Stunt- och lekträff i Västerort?

super_motard

Shorty!
Gick med
17 Oct 2006
Ort
Hemma
Hoj
Rieju Smx| stunt nerox |
rätt najs idag! dock inte lika kul på hemvägen när cilvil polisen sparka ner mej å snodde 1500 av mej :mad:
 

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Då va jag nummer två då ;)
Det blev inge bildbevis men finns några påbörjade ringar däruppe om någon vänlig själv vill slutföra dem :rolleyes: Jag hinner inte för nu blir det motorcykelordonnans på livgardet hela året :yoparty
 
Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Då va jag nummer två då ;)
Det blev inge bildbevis men finns några påbörjade ringar däruppe om någon vänlig själv vill slutföra dem :rolleyes: Jag hinner inte för nu blir det motorcykelordonnans på livgardet hela året :yoparty

Shit är du så ung!
 

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Så ung och ung är man väl inte, tjuvkikar man på Andreas känns det som om man är i pension ;)
Men man kan alltid hoppas att Berglund kan ge en lite lektioner :p
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Om du håller till vid livgardet så kommer du kanske se mig träna lite på deras enorma parkering nu under våren :) Måste nöta in lågfarts delen inför uppkörningen. Kör en kawagrön ZX9R som är ombyggd till en streetfighter.

Jag skulle gärna vilja komma till era träffar under våren/sommaren och få lite tips för lite stunt måste man nog lära sig :D
 

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Om du håller till vid livgardet så kommer du kanske se mig träna lite på deras enorma parkering nu under våren :)

Jaså precis utanför området då vid busshållplatsen?
När jag var där för några månader sedan var Berglund och showade lite på helikopterplattan det var nice.

Jag skulle gärna vilja komma till era träffar under våren/sommaren och få lite tips för lite stunt måste man nog lära sig :D

Det är ju bara komma förbi, tyvärr så kommer ju jag nog inte kunna vara där men i Kungsängen kanske vi ses!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jaså precis utanför området då vid busshållplatsen?
När jag var där för några månader sedan var Berglund och showade lite på helikopterplattan det var nice.

Kommer inte ihåg exakt vart bussen stannar, men det finns en ganska stor "parkering" innan man går in i själva livgardet. Har ingen aning om vem berglund är, men skulle ändå va kul o lära känna lite mc folk i närheten.



Det är ju bara komma förbi, tyvärr så kommer ju jag nog inte kunna vara där men i Kungsängen kanske vi ses!
Ja vi får heja på varandra om vi stöter på varandra. :)
 

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Jadu vi är ju 5 ordonnanser tror jag och vi lär ju åka ut på någon tur då och då.

Det är nog inte så mycket grus, dock så tillhör parkeringen kasernområdet men tror inte de bryr sig.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top