Stulna hojar Stockholm

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Min SV1000N med ett MT03 lyse och 2-1 avgassystem från M4 är borta. Stod i låst flerbilsgarage i Blackeberg Bromma. Reg nummer EED489.

IMG_0064_fixed_zpszhnjxdmi.jpg

IMG_0060_fixed_zpstjekmhs7.jpg

IMG_0065_crop_zpsk2ekh82n.jpg

Last edited:

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Min arbetskamrats son fick sin hoj stulen i morse, vet dock inte vilken modell det är, eller var, skall kolla upp detta.

Oneeyed

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2013
Hoj
-
Min arbetskamrats son fick sin hoj stulen i morse, vet dock inte vilken modell det är, eller var, skall kolla upp detta.

Det var min hoj som blev stulen i natt i Sundbyberg, en svart triumph street triple. Jag fick ett samtal från polisen för ett tag sedan och de sa att den var återfunnen. Tyvärr ganska illa däran då han gick omkull när de stoppade honom. Snabbt jobbat av polisen!!!

Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Honda VTR1000 SP-1 2001
Det var min hoj som blev stulen i natt i Sundbyberg, en svart triumph street triple. Jag fick ett samtal från polisen för ett tag sedan och de sa att den var återfunnen. Tyvärr ganska illa däran då han gick omkull när de stoppade honom. Snabbt jobbat av polisen!!!

Grattis, det var snabbt! Min var borta nästan en månad (24 maj till 17 juni) när den vart stulen och är nu precis klar på verkstan, 4 månader senare. Ska och lösa ut den i morgon. Ska bli otroligt spännande att se den igen nylackerad och fin.

LupusRex

Hårdrocksköttbulle
Gick med
19 Jun 2013
Hoj
Mean Streak 1500, XT600E

Skönt att han blev gripen. Var i Sumpan skedde det?

PolR

Kiss French, Ride Italian
Gick med
5 Apr 2009
Hoj
Ducati HM 821 -13
Någon som saknar en sån här? yamaha Xenter 125cc Scooter mc. Står i Björkhagen, Stockholm.IMG_6719.jpg

Uppbruten tändning, vurpad, trasig framlykta, ingen reg skylt, inga backspeglar, öppet sadelfack samt kördes av tre grabbar runt 12 år utan hjälmar...! Låst med cykellås. Kan chassi numret vara detta?

IMG_6717.jpg

Uppgav RKRSE591000 011478 som chassi nr till polisen. de hittade inget. Läste jag det rätt?

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Någon som saknar en sån här? yamaha Xenter 125cc Scooter mc. Står i Björkhagen, Stockholm.View attachment 425031

Uppbruten tändning, vurpad, trasig framlykta, ingen reg skylt, inga backspeglar, öppet sadelfack samt kördes av tre grabbar runt 12 år utan hjälmar...! Låst med cykellås. Kan chassi numret vara detta?

View attachment 425032

Uppgav RKRSE591000 011478 som chassi nr till polisen. de hittade inget. Läste jag det rätt?

stulen
http://larmtjanst.se/Efterlysta-objekt/Motorcykel/746992

PolR

Kiss French, Ride Italian
Gick med
5 Apr 2009
Hoj
Ducati HM 821 -13

Tack! Den är borta nu, får hoppas polisen varit där och tagit den. Om dom varit där och inte hittat den, så borde de ju ringt mig. Satte ju ett gammalt cykellås i framhjulet så tror inte 12-åringarna körde/bar iväg den.

JÄVLA småglin att stjäla fordon dock! Nästa gång jag ser någon köra en scooter/mc utan hjälm i närheten av Skarpnäck/Bagis vet iaf jag vad jag kommer göra!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
I Duvbo och hojen återfanns i Tensta... Jag ska åka och kika och klappa om den imorgon så får vi se vad försäkringsbolaget säger.
Trist, jag brukar se din hoj på morgnarna när jag går på gymmet (gissar att det är din mittemot skyltfirman). Hoppas den är hyffsat bra.

Str3 R

Guest
Stulet tisdag 1/12 -15 från Stenslätten, Värmdö:
Militär mc, Husqvarna 256A -68 och 2 st Jawa-motorer.
Reg-nr Hva: HAC 306.

Nån som kan ha sett en grön militär mc fara runt nånstans i 08-området? Oftast är det inga ungdomar som äger en sån mc.

Ägaren direkt: Claes Nordlund, tel 070-930 57 94 eller polisen 114 14 för tips.

Bilder på hur de ser ut nedan, inte bild på just den stulna hojen eller motorerna men så ser de ut så kanske det är lättare att känna igen dem.

View attachment 425506View attachment 425507

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Hoj
yamaha r6 05 gathojen///yamaha R1 03 banhojen
banhojen blev stule i natt så om någon ser eller hör nåt får ni gärna höra av er. tack

atulna hojen.jpg

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Hoj
Har du något ramnummer, så man kan vara uppmärksam när man letar efter ny banhoj för säsongen?

köpte den i höstas och glömde bort att fota numret då tänkte göra det men glömde det. har kontaktat ägaren innan. och tyvär hade han inte kvar det. men ringde ägaren innan om och han hade inte heller kvar det. men han skulle kolla med första ägaren en kille i malmö om han hade det. men trodde ej det. tyvärr.

men det verkar som om det är några killar som vill ha lite kul på gatan mest. för dem lät en nästan ny s1000rr vara. så dem gick på hojen som va lättast att sno utan startspärr. så den lär väl bli uppbrunnen eller sänkt i någon sjö ändå om den någonsin hittas :huvet

Fillow

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2012
Hoj
hojen är upphittad och hemma igen. och den är hel och startar efter ett batteri byttes ut. :):):):):):):):hej:hej:hej:hej:hej:hej:hej så sjukt skönt. tack till grannsamverkan med dem 2 pensionärerna som hittade den och polisen som va så snabbt på plats och ringde direkt.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...