Stulen KTM 690 SM?

Explosive

Medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki Z 1000 utbytt mot Ktm 690 Superretard, Aprilia RS 250 SP samt en grussprättar Qvarna
Åkte förbi OK i Partille igår vid 17:30 och såg en KTM 690 SM på den satt en kille utan hjälm och skyddskläder.
Hojen hade ingen skylt och var kittad med ett akrasystem.
En stund senare kommer killen som satt på hojen vid macken dundrandes med den under motorvägen upp till rondellen vid anneberg där han tog ett varv och drog tillbaka fortfarande utan hjälm.

Det som kändes lite konstigt var att det stod en kille med skinställ och hjälm brevid och skylde sitt ansikte, det kan ha varit ägarn som har varit och bombat någonstans och kände sig lite skyldig när han åker omkring utan regplåt och senare lånat ut hojen till killen utan hjälm.

Saknar någon en sån hoj, eller kan någon träda fram om det visar sig att det var helt oskyldigt.

Jag har bilder på hojen och killarna men vill inte hänga ut någon oskyldig på nätet.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Det är väl inte så konstigt,skulle någon springa omkring och fota mig hur som helst,så skulle jag också gömma ansiktet.

Dessutom kör jag motard med raceställ.

:eek:utlaw

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
Satt o fika på firman i morse, ligger på slakthusgatan. Hör nån som gasar så ini helv... med en enstånka, tittar ut o ser en ktm smr med nummer 94 eller 95. Såg ut som en racehoj, killen kör naturligtvis mot rött i korsningen och har bara mössa o svart luvtröja.
Såg nystulet ut så att säga. Kom från gamlestans hållet.

Hoppas det inte va nått men tänkte det va värt o nämna.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
såg en KTM 690 med Wingsburkar och utan nummerplåt vid kompassen idag.
Hoppas den bara var borttagen så den inte skulle kunna lappas och inte stulen.

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Satt o fika på firman i morse, ligger på slakthusgatan. Hör nån som gasar så ini helv... med en enstånka, tittar ut o ser en ktm smr med nummer 94 eller 95. Såg ut som en racehoj, killen kör naturligtvis mot rött i korsningen och har bara mössa o svart luvtröja.
Såg nystulet ut så att säga. Kom från gamlestans hållet.

Hoppas det inte va nått men tänkte det va värt o nämna.

Shit man blir ju nervös, min har ju nummer 61 men man blir ju ändå nervös när man har hojen i samma stadsdel. Vilken färg hade den?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!