Stunt- och lekträff i Västerort?

Devan

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Söker
jaa det var väldigt lite hojjar idag, nästan fler bilar än hojjar faktist :(

Jag fick bilder på 2 st som stunta iaf , de kommer upp lite senare
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jaha, vart fasen var alla?

Det var i stort sett bara jag som åkte och ni vet ju hur upphetsande det brukar vara... :huvet

Ni kanske är där nu? Varför sa ni inte det då? :va

Äh! Bättre uppslutning nästa tisdag tycker jag... :arsele

Men då ska ju alla ladda inför Barkaby istället! :D

Det var så förbannat svårt med ljuset idag så bilderna är skitdåliga "även om det är skit bakom spakarna" så jag får satsa på Barkaby istället om jag nu inte hinner komma förbi nästa tisdag!

6309z6a.jpg


66de8ll.jpg


68bdrpg.jpg


63shmw0.jpg
 
Last edited:

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Linkan77: Varför hojtade du inte till att du ville bli fotad när du hoppade med hojen?
 

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Så både Gnutten och Devan var där och fota... Jag såg bara en med kamera där och det måste varit du Gnutten. Du satt där vid bromsbänken!?!?

Kul att se sig själv stuntandes på bild för första gången. Måste säga att det inte ser lika ballt ut som det känns... :5sure
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
62yzg5x.jpg


62d5zcn.jpg


4pbcqrp.jpg


4kap2c5.jpg


Så både Gnutten och Devan var där och fota... Jag såg bara en med kamera där och det måste varit du Gnutten. Du satt där vid bromsbänken!?!?

Kul att se sig själv stuntandes på bild för första gången. Måste säga att det inte ser lika ballt ut som det känns... :5sure

Fast jag var jäkligt dålig på att fota utan satt mest och pratade då jag blev irriterad på ljuset! Fler tillfällen kommer! :tummenupp
 
Last edited:

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
Linkan77: Varför hojtade du inte till att du ville bli fotad när du hoppade med hojen?

Ja säg det du :va tur att Devan lyckades få ett par:tummenupp och sen tog ju Olof några så vi får väl se om dom blev bra.
Får väl ta några nästa tisdag om du kommer då?

Fina bilder men synd att min gammla hoj ser ut som ett vrak... skitig och jävlig :huvet och att föraren ser ut som en uppstoppad bäver :D
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
överraskningsgänget fick andra idéer och befann sig på annan ort. =)
Ni återser oss säkert nästa tisdag. =)
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Överraskningen var att de inte var där... Eller..? Måste varit första gången sen Spiken drog igång allting.
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Överraskningen var att de inte var där... Eller..? Måste varit första gången sen Spiken drog igång allting.

nja... den 12 juni 2007 och den 13 juni 2006 var ingen av oss där. sen har det funnits flera tillfällen då nån enstaka utav oss haft annat för sig :mattias

värt att tillägga är att no_fear_killen har varit bonde tidigare och bytte traktorn mot en motorcykel och flyttade upp till stockholm först i september förra året, och marcus är så liten att han slängde nappflaskan och trehjulingen med den röda varningsflaggan och köpte en cbr900 stunthoj och började visa upp sig ännu senare på hösten förra året.
 
Last edited:

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
värt att tillägga är att no_fear_killen har varit bonde tidigare och bytte traktorn mot en motorcykel och flyttade upp till stockholm först i september förra året, och marcus är så liten att han slängde nappflaskan och trehjulingen med den röda varningsflaggan och köpte en cbr900 stunthoj och började visa upp sig ännu senare på hösten förra året.

*fnissar som en skolflicka*

Ja, jag vet! Jag är lite barnslig! :D

Men frågan lyder: Hur många.... Kommer på tisdag (och onsdag) nästa vecka? Jag kommer garanterat vara där iaf (å fler bilder på mig uppskattas)!
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top