wonderwizard
Tjuvjägare
Även hondan hittad av sheriffen nu, får se vad det blir av den....
när var & hur ?
Även hondan hittad av sheriffen nu, får se vad det blir av den....
Såg en röd-vit r6 på norra grängesbergsgatan i malmö vid 20:30 idag. Mörkhyade killar varav en tokkörde utan hälm, med bara luva. Den andra som lånade ut hojen hade hjälm men vanliga kläder. Ringde snuten men efter 15 minuter i tre telefonköer så tröttnade jag. .
Min hoj blev nyligen stulen i Helsingborg: SMC-R -13 med akra pipa, reg: GPH 167. Den har kraschpuckar på framhjulet men inte bakhjulet.
Min hoj blev nyligen stulen i Helsingborg: SMC-R -13 med akra pipa, reg: GPH 167. Den har kraschpuckar på framhjulet men inte bakhjulet.
Japp. Och jag har bytt från orange framskärm till vit framskärm. Sitter ett JE (Jonte Engdahl) klistermärke på framskärmen.
När jag körde till jobb i morse och stod i korsningen Rausvägen-Landskronavägen på Råå kommer en Fireblade norrifrån och svänger österut. På hojen sitter två personer i vanliga kläder och utan hjälm.
Föraren hade ett utomnordiskt utseende och passageraren nordiskt utseende med bakochfram vänd keps. De hade båda ett intensivt argt utseende och såg ganska härjade ut. Ålder? Över 25.
Hojen var som sagt en Honda Fireblade årsmodell typ -96, vinröd-vit-blå.
Nummerplåt satt på men jag hann inte få tillräcklig blick för att se vad det stod på den.
Behöver såklart inte vara stulen men spontana intrycket var "jättestulen".
Larmtjänst har en 900RR -97 stulen 27/5 i Skåne.
Fabrikat: Honda
Modell: CBR 900RR (SC33)
Årsmodell: 1997
Registreringsnummer: CUZ797
Färg: VIT
Chassinummer: SC33F8VM100047
Brottsdatum från: 2014-05-19
Brottsdatum till: 2014-05-27
Stöldort: Skåne län
När jag körde till jobb i morse och stod i korsningen Rausvägen-Landskronavägen på Råå kommer en Fireblade norrifrån och svänger österut. På hojen sitter två personer i vanliga kläder och utan hjälm.
Föraren hade ett utomnordiskt utseende och passageraren nordiskt utseende med bakochfram vänd keps. De hade båda ett intensivt argt utseende och såg ganska härjade ut. Ålder? Över 25.
Hojen var som sagt en Honda Fireblade årsmodell typ -96, vinröd-vit-blå.
Nummerplåt satt på men jag hann inte få tillräcklig blick för att se vad det stod på den.
Behöver såklart inte vara stulen men spontana intrycket var "jättestulen".
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|