Stulen MC Landskrona

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
Dom bor förmodligen i början av Norrestad, de gånger man har sett min hoj köra ut där, har den tagit av till höger precis efter den kört igenom rondellen på Ringvägen. Dom kör sedan på "innergatan" ut mot Stenorsvägen. Vet inte hur långt upp dom fortsätter. Spelet är inte över... Mer info kommer

Det glömde jag, får man lägga ut foton på :arsele här?

Har du foton på parasiterna? Lämna dom till snuten!? Något straff borde dom väl kunna få. Ungdomsanstalt what so ever....

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Vilse, var ungerfär har du hört den köra runt? Det var i söndags den drog runt i Borstahusen

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Oj, ingen aning.
Var i Borstahusen (lillolas) i fredags och då hörde man den "i närheten".
Sen har jag förr mig att jag hörde den under söndagen med när jag var hemma (bor på tranchellsgatan), då var den inne i stan någonstans :rolleyes:
Inte så bra och precisa uppgifter direkt :näsblod

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Alla som bor i landskrona kan väl sätta en lapp på tanken med modeller, regnr + telenr till ägare?

Förra året drog vi ihop ett gäng som va på jakt några dagar.. Såg tyvär ingenting alls

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Jävlar va mycket hojar som blir stulna! Skönt att man har GPS tracker på sin Daytona nu!

Bring it on!

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Man behöver inte ta budet från trygghansa direkt. Låt dom komma med flera bud istället...

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Trygg vill ge mig 14.000:-. (6.000 avdrag för självrisk). Hade precis bytt generator och servat för 5.000:-. ....

Begär att få behålla hojen + pengarna

annars får dom ersätta dig med en likvärdig, ej i pengar
säg att du vill låta handelskammaren ta över värderingen

detta är en oberoende värderare

värderar dom hojen till t.ex 5 tusen, så gäller ändå FB senaste bud
men du får stå för kostnaden av värderingen(ca: 2 tusen)

säger dom 24 tusen, så måste FB följa det & ge dig den ersättning
(FB står för kostnaden)

Ec

My Grandis and Me!!!
Gick med
11 Nov 2007
Hoj
Röd raket!
Någon som har koll på om en orange cross modell större, är stulen någonstans i närheheten av Landskrona nyligen? I går var det en stjärna som låg och körde runt som ett svin på en sådan i Landskrona, mitt på eftermiddagen, i badshorts, t-tröja men givetvis utan hjälm. Jag låg efter honom runt stan utan att han såg det. Han var mer intresserad av att försöka dra upp den på bakhjulet så fort det var någon som såg honom. (Hur man nu kan misslyckas med det på en sådan hoj). Fick tyvärr inget kort på honom, och Farbror Blå hade för mycket att göra när jag ringde...

Denna hojen är ute och kör varje helg sen 4v tillbaka, samma kille i badtoffler som ligger och ger fullgas på trottaren. Försökte smyga efter han för att se var den stod parkerad för att ge info till pappa blå, men han ville efter han såg mig på min hoj mest åka och försöka rejsa och få upp sin hoj på bakhjulet. Han kan inte köra den för 5 öre iaf.
Bara att hålla koll till helgen igen, han kommer att ge sig ut igen då, hör han då han ligger o dra fullt ute på exercisfältet, bor själv på larvi.

bure

faster dammit, faster!!!
Gick med
5 Jun 2009
Hoj
Stulen...
Leta lite smartare

edit: Juppz, jag hade inte hunnit läsa hela tråden. :rolleyes:
Hoppas det löser sig...

Har snart kört upp två tankar på bilen, bara genom att köra och leta efter hojen.

Spara på soppan. Att två rörliga objekt finns på samma plats vid samma tidpunkt är det ganska höga odds på. Parkera och vänta i bilen där det finns mest trafik i stan, förr eller senare passerar din motorcykel... Om det blir tråkigt att vänta kan du ju byta ställe emellanåt. Testa korsningar vid stora genomfartsleder, Drive-in i McD/BK/Max etc. och andra naturliga samlingsplatser för unga. Ta ngn med dig så du inte behöver sitta ensam och bli uttråkad. "Rekrytera" några fler polare och placera ut dem runt stan på samma sätt. :tummenupp

Lycka till. Hoppas du har bättre tur än jag. Min är fortfarande borta efter en månad... :mad:

Last edited:

martin-20

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2009
Hoj
honda cbr1100
stulen suzuki hittad vid västrafäladen

en suzuki stulen hittades av polis brinnandes vid västra fäladen dock var ramnummer borttaget endast motor nummer gick att läsa. vet dock inte mer då jag inte såg det själv utan fått höra det

Mvh

en stycken suzuki upphittat vid västra fäladen landskrona utan ramnummer endast motornummer helt uppbränd

Last edited:

the Moose

skogstokig
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
zx9r -95
grattis till ditt val av försäkringsbolag, fick själv ringa upp dom vid två tillfällen för att det skulle hända nått. dom blir dessutom väldigt tacksamma när folk hittar hojen, polaren fick den generösa summan av TRE hundra kronor. hmm täckte ju inte ens soppan trotts liten bil när vi for runt o letade.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Trygg Hansa har inte ens orkat svarat på det mailet jag skickade dom, som svar på deras mail om inlösen. Men det är klart, det är ju endast två veckor sedan. Nej, det blir nog till att starta kampanj mot detta bolaget.
Intressant med hojen som hittades brinnande vid Västra Fäladen. Tror det är samma gäng som håller på. Polisen var ju inte ett dugg intresserad av att få tag i dom när jag hittade min hoj.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Enligt uppgifter är det otroligt mycket hojar och mopeder som stjäls i Landskrona just nu. Verkstaden i Landskrona har fullt upp med att reparera och kolla stulna tvåhjulingar. Konstigt att man inte hör mer om det här. Jag är fortfarande intresserad av tips. De som snodde min hoj, har inte åkt dit, ännu...

NSR125_94

Njuubie
Gick med
31 Dec 2006
Hoj
Honda NSR 125 -98 ||| Honda cr 250 -91
tycker polisen suger och gör inte sitt jobb, dom jagar hellre moppefuckon än hjälper folk som har blivit bestulna tex..

NSR125_94

Njuubie
Gick med
31 Dec 2006
Hoj
Honda NSR 125 -98 ||| Honda cr 250 -91
tror ni det e samma? adnan kan ju inte vara ett vanligt namn.

oj.. såg att landskrona låg liite längre ner on stockholm, men vem vet om han har flyttat..

Last edited:
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...