Stunt- och lekträff i Västerort?

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Jepp precis.
Har inte tänkt på det men jag är ganska övertygad om det då jag aldrig sett att det varit mörkt där. Kan kolla upp det mer nästa vecka om jag har tid.

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
Kan meddela att det har varit mycket gnäll (från vakten) när folk har stuntat/sladdat där förut, men å andra sidan tycker jag att man ser massa övningskörare på både hoj och lastbil/buss där rätt ofta övandes konbanor. Lättast är väl att åka dit och testa och om det inte blir massa gnäll så har vi ju helt plötsligt ytterligare en bra plats att köra på :tummenupp

TomasL

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
KTM525-06 CRF250X-04
Sesångstart 2008

Hållå gott folk är det inte dags att dra igång tisdagsbuset i Lunda?
Jag och Lasse drar dit imorgon kväll för att avrosta oss lite grann. Vore kul om lite fler kommer. Sommartid och 10+ :tummenupp

Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Nopp inte ännu, väntar på ett fin fint objektiv ifrån USA snart då kommer jag.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
pratar du om livgardet?

är det upplyst?

tränar där inför a-kortet då jag bor i Kungsängen och hojen står i kusinens garage som ligger 2min därifrån. Frågar alltid om det är okej om jag får träna där, eftersom det är privat mark som tillhör försvarsmakten. Två kvällar har jag varit där och tränat, då frågade jag inte om tillåtelse och då kom de i sin bil och kollade vem man var, ena gången kom en äldre man, en lite högre höna i stallet och körde iväg mig. Så att busa där allt för sent är inte så poppis. Men jäkligt bra ställe för övrigt.

Mig kommer ni i alla fall se på några träffar :) ska väl försöka bli stuntare nångång jag med.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Om jag minns rätt ang dina bilder i pärmen så är du inte amatör Missvims! :)

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Kommer inte ihåg exakt vart bussen stannar, men det finns en ganska stor "parkering" innan man går in i själva livgardet. Har ingen aning om vem berglund är, men skulle ändå va kul o lära känna lite mc folk i närheten.

Det är parkeringen strax till höger innan Livgardet. Värnpliktsparkeringen är i anslutning till planen. Den har varit grusig för några veckor sedan men sopningen ska vara igång därute.
Det är rätt ofta både bilar och mc som övningskör där samt att Livgardet nyttjar den planen för körning också.
Inget ställe jag skulle rekommendera för stunt.

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
Ha ha ha snart gör jag dig sällskap med ett L-objektiv, du hade ju också ett sådant vad jag minns.

Då har du nog blandat ihop mig med nån annan, jag har nog inget objektiv. Försöker vara objektiv ioförsig, men så mycket mer än så är det inte:D

Men det är bra att du kommer, så det blir lite bra bilder. Ska försöka få ut bilderna ur kameran ikväll och banta dom så det går att slänga in dom här.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Då har du nog blandat ihop mig med nån annan, jag har nog inget objektiv. Försöker vara objektiv ioförsig, men så mycket mer än så är det inte:D

Men det är bra att du kommer, så det blir lite bra bilder. Ska försöka få ut bilderna ur kameran ikväll och banta dom så det går att slänga in dom här.

Oooops jag blandade ihop dig med vägspärr här på SH!
Just ja det var er hoj "DRZ400" som jag fotade på Barkaby kommer jag ihåg nu.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!