Stunt- och lekträff i Västerort?

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
OK se till och släpa dit en massa motarder eller vad nu de kör som du känner så ska jag försöka vara där och fota nästa tisdag! Vill se en Fuck You
Burnout från dig då! :)

Ärligt talat så är det nästan bara de som kör och Varsa som har kört en hel del nu. Andra verkar bara stå vid sidan av och titta istället för att pröva alt träna.

Visst, däcket börjar bli lite slitet så det är snart dags för ett nytt ändå.

Jag brukar inte köra eftersom jag inte kan slanga så långsamt. Inte så spännande att komma upp på "platån" i 80-90 blås när andra kör i cirklar på bakhjulet där uppe. Känns inte så säkert.
 

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Det var främst en pik till de som ofta är där och fotar/filmar.

Jag förstod det men vände på det hela för att kunna skämta lite. Det kanske inte var så roligt för er andra men jag satt själv och skrattade i en halvtimme!

Jag är så förbaskat rolig! :D

Förövrigt så är det väl bara att be någon fota dig om du vill hamna på bild. Jag har försökt få en polare att komma ett antal gånger men eftersom han inte tar sig tiden så har jag nu bytt kompis till Gnutten istället. Så får vi se hur länge vi är vänner... :tungan
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jag förstod det men vände på det hela för att kunna skämta lite. Det kanske inte var så roligt för er andra men jag satt själv och skrattade i en halvtimme!

Jag är så förbaskat rolig! :D

Förövrigt så är det väl bara att be någon fota dig om du vill hamna på bild. Jag har försökt få en polare att komma ett antal gånger men eftersom han inte tar sig tiden så har jag nu bytt kompis till Gnutten istället. Så får vi se hur länge vi är vänner... :tungan

Jag förstod att du var ironisk men alla andra verkar ta det jag skrev jävligt seriöst:va

Gnutten ska du akta dig för. En riktig backstaber. Först tjatar han som fan om att man ska köpa ny hoj. När man har gjort det är det ett jävla tjat om att man ska slanga. När man har gjort det då ska han plötsligt sälja sin hoj och börja leka papparazzi istället. Som jag har offrat mig för Gnutten men man har fan inte fått något tillbaka:mad: :tungan
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jag förstod att du var ironisk men alla andra verkar ta det jag skrev jävligt seriöst:va

Gnutten ska du akta dig för. En riktig backstaber. Först tjatar han som fan om att man ska köpa ny hoj. När man har gjort det är det ett jävla tjat om att man ska slanga. När man har gjort det då ska han plötsligt sälja sin hoj och börja leka papparazzi istället. Som jag har offrat mig för Gnutten men man har fan inte fått något tillbaka:mad: :tungan


HA ha ha ha ha som om inte jag har offrat mig genom att att putta dig ifrån skålhamra till shell i Vallentuna när din XR600 rasade så jag missade en del av körningen på kvällen samt en annan gång plockade bort kedjan din när du stod på E18 med din XR600 men det kanske du har glömt. Och detta var innan du köpte din KTM!!!!!!!! :tungan

Jag fotar för att få egen träning och delar gärna med mig av bilderna som jag tagit utan en massa gentjänster. Så om du är vid Lunda så säg till så ska jag försöka fota dig istället för att gnälla! :pannkyss
 

Mr Moody

Rockar vidare mot högre höjder...
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Kawazaki GPX750R 1988- Kawazaki ZX9-R 1998- Yamaha R1 2001- Suzuki GSXR1000 2005
Det börjar bli hårda ord här på tråden...
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
HA ha ha ha ha som om inte jag har offrat mig genom att att putta dig ifrån skålhamra till shell i Vallentuna när din XR600 rasade så jag missade en del av körningen på kvällen samt en annan gång plockade bort kedjan din när du stod på E18 med din XR600 men det kanske du har glömt. Och detta var innan du köpte din KTM!!!!!!!! :tungan

Jag fotar för att få egen träning och delar gärna med mig av bilderna som jag tagit utan en massa gentjänster. Så om du är vid Lunda så säg till så ska jag försöka fota dig istället för att gnälla! :pannkyss

Hehe. Men det var ju innan du började tjata om ny hoj och wheelies.:)
 

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
HA ha ha ha ha som om inte jag har offrat mig genom att att putta dig ifrån skålhamra till shell i Vallentuna när din XR600 rasade så jag missade en del av körningen på kvällen samt en annan gång plockade bort kedjan din när du stod på E18 med din XR600 men det kanske du har glömt. Och detta var innan du köpte din KTM!!!!!!!! :tungan

Shit, kunde du inte nämnt att du och Olof va gifta?!?! :sissy Inte tänker jag ge mig in i något sådant... Näe, jag tar tillbaka min gamla kompis så får du och Olof reda ut era problem först, men du får iof gärna plåta mig ändå! :jäs
 

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Ort
Norrsidan
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Vem kommer till lunda..
Jag kom hem precis kåt å fräsh från gotland...
Skrapas imorrn!..
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Attans också, har precis återhämtat mig från en lång förkylning så jag stannar tyvärr hemma. Hoppas det speciala hamnar på film!:)
 

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/"Brumma"
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Jaha, vart fasen var alla?

Det var i stort sett bara jag som åkte och ni vet ju hur upphetsande det brukar vara... :huvet

Ni kanske är där nu? Varför sa ni inte det då? :va

Äh! Bättre uppslutning nästa tisdag tycker jag... :arsele
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top