Ska försöka lägga upp bilder speciellt på dig eller?
Så förbannat många bilder så det blir en del att redigera men det komma komma. Skickar ett PM när jag har lagt upp!
Klart jag vill se massor med bilder på mig.... BARA MIG....
Ska försöka lägga upp bilder speciellt på dig eller?
Så förbannat många bilder så det blir en del att redigera men det komma komma. Skickar ett PM när jag har lagt upp!
Klart jag vill se massor med bilder på mig.... BARA MIG....
Du har fått dina bilder men om du säger till nästa gång så fotar jag dig extra din pajas!
Verkligen många som passade på att köra så mkt som möjlig på avlyst bana vilket är kanon och hoppas på fortsättning även nästa år.
Small clip of Andreas
http://www.youtube.com/watch?v=Hc7EEfEJtAg
Efter incidenten på Barkarby den 18 juli som medförde att ambulans fick tillkallas sätter vi nu högre krav på deltagarnas klädsel. Hade kläder avsedda för motorcykel körning använts hade vi förhoppningsvis inte behövt ambulansen.
För kommande kvällar gäller hädanefter samma regler som när man kör på en allmän bankörning.
Det vill säga, kläder avsedda för motorcykel körning skall användas.
Detta gäller;
Hjälm , jacka, byxor, skor, handskar avsedda för motorcykel körning skall användas.
Ryggskydd rekommenderas starkt.
Så för att vara med och leka och busa på kvällarna, skyddskläder på!
Hur är det för dem som enbart kör stunt? Visst hjälm - ryggskydd handskar är självklart men de andra sakerna för kanske de som undrar? Denna person som skadade sig åkte på Wheelierakan och inte i stuntrutan!
En del som kör långsamt-stunt brukar även köra på snabb-stunten
Jo det är sant men då får de begränsa sig!
Svårt för oss att ha stenkoll på om det begränsas. Lättare att köra samma regler för alla.
Varken jag eller Gabbe kan komma om dessa regler gäller. Tyvärr!
Svårt för oss att ha stenkoll på om det begränsas. Lättare att köra samma regler för alla.
Lättare for who? I really dont think there is gonna be anything intresting to watch in the stunt section next time then...I think many people just wont come at all...just take away the high speed stunts so stunters dont have too stunt at 5km/h in full gear Very veeery bad idea...
Hur är det på stunt-tävlingar? Måste man inte ha skydd på sig där?
Hur är det på stunt-tävlingar? Måste man inte ha skydd på sig där?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|