Stunt- och lekträff i Västerort?

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Sym 200 Yoyride
Nu är inte jag någon av de duktiga stuntarna men varför inte skicka ett mail till riktiga stuntare såsom Matti, Sune, Fares mfl och fråga det instället? En tanke hur pass rörlig är du med ett skinnställ? Visst armbågsskydd alt benskydd skulle ju kunna vara ett alt men det är ju en smaksak!

Ja de som är riktigt duktiga kan jag förstå litegrann, då kan skydden vara i vägen. De som dock bara kör på bakhjulet sittandes eller vanligt stående och kanske en stoppie då och då. Då är inte skydden i vägen enligt mig.
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Ja de som är riktigt duktiga kan jag förstå litegrann, då kan skydden vara i vägen. De som dock bara kör på bakhjulet sittandes eller vanligt stående och kanske en stoppie då och då. Då är inte skydden i vägen enligt mig.

såja sluta tjata.. bara för att du inte är bra på slanga behöver inte alla andra lida :p
 

Johan31

Medlem
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RGV 250 VJ23, Honda RC45, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX-R 50, Kawasaki Ninja 400, Suzuki RMZ 450
Måste bara fråga. Varför har ni inte skydden på er när ni stuntar??? det ser inte tufft ut bara jävligt töntigt

Jag instämmer med dig.....men låt mupparna köra utan skydd om dom vill...
 

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Jag instämmer med dig.....men låt mupparna köra utan skydd om dom vill...

Tror jag kan tala för 99% av oss som är på lunda då jag säger att vi ALLTID har hjälmen på oss när vi stuntar...Ibland händer det att vi gör mindre komplicerade saker utan hjälm men då så mycket enklare saker där det inte finns någon risk att vi ramlar. (tar du på dig hjälmen när du rullar in i garaget eller tycker du risken för att du ska ramla då är för stor?)

Disclaimer!
Detta gäller under INGA omständigheter Ingels misslyckande då han försökte leka männsklig Pet-flaske-kross.
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Tror jag kan tala för 99% av oss som är på lunda då jag säger att vi ALLTID har hjälmen på oss när vi stuntar...Ibland händer det att vi gör mindre komplicerade saker utan hjälm men då så mycket enklare saker där det inte finns någon risk att vi ramlar. (tar du på dig hjälmen när du rullar in i garaget eller tycker du risken för att du ska ramla då är för stor?)

Disclaimer!
Detta gäller under INGA omständigheter Ingels misslyckande då han försökte leka männsklig Pet-flaske-kross.


Hahaha.. Ingel är ju ett helt annat system :p
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Ja shit, att vi kör utan skydd, vi har ju aldrig ramlat och vet ju inte hur det känns att vurpa...

Ni som ska vara några moralpredikanter kan gärna dra ifrån den här tråden, orkar inte höra massa skit från folk som inte har en aning om vad det pratar om.



Mjölnaren75: Tror inte dina häftiga wannabe-crossbyxor skyddor särkilt bra mot skrapsår heller.
 
Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Detta gäller under INGA omständigheter Ingels misslyckande då han försökte leka männsklig Pet-flaske-kross.

vaddå misslyckande???
du ska bara veta hur mycket sympati och omplåstring jag har fått pga mina snygga skrapsår i pannan. jag skulle kalla det succé!

Mjölnaren75: Tror inte dina häftiga wannabe-crossbyxor skyddor särkilt bra mot skrapsår heller.

Vaddå?:confused:
det är ju motorcykelbyxor, jag har ju sett såna i en motorcykelaffär - de borde ju minst hålla för att fronta en lastbil med???
 
Last edited:

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Skit i mjölnaren och den andra nollan.
De är bara avundsjuka...

Inget att bry sig om.

Och till er två då.
Mjölnaren och SLADDVARNING...
Har ni inget bättre att tillägga i den här tråden kan ni väl bara ge fan i att skriva något? Ni e väl inte så förbannat dumma att ni trodde att ni va välkomna hit med den attityden?
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Får se om man har tur så kanske man har lyckats få tag i ett telezoom objektiv innan tisdag så slipper man stå så jäkla nära när ni kommer! :)
 

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Sym 200 Yoyride
Tror jag kan tala för 99% av oss som är på lunda då jag säger att vi ALLTID har hjälmen på oss när vi stuntar...Ibland händer det att vi gör mindre komplicerade saker utan hjälm men då så mycket enklare saker där det inte finns någon risk att vi ramlar. (tar du på dig hjälmen när du rullar in i garaget eller tycker du risken för att du ska ramla då är för stor?)

Disclaimer!
Detta gäller under INGA omständigheter Ingels misslyckande då han försökte leka männsklig Pet-flaske-kross.

Om jag är riktigt våghalsig struntar jag i hjälmen när den ska in i garaget

Skit i mjölnaren och den andra nollan.
De är bara avundsjuka...

Inget att bry sig om.

Och till er två då.
Mjölnaren och SLADDVARNING...
Har ni inget bättre att tillägga i den här tråden kan ni väl bara ge fan i att skriva något? Ni e väl inte så förbannat dumma att ni trodde att ni va välkomna hit med den attityden?

Agressivitet är A och O

Ja shit, att vi kör utan skydd, vi har ju aldrig ramlat och vet ju inte hur det känns att vurpa...

Ni som ska vara några moralpredikanter kan gärna dra ifrån den här tråden, orkar inte höra massa skit från folk som inte har en aning om vad det pratar om.



Mjölnaren75: Tror inte dina häftiga wannabe-crossbyxor skyddor särkilt bra mot skrapsår heller.

Ne men dem e som sagt coola.
Se min avatar där är det skinnställ som gäller:gnissla

Nä men ärligt det e kul att leka men vänta tills ni ramlar utan ställ:confused:
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top