GrimReaper
Orgasmdonator
En helt ny på tråden undrar vart ni håller hus o när ni träffas samt om det bara e proffs som kommer o då inte vill ha amatörer i vägen????
Äh, proffs och proffs... Dom ser bara jäkligt balla ut i jämförelse med mig!
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
En helt ny på tråden undrar vart ni håller hus o när ni träffas samt om det bara e proffs som kommer o då inte vill ha amatörer i vägen????
Shit jag måste nog öva lite i smyg innan jag fullkomligt kommer o skämmer ut mig. Ni kan ju det här...![]()
Det behöver du inte göra. Det är många där som inte är lika duktiga, skillnaden är att de som inte är lika duktiga aldrig hamnar på bild eller film.![]()
Vad menar du? Menar du att jag inte skulle vara lika duktig som dom andra eller!?!?! VA?
![]()
Det behöver du inte göra. Det är många där som inte är lika duktiga, skillnaden är att de som inte är lika duktiga aldrig hamnar på bild eller film.![]()
Det var främst en pik till de som ofta är där och fotar/filmar.
Tack för igår, det var förstagången man var i lunda med egen hoj
Eftersom Vaxholm och mat hägrade drog jag och några till lite tidigare, är det någon som har lust att förklara vad som händer på bilden?
![]()
Kan man väl knappast gnälla på. Om man måste se sig på bild får man väl styra upp någon som fotar en. Jag kollar hellre på "vemsomhelst" som kör highchair än någon som duttar framhjulet 15 cm för att det ska vara solidariskt och allaskavaramed. Då kan man hålla på med fotboll eller någon annan föreningssport där man tvingar barn offra sommarlovet för att kränga lotter.
Jag tycker den här tråden är ganska enformig. Träff på tisdagar, bilder kommer tis kväll eller onsdag. Det är alltid whellie/stoppiebilder på Noll-Koll, Ingel och de andra som är "proffs". Det känns som man har sett ett antal likadana bilder. Det kan vara roligt att se bilder på någon annan också. Även om han/hon inte är lika duktig.
Jag tycker den här tråden är ganska enformig. Träff på tisdagar, bilder kommer tis kväll eller onsdag. Det är alltid whellie/stoppiebilder på Noll-Koll, Ingel och de andra som är "proffs". Det känns som man har sett ett antal likadana bilder. Det kan vara roligt att se bilder på någon annan också. Även om han/hon inte är lika duktig.
Tack för igår, det var förstagången man var i lunda med egen hoj
Eftersom Vaxholm och mat hägrade drog jag och några till lite tidigare, är det någon som har lust att förklara vad som händer på bilden?
![]()
Årets krash eller?
Dock snygg studs upp till fossingarna igen![]()
Den dagen jag kommer med på bild så har jag gjort något bra. innan dess behöver jag inte se mig![]()
Årets krash eller?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy