... fyfan
En till deltagare i tävlingen vem som lyfter den äldsta tråden det här året på SporthojJa En jävla mupp!!!
En till deltagare i tävlingen vem som lyfter den äldsta tråden det här året på Sporthoj
Ps. jag tror de har flyttat på bilen nu.
Ja En jävla mupp!!!
Nån gång har folk lunch, eller så en kille in i verkstan från andra hållet å ställde en massa kluriga frågor så folk blev upptagna, eller så hade dom bara ren jävla röta. Folk runt omkring lär ju inte bry sig i att dom lastar hojar i en buss på en hojfirma, och dom som jobbade kanske trodde att dom skulle lämna en hoj för service, och inte tittade så noga.
Ja En jävla mupp!!!
Bara jag som tycker den där bilden ser sjukt fejkad ut? Texten är ju verkligen pålagd i Paint i efterhand? :S jag kanske har fel, i så fall väldigt likt en fejkad bild! skillz!
15. Verkstadens ansvar för fordonet
Verkstaden ansvarar för att fordonet inte skadas medan det är inlämnat. Ansvaret övergår på verkstaden när fordonet har ställts på en av verkstaden anvisad plats och nycklarna har överlämnats. Verkstaden går fri från ansvar om den kan visa att skadan inte beror på försummelse från verkstadens sida. För föremål som är kvarlämnade i fordonet och inte hör till den normala utrustningen ansvarar verkstaden endast om ett särskilt avtal om detta har träffats. Verkstadens ansvar upphör när fordonet har avhämtats och nycklarna har överlämnats till kunden eller när fordonet på kundens begäran har ställts på en överenskommen plats och låsts.
16. Skadestånd
En kund har under de i 31-34 §§ konsumenttjänstlagen angivna förutsättningarna rätt till ersättning för skada, t ex utgifter och förluster, som han har drabbats av på grund av fel eller dröjsmål. Ersättning utgår dock aldrig för förlust i näringsverksamhet. Ersättning för att kunden inte har kunnat nyttja fordonet utgår inte om ett ersättningsfordon har ställts till förfogande. I annat fall utgår en ersättning som motsvarar de faktiska kostnaderna enligt försäkringsbolagens normer för stilleståndsersättning.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |