:KiM
U MAD BRO?!
Jösses...
Varför i helvete kan du inte låta bli att framföra fordon du inte har rätt att köra?
Tänk om du orsakat en olycka med dödlig utgång för att du inte kan framföra fordonet på ett säkert sätt.
R1a är ingen hoj som förlåter misstag..
Med tanke på ditt nick här på sporthoj...Ibbe96, antar jag att du är född 1996 och fyller 18 år detta året.
Antar att du knappast besitter någon form av körkort för något fordon förutom möjligtvis moped och där bör du hålla dig...
Varför i helvete kan du inte låta bli att framföra fordon du inte har rätt att köra?
Tänk om du orsakat en olycka med dödlig utgång för att du inte kan framföra fordonet på ett säkert sätt.
R1a är ingen hoj som förlåter misstag..
Med tanke på ditt nick här på sporthoj...Ibbe96, antar jag att du är född 1996 och fyller 18 år detta året.
Antar att du knappast besitter någon form av körkort för något fordon förutom möjligtvis moped och där bör du hålla dig...
Hojjen är inte stulen Tysk reggad trimmad med Gpr avgas o förgasare + något med cdin, Farbror blå ringde inte upp igen för dom va så jävla sura på att dom fick inte tag på den ja jag missa växeln vid rondellen o brukar köra som en åsna när de inte finns trafik ute, Motorcykeln togs i beslag P.G.A min ålder och kommer troligen inte få tillbaka den :\ ...... Men jag körde inte då jag togs den var bara igång så jag vet inte kanske jag får tbx den ändå