iRunfast
Medlem
Idioter
https://youtu.be/0Jodev-ZQQM
Något av fordonen i deras jEteheFTiga video kanske tillhör någon av er?
https://youtu.be/0Jodev-ZQQM
Något av fordonen i deras jEteheFTiga video kanske tillhör någon av er?
Min arbetskamrats son fick sin hoj stulen i morse, vet dock inte vilken modell det är, eller var, skall kolla upp detta.
Det var min hoj som blev stulen i natt i Sundbyberg, en svart triumph street triple. Jag fick ett samtal från polisen för ett tag sedan och de sa att den var återfunnen. Tyvärr ganska illa däran då han gick omkull när de stoppade honom. Snabbt jobbat av polisen!!!
Det var min hoj som blev stulen i natt i Sundbyberg, en svart triumph street triple. Jag fick ett samtal från polisen för ett tag sedan och de sa att den var återfunnen. Tyvärr ganska illa däran då han gick omkull när de stoppade honom. Snabbt jobbat av polisen!!!
Skönt att han blev gripen. Var i Sumpan skedde det?
Någon som saknar en sån här? yamaha Xenter 125cc Scooter mc. Står i Björkhagen, Stockholm.View attachment 425031
Uppbruten tändning, vurpad, trasig framlykta, ingen reg skylt, inga backspeglar, öppet sadelfack samt kördes av tre grabbar runt 12 år utan hjälmar...! Låst med cykellås. Kan chassi numret vara detta?
View attachment 425032
Uppgav RKRSE591000 011478 som chassi nr till polisen. de hittade inget. Läste jag det rätt?
Trist, jag brukar se din hoj på morgnarna när jag går på gymmet (gissar att det är din mittemot skyltfirman). Hoppas den är hyffsat bra.I Duvbo och hojen återfanns i Tensta... Jag ska åka och kika och klappa om den imorgon så får vi se vad försäkringsbolaget säger.
banhojen blev stule i natt så om någon ser eller hör nåt får ni gärna höra av er. tack
View attachment 425842
Har du något ramnummer, så man kan vara uppmärksam när man letar efter ny banhoj för säsongen?
hojen är upphittad och hemma igen. och den är hel och startar efter ett batteri byttes ut. så sjukt skönt. tack till grannsamverkan med dem 2 pensionärerna som hittade den och polisen som va så snabbt på plats och ringde direkt.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |