Stunt- och lekträff i Västerort?

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Var förbi en sväng lite över 8 och det var helt folktomt (sånär på jag, 2 cyklister och 2 övningskörare)
Vartfan är alla? Är det extrapris på virkpinnar eller vad händer? :va

Det blev lite körning för mig iaf. Åkte fram och tillbaka, och klarar numera att köra 2:an ut på slangen. Är grymt nöjd :D
 
Last edited:

Skuggan

Guest
Var förbi en sväng lite över 8 och det var helt folktomt (sånär på jag, 2 cyklister och 2 övningskörare)
Vartfan är alla? Är det extrapris på raggsockor eller vad händer? :va

Det blev lite körning för mig iaf. Åkte lite fram och tillbaka och klarar numera att köra 2:an ut på slangen, är grymt nöjd :D

Var det du som åkte ensam med motarden upp o ner ett par gånger? Var framför dig med firmabilen :yoparty
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
var också förbi en sväng men det var två grabbar på cyklar.
Skuggan din luring var det där du fick syn på mig?

trist att ingen nämner nåt om det inte blir av. andra gången jag åkt o varit på plats men ingen jävel dykt upp.
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Blev lika förvånad jag, sist jag var där (drygt en månad sedan) så var det knökfullt på hela parkeringen. Trodde först att polisen var på påhälsning eftersom ingen körde, men det visade sig vara helt fel :huvet
Stannade efter en stund och snackade med cyklisterna, och de hade bara sett 2-3(!) hojar under hela kvällen så då började varningsklockorna att ringa om att jag troligen skulle få fortsätta själv.

Nåväl, inget ont som inte har något gott med sig. Om det nu fortsätter med att vara lite folk på tisdagarna så kommer förhoppningsvis alla som tar sig dit att våga köra :) Jag kommer garanterat vara där nästa tisdag med 1-2 polare, ska då också (om jag kommer ihåg vill säga ;)) ta med mig varningsband att sätta vid övergångsstället så att vi slipper onödiga överraskningar.

Jävlar vad det ska det tränas :yoparty
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Det var ganska lite folk där igår.
Jag drog runt 1915 och då skulle de 2 andra oxå dra.
Glöm inte att det är em som folk prioriterar.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
var också förbi en sväng men det var två grabbar på cyklar.
Skuggan din luring var det där du fick syn på mig?

trist att ingen nämner nåt om det inte blir av. andra gången jag åkt o varit på plats men ingen jävel dykt upp.

Var du också där! :D

Jag var ute och mappade hojen och valde att titta förbi lunda eftersom det var tisdag, var nog vid 21-tiden. Ljus och fin kväll men heltomt även denna gång.

Visar det sig att de var och tittade på fotboll kommer jag aldrig mer åka dit. Såna "hojåkare" vill jag inte fraternisera med. :D
 

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Ort
Haninge
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Är det bra väder kommer vi och representera imorn. Vill att det kommer mycket folk och tjejer som vi kan representera för!
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Sådär, då var man nyäten och klar att börja röra sig. Vi syns därborta :yoparty
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
varför kör inte ni/vi i bromma? där den "alternativa" stunt kvällen hölls? Där vi golfklubben/bromma halkbana som ligger bakom plantagen?
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
varför kör inte ni/vi i bromma? där den "alternativa" stunt kvällen hölls? Där vi golfklubben/bromma halkbana som ligger bakom plantagen?

Det är rätt stora grindar som skärmar av hela banan så det blir inte så mycket att köra på, dessutom så blir man nog hängd rätt fort för man får inte köra där efter 20:00 alt. så åker mcskolorna ut därifrån och då är det 4-5 skolor som inte har nånstans att öva kryp o.dyl. på.. .
 

frostah

Gatukändis!
Gick med
19 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen för tillfället, jävla bajs :(
Det är rätt stora grindar som skärmar av hela banan så det blir inte så mycket att köra på, dessutom så blir man nog hängd rätt fort för man får inte köra där efter 20:00 alt. så åker mcskolorna ut därifrån och då är det 4-5 skolor som inte har nånstans att öva kryp o.dyl. på.. .



det förklarar saken. övningskörde själv där, vill inte hugga de som hjälpte mig få kortet i ryggen.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
det förklarar saken. övningskörde själv där, vill inte hugga de som hjälpte mig få kortet i ryggen.

Sen skulle nog Bambi(frugan) hugga tasken av dig eftersom hon själv harvar där just nu.. :D Hon må va en liten :tuttar men det spanska temperamentet.... :skrämd
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top