No no! Supermotard wins, he got bonus points for breaking both feet![]()
He even crashed at the same place
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=suE1QQAM7po
Damn right
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
Also the guy last year crashed there on his brand new speed tripple.
God spot to crash on
![]()
![]()
OK se till och släpa dit en massa motarder eller vad nu de kör som du känner så ska jag försöka vara där och fota nästa tisdag! Vill se en Fuck You
Burnout från dig då!
Ärligt talat så är det nästan bara de som kör och Varsa som har kört en hel del nu. Andra verkar bara stå vid sidan av och titta istället för att pröva alt träna.
Det var främst en pik till de som ofta är där och fotar/filmar.
Jag förstod det men vände på det hela för att kunna skämta lite. Det kanske inte var så roligt för er andra men jag satt själv och skrattade i en halvtimme!
Jag är så förbaskat rolig!
Förövrigt så är det väl bara att be någon fota dig om du vill hamna på bild. Jag har försökt få en polare att komma ett antal gånger men eftersom han inte tar sig tiden så har jag nu bytt kompis till Gnutten istället. Så får vi se hur länge vi är vänner...![]()
Jag förstod att du var ironisk men alla andra verkar ta det jag skrev jävligt seriöst![]()
Gnutten ska du akta dig för. En riktig backstaber. Först tjatar han som fan om att man ska köpa ny hoj. När man har gjort det är det ett jävla tjat om att man ska slanga. När man har gjort det då ska han plötsligt sälja sin hoj och börja leka papparazzi istället. Som jag har offrat mig för Gnutten men man har fan inte fått något tillbaka![]()
![]()
HA ha ha ha ha som om inte jag har offrat mig genom att att putta dig ifrån skålhamra till shell i Vallentuna när din XR600 rasade så jag missade en del av körningen på kvällen samt en annan gång plockade bort kedjan din när du stod på E18 med din XR600 men det kanske du har glömt. Och detta var innan du köpte din KTM!!!!!!!!![]()
Jag fotar för att få egen träning och delar gärna med mig av bilderna som jag tagit utan en massa gentjänster. Så om du är vid Lunda så säg till så ska jag försöka fota dig istället för att gnälla!![]()
Hehe. Men det var ju innan du började tjata om ny hoj och wheelies.![]()
HA ha ha ha ha som om inte jag har offrat mig genom att att putta dig ifrån skålhamra till shell i Vallentuna när din XR600 rasade så jag missade en del av körningen på kvällen samt en annan gång plockade bort kedjan din när du stod på E18 med din XR600 men det kanske du har glömt. Och detta var innan du köpte din KTM!!!!!!!!![]()
Shit, kunde du inte nämnt att du och Olof va gifta?!?!Inte tänker jag ge mig in i något sådant... Näe, jag tar tillbaka min gamla kompis så får du och Olof reda ut era problem först, men du får iof gärna plåta mig ändå!
![]()
heheh ja du har ju mej hehe![]()
//Robin
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |