Stulen hoj Malmö

Throttlejunkie

Stenhård mjukis:)
Gick med
26 Dec 2004
Hoj
Byter ofta :)
Von Vettet skrev:
2218893 Helt j-la otroligt. Hämtade ut en fabriksny R1-2006 för ca 3 veckor sedan. I går natt stals den tillsammans med min grannes CBR1000RR-05 i vårt gemensamma garage. Jag hann bara precis fixa till den,med godis,och så var den borta. Så där gick denna sommarn åt helvete!!

5000 kr till info som ger mig möjlighet och allvarligt skada den som gjort detta!

Vilka j-la kräk :huvet :mad:

Min Retta har REG nummer: XOY379
Den är svart med röda fälgstripes

Fy f-n lider med dig verkligen, nu är det ju dessutom helt fel tid att bli av med hojen dessutom......Hur hade du låst hojen då?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Interceptor skrev:
2219055 Det kanske e polisen själva som e de skyldiga och därför inte prioriterar det...skulle inte förvåna mej iallafall.
(Ryktet gick att det va polisen som ordnade stölden av GR's turbobusa...)
hahah, vilket dravel... och att nån sen tror på ett sådant "rykte" (om man ens kan klassificera det som sådant).

Hursomhelst, det som krävs för att återhitta bilar och mc's är ett externt säkerhetssystem som bekostar sig själv och lönar sig mer än att öka på försäkringspremien. Så, t.ex för tusingen året så får du GPS-bevakning på din MC... och vid stöld så kan du ange en säkerhetskod för att kolla upp vart hojen är, och därefter så förhoppningsvis inom några timmar med hjälp av polis får man åka till stället där sändaren finns. Förhoppningsvis så är även hojen där.

Race me

Knuffar sig förbi!
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
Alla e sålda! (Lånar en sukka 1100). räknas det?
Man får göra som mig för att inte bli drabbad av klåfingriga mongo som inte kan skilja på ditt o mitt... man får sälja hojen...o låna en i stället, tyvär e det så i härliga sverige!

hittas förövaren/förövarna så pryla dem ifrån mig...good hunting!

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
När det gäller Malmö, Landskrona och Helsingborg så är det troligen inte Svenskar som snor hojjarna, utan det är individer som bor andra sidan bron.

Picco

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
zx10r -05 (lime)
FY FAN vad surt!! lovar att holla koll mot österlen området

Von Vettet skrev:
2218893 Helt j-la otroligt. Hämtade ut en fabriksny R1-2006 för ca 3 veckor sedan. I går natt stals den tillsammans med min grannes CBR1000RR-05 i vårt gemensamma garage. Jag hann bara precis fixa till den,med godis,och så var den borta. Så där gick denna sommarn åt helvete!!

5000 kr till info som ger mig möjlighet och allvarligt skada den som gjort detta!

Vilka j-la kräk :huvet :mad:

Min Retta har REG nummer: XOY379
Den är svart med röda fälgstripes

Interceptor

Wheelie addict
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Harley Davidson Night Train -07
Swedie skrev:
2219192 hahah, vilket dravel... och att nån sen tror på ett sådant "rykte" (om man ens kan klassificera det som sådant).

Hursomhelst, det som krävs för att återhitta bilar och mc's är ett externt säkerhetssystem som bekostar sig själv och lönar sig mer än att öka på försäkringspremien. Så, t.ex för tusingen året så får du GPS-bevakning på din MC... och vid stöld så kan du ange en säkerhetskod för att kolla upp vart hojen är, och därefter så förhoppningsvis inom några timmar med hjälp av polis får man åka till stället där sändaren finns. Förhoppningsvis så är även hojen där.

Funkar säkert ända tills du kommer till " med hjälp av polis ".
Det va just det som var ett av trådskaparens problem.

GPS-spårning i all ära men först ska man nog ha en motiverad/engagerad poliskår med resurser att lösa och förebygga dessa brott om man vill få nån hjälp.

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Interceptor skrev:
2219407 Funkar säkert ända tills du kommer till " med hjälp av polis ".
Det va just det som var ett av trådskaparens problem.

GPS-spårning i all ära men först ska man nog ha en motiverad/engagerad poliskår med resurser att lösa och förebygga dessa brott om man vill få nån hjälp.

post-11-1149179810.jpg

:fakta

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
TukTuk skrev:
2219076 :mad: Tar en stadstur och letar runt de mer troliga områdena idag - hur ser Hondan ut?

Robbans honda är en riktig läckerbit. Den har en speciallack.Den är djupt röd,och har allt va bling man kan tänka sig.,utrustad med yoshi rs blås....återkommer med hans regnummer.

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
Argyle skrev:
2219246 När det gäller Malmö, Landskrona och Helsingborg så är det troligen inte Svenskar som snor hojjarna, utan det är individer som bor andra sidan bron.

Vilken bro då, Ölandsbron?
Skärp dej.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
majtii skrev:
2219545 Vilken bro då, Ölandsbron?
Skärp dej.
Har du inte sett alla danskar som stryker runt och snor hojar? :rolleyes:

nä ärligt talat tror jag att det är vem somhelst som har inställningen, varför köpa när man kan sno.

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Throttlejunkie skrev:
2219143 Fy f-n lider med dig verkligen, nu är det ju dessutom helt fel tid att bli av med hojen dessutom......Hur hade du låst hojen då?

Med styrlås samt med ABUS skivbromslås.

Det samma hade robban,men där är ett långt svart streck i asfalten från den plats där framhjulet varit.Dessutom en bit av framskärmen.så troligen har man lyft upp häcken och släpat den bakåt.... :(

t_ekdahl

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Kawasaki ER-6N
Von Vettet skrev:
2219598 Med styrlås samt med ABUS skivbromslås.

Det samma hade robban,men där är ett långt svart streck i asfalten från den plats där framhjulet varit.Dessutom en bit av framskärmen.så troligen har man lyft upp häcken och släpat den bakåt.... :(

Inte konstigt att man bara vill döda-...... :mad:

Jag håller ögonen öppna, såg hojen din för nån onsdags sen mkt NICE !.. :tummenupp

Ser jag den, ska jag jaga den till världens ende !!....

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
jag kommer att lägga ut namn,personnummer och förhoppningsvis bild på det kräk/en som tog våra hojar. Enligt polisen har jag rätt till förundersökningen. Och då ska sånna jävla svin hängas ut duktigt... :yoparty

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Gör det i sådana fall på rätt ställe, lägger du det på sporthoj.com så riskerar Swedie problem.

Men visst fan ska dom ha :fatta!

Edit: När två 16åriga puckon försökte sno min bil och blev arresterade i den så fick jag ut alla deras uppgifter, persnummer inkluderat.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ni kan lägga ut bilderna på en annan sajt och länka till dom. :)

Berätta hur fikaträffen går med dom! Vore kul och höra vad de har att säga om varför de stal hojarna. De kanske har misär i livet... eller nått.

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Swedie skrev:
2224372 Ni kan lägga ut bilderna på en annan sajt och länka till dom. :)

Berätta hur fikaträffen går med dom! Vore kul och höra vad de har att säga om varför de stal hojarna. De kanske har misär i livet... eller nått.
De är högst troligt små infantila pubertetsfinniga fjortisar med blöjveksexem som därtill är missförstådda homosexuella poeter som dansar balett. Hur som helst så självklart ska det länkas till fortsättningen. För för att milt uttrycka det.........de pissade vid helt fel träd!!! :machinegu

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0