Slowroller
Skrämmer små barn
Kör på fanskapet!
Såg att där var en CRF250 som stals d. 7/7. Men vet inte var. Mer än Skåne.
Lite svårt. Jag hade trampcykel vid tillfället. Ska kolla runt lite där imorrn med lämpligare fordon.
Kör på fanskapet!
Såg att där var en CRF250 som stals d. 7/7. Men vet inte var. Mer än Skåne.
Såg häromdagen vid 16 tiden påväg från jobb en röd 450(?) honda(?) cross körandes från väla hållet förbi tippen och vidare mot dalhem, stan. Killen var av utländskt ursprung, utan hjälm. Han körde ganska lugnt men lyckades ändå köra mot rött vid dom två ljusena jag såg honom.
Samma dag bara minuter efteråt kom det en äldre retta med varken fram eller bakljus vid Bårslöv, även dessa killarna var av utländskt ursprung och killen som satt bakpå hade tappat sin hjälm. Han som körde var också väldigt gasglad.
Vet inte om det ger något men lika bra att skriva!
En fråga bara, vad har det med saken att göra om killarna är av utländskt ursprung.
En tjuv är väl alltid en tjuv varesig om han/hon har svensk/utländskt ursprung.
så längd, hårfärg, färg & modell på byxor, färg & modell på tröja, typ & färg av hjälm spelar ingen roll heller. en tjuv är en tjuv.. menar du så ?
Du har helt rätt att beskrivningen av person/hoj har stor betydelse, enligt mig inte deras ursprung.
Det har väl en j*vla betydelse om man ska känna igen personen igen? Själv har man en syster adopterad från kina, så få inte för dig någonting.
Varför skulle jag annars ta upp det?
Du har helt rätt att beskrivningen av person/hoj har stor betydelse, enligt mig inte deras ursprung.
gul 748a -99 regnr BLF938 och en cbr 600 90-talare svart utan dekaler regnr DXL898 stals natten
mellan 4-5 augusti från låst garage i helsingborg.
Bägge hojarna låsta men det spelade inte så stor roll...
ser ni eller hör något så ring Fredrik 0730270840
tackar Jimmi
Ju bättre beskrivning desto bättre chans att känna igen dem, självklart är det bra att veta hudfärg, precis som det är bra att veta hårfärg m.m. På så sätt kan andra känna igen personen och se efter om där är något misstänkt. Ska du försöka få detta att låta rasistiskt eller vad handlar det om?
748an upphittad, kraschad och uppeldad :-(
Hondan fortfarande borta.
Även hondan hittad av sheriffen nu, får se vad det blir av den....
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|