Stunt- och lekträff i Västerort?

njelger

Guest
Idag gick inte mycket rätt.
Flera hundra fyrhjulingar samt jag lyckades få soppatorsk. Var så glad över att SBP släppte igenom min SR att jag inte tänkte överhuvudtaget på bensin.

Supertack till tjejerna. :tuttar Jag återgäldar vid tillfälle.
Hade bara hoppats på skjuts hem men fick full service.
:yoparty :tummenupp :klappar
 
Last edited:

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Idag gick inte mycket rätt.
Flera hundra fyrhjulingar samt jag lyckades få soppatorsk. Var så glad över att SBP släppte igenom min SR att jag inte tänkte överhuvudtaget på bensin.

Supertack till tjejerna. :tuttar Jag återgäldar vid tillfälle.
Hade bara hoppats på skjuts hem men fick full service.
:yoparty :tummenupp :klappar

Ja dom där fyrhjulingarna... Det är nog första gången jag tyckt att dom varit i vägen. Jag har inga problem med att dom är där och stuntar osv. Men när dom bränner förbi småbarnen inne på parkeringsplatsen i hög hastighet och dessutom kommer ut från sidogatan på två hjul när man är på väg att slanga... Då har det gått för långt!

Speciellt det där med barnen. Det kanske bara är jag, men jag tycker det är superroligt att se föräldrar som tar med sina barn för att kolla på oss när vi blåser förbi på bakhjul osv. Det visar att det finns intresse även hos dom som inte åker hoj själv. :tummenupp

Annars en superkväll, men den där fullservicen du fick skulle jag vilja fått smaka lite av! ;)
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Ja du det är väl bara en bråkdel av dessa 4-hjulingar som kan slanga, de andra mest väsnas med deras öppna rör. Dock blev jag klart impad av killen som körde en gul Suzuki 4-hjuling med origrör för ett antal veckor sedan, han kunde verkligen slanga och det var roligt att se + den lät inget!
 

Camilla

Syrran
Gick med
13 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 750 K7
Idag gick inte mycket rätt.
Flera hundra fyrhjulingar samt jag lyckades få soppatorsk. Var så glad över att SBP släppte igenom min SR att jag inte tänkte överhuvudtaget på bensin.

Supertack till tjejerna. :tuttar Jag återgäldar vid tillfälle.
Hade bara hoppats på skjuts hem men fick full service.
:yoparty :tummenupp :klappar


Det var så lite så :)
 
Last edited:

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Ska bli soligt hela kvällen imorgon. Nu jävlar ska det vara bättre uppslutning än det varit de senaste gångerna!:fakta
 

Pizzabagarn

Guest
Om jag orkar skaka sönder på hojen hela vägen från Trosa så dyker jag upp :tummenupp

Måste ju öva nu när man skaffat sig en "ny" lekmaskin :)
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Vi kommer dit med bromsbänken.
Även denna kväll kan vi komma att ge folk brustna hjärtan då de får svart på vitt att de inte har en miljon hästkrafter utan kanske bara en halv miljon:näsblod :tungan

Eventuellt kommer det en Turbohoj som vi kommer att bänka. Att det funkar perfekt, vad gäller grepp på rullen, vet vi redan då vi bänkade Patrik Fürstenhoffs TurboBusa i helgen. Resultatet: 439,5 Hk på bakhjulet(ej fullt laddtryck).:yoparty :tuttar *HERRE JÄVLAR*
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Vi kommer dit med bromsbänken.
Även denna kväll kan vi komma att ge folk brustna hjärtan då de får svart på vitt att de inte har en miljon hästkrafter utan kanske bara en halv miljon:näsblod :tungan

Eventuellt kommer det en Turbohoj som vi kommer att bänka. Att det funkar perfekt, vad gäller grepp på rullen, vet vi redan då vi bänkade Patrik Fürstenhoffs TurboBusa i helgen. Resultatet: 439,5 Hk på bakhjulet(ej fullt laddtryck).:yoparty :tuttar *HERRE JÄVLAR*

Hur mycket ladd var det vid bromstillfället och hur mycket ska han ladda sen?
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Tack för ikväll! De som tog bilder och filmade får gärna lägga upp om man fastnade på någon:yoparty

/Blå busa
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top