Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Det är förjävligt om det har gått till som det ser ut på bilderna, men det är ju inte utan att man undrar:
* Tre-fyra byggarbetare skiter i att du skriker på hjälp?
* Tjuvarna låter dig ta bilder på dom.
* Dessutom är det jäkligt fint fokus på bilderna, så det vittnar om att dom inte är tagna i all hast.
(inge illa ment, bara lite förbannad )
Är det något du har glömt att berätta?
Kan inte se några smilies, hoppas du bara är dement och glömt dom.
Visst är det förjävligt att folk bara står och kollar på men så är det i dagens samhälle.
Det tar ungefär 1 sec och trycka av en bild med mobilkamera, och som du ser så han dom inte riktigt med att ställa upp sig och säga smile, Nej jag frågade inte om jag fick ta bild.
Skulle kanske frågat om jag fick slå ner dom och låsa in dom i en källare på vatten och bröd likaså?
Att du inte slängda något på dom, typ en cykel, eller sparkade honom när han sitter på hojen, typ så att han får hojen över sig och sen sparka honom i huvudet, OBS detta är seriöst!
byggarna hade nog hjälp till om det börjades slåss, så borde varit lugnt, men som sagt man vet aldrig, vad som händer eller vad någon drar fram ur jackan.
-Det var ett trängt läge, jag hann inte besinna mig, de var 4 stycken, jag kände mig hotad, jag tyckte jag såg dem dra upp en kniv...rätta mig om jag har fel men då blir det snarare ts som åker dit för misshandel?
-Det var ett trängt läge, jag hann inte besinna mig, de var 4 stycken, jag kände mig hotad, jag tyckte jag såg dem dra upp en kniv...
Sen under själva "hojfritagandet" så skriker man "Lägg ner kniven!!" allt man har och byggnadsjobbarna kommer sitta i rätten och återberätta hur de minsann är helt säkra på att de såg att killarna dra kniv mot dig.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|