Stulen R1 i Helsingborg ?

Status
Ej öppen för fler svar.

:KiM

U MAD BRO?!
Gick med
28 Jan 2013
Hoj
Banhoj: Ducati 999/848 2005/2010 Gathoj: Bobber VT600
Jösses... :(

Varför i helvete kan du inte låta bli att framföra fordon du inte har rätt att köra?
Tänk om du orsakat en olycka med dödlig utgång för att du inte kan framföra fordonet på ett säkert sätt.
R1a är ingen hoj som förlåter misstag..

Med tanke på ditt nick här på sporthoj:7peta...Ibbe96, antar jag att du är född 1996 och fyller 18 år detta året.
Antar att du knappast besitter någon form av körkort för något fordon förutom möjligtvis moped och där bör du hålla dig...:mad:

Hojjen är inte stulen Tysk reggad trimmad med Gpr avgas o förgasare + något med cdin, Farbror blå ringde inte upp igen för dom va så jävla sura på att dom fick inte tag på den ja jag missa växeln vid rondellen o brukar köra som en åsna när de inte finns trafik ute, Motorcykeln togs i beslag P.G.A min ålder och kommer troligen inte få tillbaka den :\ ...... Men jag körde inte då jag togs den var bara igång så jag vet inte kanske jag får tbx den ändå

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Hojjen är inte stulen Tysk reggad trimmad med Gpr avgas o förgasare + något med cdin, Farbror blå ringde inte upp igen för dom va så jävla sura på att dom fick inte tag på den ja jag missa växeln vid rondellen o brukar köra som en åsna när de inte finns trafik ute, Motorcykeln togs i beslag P.G.A min ålder och kommer troligen inte få tillbaka den :\ ...... Men jag körde inte då jag togs den var bara igång så jag vet inte kanske jag får tbx den ändå

Lite skillnad för mig att missa en växel, och bränna igenom en rondell på fel sida:va

Du har nog aldrig framfört någon form av fordon tidigare eller?
Tror inte att det enbart är Polisen som inte gillar Din/Er framfart.
Vad hade hänt om du mulat en cyklist som kom på rätt sida i rondellen?

Eller om det kommit en stackars lastbilschaffis och mulat Dig?

Nej, lägg ner Ditt hojkörande tills du har råd att ta körkort, råd att köpa en ärlig hoj, och har råd försäkra den.

Johannes L

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Z800 -16, Aprilia SXV 5.5 - SÅLD, Aprilia RS125 Projekt, Yamaha YZ426F Projekt
Eller om det kommit en stackars lastbilschaffis och mulat Dig?

Om man helt bortser från lastbilschaffisens lidande utav en sådan utgång hade ju detta annars varit det bästa scenariot, lite sanering på vägen behövs ibland. :dummer

curb

Dekalhora
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
KTM 450EXC-R, Honda CBR929RR Fighter

Du verkar vara en begåvad homo sapiens:hej

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Många av er har rätt med vissa grejer..... den var inte försäkrad nej men vet inte hur ni kör tror knappast en cyklist hade hunnit komma framför o nej de är ingen försäkring på den.

Det är sådana som DU som gör det surt för oss andra hojkörare:mad:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Många av er har rätt med vissa grejer..... den var inte försäkrad nej men vet inte hur ni kör tror knappast en cyklist hade hunnit komma framför o nej de är ingen försäkring på den.

Det jag tycker är sämst med folk som likt dig kör utan körkort och försäkring, är att när det väl skiter sig och en pensionär ligger skadad, så är risken överhängande att ni smiter då ni inte vågar ta straffet..

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
HEHE....... Ni har ghostrider i stockholm o du ska klaga på mig som bor i Helsingborg.

Innan du vräker ur dig några fler dumheter föreslår jag att du bevisar att du har körkort och att du är legal ägare till hojen.

Sen kan vi diskutera dina kunskaper i den ädla konsten att framföra motorcykel i hög hastighet...

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Ibbe96:
Schysst profilbild. :rolleyes:

Det finns så mycket som jag skulle vilja säga till dig, men jag misstänker att du inte skulle lyssna. Bara det faktum att du jämför dig med Ghostrider... :död

Jag hoppas dina föräldrar är stolta över dig och att de är nöjda med hur de har lyckats med din uppfostran. Jag hoppas också att vi slipper läsa om dig i tidningen. För övrigt står jag fast vid det jag skrev i inlägg #3.

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Känns lite troll och flajmbait på Ibbe96, eller är det bara jag?:va

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Ibland bara måste man älska SH och sporthojare, framtiden verkar vara räddad! :banana

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Hoj
Slagskeppet
HEHE....... Ni har ghostrider i stockholm o du ska klaga på mig som bor i Helsingborg.

Du är fasiken BÄST! :krama
Jag tänker såhär: Eftersom ni har Rosegård och utövar leken "Kast med liten sten" mot brandkåren så kan vi ju göra samma sak i Stockholm... eller vänta.. Det görs ju redan.. :fakta

Du måste ju vara fysiker eller rentutav Raketforskare, du har ju bevisat att lagen om alltings jämvikt existerar, ett GENI!! :crash

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
fanns/ finns ju en stjärna i landskrona som lyckades med bedriften att släcka ett liv med bil, hindrade sedan inte samma stjärna att sedan uppgradera till 2 hjul och lyckas igen (dock ej dödlig utgång)

inget KK, ingen skatt, ingen försäkring på dej- vem tror du får dra lasset när du ligger i djup koma med knäckt rygg och dyligt.....det är VI!

hade vi kunnat skita i dej då, skulle vi troligen göra det- men vi är alla någorlunda sjysta skattebetalare....men det skiter du i verkar det som.

med hopp om att viss verksamhet strax ovan halsen får dej att tänka en aning annorlunda i fortsättningen, varför inte gå på ett par banträffar eller börja tävla- lägg din energi på att utvecklas körmässigt- för 2 hjul är det roligaste och klart manligaste man kan göra med kläderna på.

//jj

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Jag hoppas ingen oskyldig drabbas av ynglingen som gett sig till känna. Något säger mig att det knappast var sista gången han sågs i trafiken utan behörighet och trafikvett. Som boende i Helsingborg hoppas jag slippa möta vederbörande. Till honom vill jagats säga att det inte är för sent att göra rätt för sig. Mogna några år och ta körkortet. Först då tror jag att kommer att få respekt. Som det ser ut nu gör du oss alla i mc kollektivet en otjänst i en tid när man från myndighetshåll inför allt fler restriktioner. Fundera lite varför man höjde åldern för tung mc och ändrade i klasserna. Man kan välja att se det som en björntjänst. Återväxten lär knappast gynnas nämligen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Hmm... Även om spökgösta kör som en dåre så kan han iaf köra, även om han bytt till stödhjulsförsedda fordon nu.
Och apropå att en cyklist inte hunnit fram, hur dum är du egentligen? Cyklisten kan mycket väl redan befinna sig precis där du ska köra när du kommer ångande helt utan kontroll. Klarar du inte ens att köra om rätt sida av en rondell betvivlar jag starkt din förmåga att undvika ett oförutsett hinder.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE