Stunt- och lekträff i Västerort?

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Skit också, var på fotokurs om kom inte till Lunda förrän efter 21 men då var det knappt nå folk kvar + jäkligt mörkt. Är det någon som vet vad som hände inne i stan idag då de spärrade av vägen vid Gallerian och det var fullt polispådrag. Sen till kvällen ifrån fotokursen så ser strax innan avfarten till Haga Norra 4 st mcpoliser som stoppat varsitt fordon. Sen längre fram på E4 i höjd med Järva Krog var det total stopp + blåljus längre bort! :confused:
 

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Skit också, var på fotokurs om kom inte till Lunda förrän efter 21 men då var det knappt nå folk kvar + jäkligt mörkt. Är det någon som vet vad som hände inne i stan idag då de spärrade av vägen vid Gallerian och det var fullt polispådrag. Sen till kvällen ifrån fotokursen så ser strax innan avfarten till Haga Norra 4 st mcpoliser som stoppat varsitt fordon. Sen längre fram på E4 i höjd med Järva Krog var det total stopp + blåljus längre bort! :confused:

Kan det möjligtvis varit detta?

http://www.aftonbladet.se/stockholm/article573858.ab
 

Pizzabagarn

Guest
Tack för ikväll! De som tog bilder och filmade får gärna lägga upp om man fastnade på någon:yoparty

/Blå busa

Jävlars vad du straffade asfalten med den där hojen
Inte många som kan hantera en busa som en "moppe" :tummenupp

För övrigt var det en trevlig kväll men blandad kompott som sig bör.
Dessutom lärde jag mig att koppla upp hojjäveln på 2:an igår :)
 
Last edited:

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Ort
Stockholm/Nacka
Hoj
Suzuki GSXR1100
Var du där Linus? Varför hälsade du inte din spjuver! :D Du kanske hade åkt när jag kom?

/J

Jag var där och smög omkring :D
Om du ska köra idag så lär vi synas.... Ska förmodligen ut om inte regeringen (läs flickvän) lägger in ett veto :hihi

Edit: lägger till några bilder till
 

Bifogat

  • PICT0260.JPG
    PICT0260.JPG
    93.7 KB · Visningar: 69
  • PICT0263.JPG
    PICT0263.JPG
    75.9 KB · Visningar: 64
  • PICT0207.jpg
    PICT0207.jpg
    89.5 KB · Visningar: 79
  • PICT0271.JPG
    PICT0271.JPG
    85.2 KB · Visningar: 59
  • PICT0294.JPG
    PICT0294.JPG
    58.3 KB · Visningar: 61
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag var där och smög omkring :D
Om du ska köra idag så lär vi synas.... Ska förmodligen ut om inte regeringen (läs flickvän) lägger in ett veto :hihi

Ja det vore kul!
Sluta smyg, ditch the bitch and make a switch! :D

Nedå, hoppas du får flygtillstånd så syns vi ikväll om inget händer mig på vägen dit, peppar peppar
 

#6 Limpan

Snabb, men ändå lite långsam...
Gick med
17 Nov 2005
Ort
Stockholm/Nacka
Hoj
Suzuki GSXR1100
Några till
 

Bifogat

  • PICT0332.JPG
    PICT0332.JPG
    46.5 KB · Visningar: 69
  • PICT0317.JPG
    PICT0317.JPG
    67.1 KB · Visningar: 66
  • PICT0336.JPG
    PICT0336.JPG
    42.5 KB · Visningar: 57
  • PICT0339.JPG
    PICT0339.JPG
    54.8 KB · Visningar: 63
  • PICT0374.jpg
    PICT0374.jpg
    53.9 KB · Visningar: 110
  • PICT0304.jpg
    PICT0304.jpg
    69.3 KB · Visningar: 82

TomasL

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM525-06 CRF250X-04
yeah ! bra kväll ! kändes skönt att få köra lite :rolleyes:
gärna bilder fall nån har :)

Vad duktig du har blivit! Fötterna verkar ha läkt bra. Märke även att många andra också verkligen har utvecklats. Kul att se.

Själv fick jag börja om lite grann från början med min nya 525:a som är lite ilsken men det är kul träna på nåt nytt igen.
 
Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Varför kör stuntare ofta utan vettig skyddsutrustning?

jag låter inte de jag åker med ha någon skyddsutrustning förutom hjälm, för är det så att nån ramlar vill jag gjärna att det ska bli så pass allvarligt att vi blir tvugna att åka till sjukan (där finns det sjuksystrar.) Av samma anledning åker även jag utan skydd.
tyvärr har ingen skadats något allvarligt i år så vi har inte fått nån utdelning på det planet tack vare våra kläder.
Däremot, så händer det ofta att det dyker upp någon fest eller liknande efter man har vart ute och åkt en dag. Då skulle det kännas fånigt att sitta med skinnställ med en styrfladder i handen. liksom, folk skulle titta konstigt på en. Det känns i sådana lägen bättre att kunna sparka omkull hojjen och börja punda loss utan att behöva åka över halva stan för att byta om.
Förutom det går ordentlig utrustning på ca 5000 spänn, vilket jag hellre lägger på att spränga nån motor då och då.
Sen finns det ju som du säger stuntare som kör med utrustning, men jag gillar inte deras stil riktigt och vill inte va som dom.

/mina 4 kronor

back to topic: vilka kommer imorrn, jag har syndat i 3 veckor men nu är jag tillbax
 

Dr.Bike

Guest
jag låter inte de jag åker med ha någon skyddsutrustning förutom hjälm, för är det så att nån ramlar vill jag gjärna att det ska bli så pass allvarligt att vi blir tvugna att åka till sjukan (där finns det sjuksystrar.) Av samma anledning åker även jag utan skydd.
tyvärr har ingen skadats något allvarligt i år så vi har inte fått nån utdelning på det planet tack vare våra kläder.
Däremot, så händer det ofta att det dyker upp någon fest eller liknande efter man har vart ute och åkt en dag. Då skulle det kännas fånigt att sitta med skinnställ med en styrfladder i handen. liksom, folk skulle titta konstigt på en. Det känns i sådana lägen bättre att kunna sparka omkull hojjen och börja punda loss utan att behöva åka över halva stan för att byta om.
Förutom det går ordentlig utrustning på ca 5000 spänn, vilket jag hellre lägger på att spränga nån motor då och då.
Sen finns det ju som du säger stuntare som kör med utrustning, men jag gillar inte deras stil riktigt och vill inte va som dom.

/mina 4 kronor

back to topic: vilka kommer imorrn, jag har syndat i 3 veckor men nu är jag tillbax


Ok.
Tack.
Då vet jag.
 

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Ort
Stockholm, North side
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
jag låter inte de jag åker med ha någon skyddsutrustning förutom hjälm, för är det så att nån ramlar vill jag gjärna att det ska bli så pass allvarligt att vi blir tvugna att åka till sjukan (där finns det sjuksystrar.) Av samma anledning åker även jag utan skydd.
tyvärr har ingen skadats något allvarligt i år så vi har inte fått nån utdelning på det planet tack vare våra kläder.
Däremot, så händer det ofta att det dyker upp någon fest eller liknande efter man har vart ute och åkt en dag. Då skulle det kännas fånigt att sitta med skinnställ med en styrfladder i handen. liksom, folk skulle titta konstigt på en. Det känns i sådana lägen bättre att kunna sparka omkull hojjen och börja punda loss utan att behöva åka över halva stan för att byta om.
Förutom det går ordentlig utrustning på ca 5000 spänn, vilket jag hellre lägger på att spränga nån motor då och då.
Sen finns det ju som du säger stuntare som kör med utrustning, men jag gillar inte deras stil riktigt och vill inte va som dom.

/mina 4 kronor

back to topic: vilka kommer imorrn, jag har syndat i 3 veckor men nu är jag tillbax

:rofl :rofl :rofl
Are you gonna start fucking up the new bike now or did you fix your 04 stunt doggie?
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Bilder
 

Bifogat

  • IMG_1513.JPG.jpg
    IMG_1513.JPG.jpg
    44.5 KB · Visningar: 66
  • IMG_1452.JPG.jpg
    IMG_1452.JPG.jpg
    36.3 KB · Visningar: 58
  • IMG_1373.JPG.jpg
    IMG_1373.JPG.jpg
    38.3 KB · Visningar: 65
  • IMG_1559.JPG.jpg
    IMG_1559.JPG.jpg
    25.3 KB · Visningar: 81
  • IMG_1623.JPG.jpg
    IMG_1623.JPG.jpg
    30.2 KB · Visningar: 67
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top