Stunt- och lekträff i Västerort?

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Stockholm, North side
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
Few screen shots from yesterday...
image7ce6.jpg

image8gv5.jpg

image3hp6.jpg

image4ma7.jpg

image5fv7.jpg

image6lh3.jpg

image1zv1.jpg

image2qo1.jpg
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Shit jag måste nog öva lite i smyg innan jag fullkomligt kommer o skämmer ut mig. Ni kan ju det här...:yoparty
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Det behöver du inte göra. Det är många där som inte är lika duktiga, skillnaden är att de som inte är lika duktiga aldrig hamnar på bild eller film.:tummenner


He he med rätt höjd så ska jag se till att du hamnar på bild!

Ja ja jag får väl skylla på den som tog bild på mig tog precis när jag lyfte. :D
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Det var främst en pik till de som ofta är där och fotar/filmar.

Kan man väl knappast gnälla på. Om man måste se sig på bild får man väl styra upp någon som fotar en. Jag kollar hellre på "vemsomhelst" som kör highchair än någon som duttar framhjulet 15 cm för att det ska vara solidariskt och allaskavaramed. Då kan man hålla på med fotboll eller någon annan föreningssport där man tvingar barn offra sommarlovet för att kränga lotter.
 

ST0FFE

Dunderklumpen *RIP*
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Sista avfarten på Färingsö™
Hoj
ZX9r -00
Tack för igår, det var förstagången man var i lunda med egen hoj :)
Eftersom Vaxholm och mat hägrade drog jag och några till lite tidigare, är det någon som har lust att förklara vad som händer på bilden? :D

image2qo1.jpg
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Kan man väl knappast gnälla på. Om man måste se sig på bild får man väl styra upp någon som fotar en. Jag kollar hellre på "vemsomhelst" som kör highchair än någon som duttar framhjulet 15 cm för att det ska vara solidariskt och allaskavaramed. Då kan man hålla på med fotboll eller någon annan föreningssport där man tvingar barn offra sommarlovet för att kränga lotter.

Jag tycker den här tråden är ganska enformig. Träff på tisdagar, bilder kommer tis kväll eller onsdag. Det är alltid whellie/stoppiebilder på Noll-Koll, Ingel och de andra som är "proffs". Det känns som man har sett ett antal likadana bilder. Det kan vara roligt att se bilder på någon annan också. Även om han/hon inte är lika duktig.
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag tycker den här tråden är ganska enformig. Träff på tisdagar, bilder kommer tis kväll eller onsdag. Det är alltid whellie/stoppiebilder på Noll-Koll, Ingel och de andra som är "proffs". Det känns som man har sett ett antal likadana bilder. Det kan vara roligt att se bilder på någon annan också. Även om han/hon inte är lika duktig.


OK se till och släpa dit en massa motarder eller vad nu de kör som du känner så ska jag försöka vara där och fota nästa tisdag! Vill se en Fuck You
Burnout från dig då! :)

Ärligt talat så är det nästan bara de som kör och Varsa som har kört en hel del nu. Andra verkar bara stå vid sidan av och titta istället för att pröva alt träna.
 
Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag tycker den här tråden är ganska enformig. Träff på tisdagar, bilder kommer tis kväll eller onsdag. Det är alltid whellie/stoppiebilder på Noll-Koll, Ingel och de andra som är "proffs". Det känns som man har sett ett antal likadana bilder. Det kan vara roligt att se bilder på någon annan också. Även om han/hon inte är lika duktig.

Tråden heter väl "Stunt- och lekträff i Västerort" och syftar väl på just detta.
Starta ny tråd. Finns ju wheelietråden med bilder på allt och alla.

Tack för igår, det var förstagången man var i lunda med egen hoj :)
Eftersom Vaxholm och mat hägrade drog jag och några till lite tidigare, är det någon som har lust att förklara vad som händer på bilden? :D

image2qo1.jpg

En gissning är att det tippas soppa som tänds på enligt de tidigare bilderna.
 
Last edited:

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Årets krash eller?

Dock snygg studs upp till fossingarna igen :yoparty

Den dagen jag kommer med på bild så har jag gjort något bra. innan dess behöver jag inte se mig :tungan

Hahaha jo det var en jäkligt fin krash :tuttar

Ska slänga ihop hojjen så ska jag göra om den för er nästa vecka om Luke lovar att få hela krasherna på film i framtiden ;) haha :näsblod

Nu har jag inte bara lyckats skrapa bakskärmen utan även hela bakramen och passagerarhandtaget :yoparty Hittade cykeldatorn tillslut, snyggt asfaltsslipad den med, gillade inte färgen ändå :rolleyes:
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top