pajas
Bannad
Nu dansar vi soldansen idag då allihopa, så att vi får uppehåll!
Temakväll är idag: SMC
Samt att vi har bromsövningen (dock ingen tävling denna gång, men den som väntar på något gott...)
shit va du e fin
Nu dansar vi soldansen idag då allihopa, så att vi får uppehåll!
Temakväll är idag: SMC
Samt att vi har bromsövningen (dock ingen tävling denna gång, men den som väntar på något gott...)
Jag hade tänkt det. Det beror lite på vädret.
Flaxar på för fullt här på jobbet. Kastar snus över vänster axel och går inte under stegar. Allt som kan göras måste göras.
Kollar som vanligt på SMHI och... tja, förhoppningen är väl "mulet", men jag ser inget som tyder på spöregn faktiskt.
Var det något speciellt du tänkte på som borde filmas?
Eventuellt kommer media ikväll och gör reportage.
Nu får vi visa att vi kan sköta detta
Media? Lägg av, å morsan som e glatt ovetande att jag kör hojj... damit....
kan jue sejja diskretast att de e ökad luftfuktighet i kallhäll
... holy blårök i tail mojjängen.... tack MaPa för tipset om kvällens aktivitet, har inte settétt förren nu!! nu sitter... eller jag står på jobbet- jag har ordnat bar underkropp och insmorda skenben (med hd orginal gaffel olja) o hoppas på bra väder under kvällen..... c ya there....
Tack till er som dragit igång det här samt till alla funktionärer. Kul att få gasa lite, trots att man fick spö av varenda hoj
såg dig först på slutet men då var du två framför! hade du tittat lite mer snett bakåt hade du sett mig sen försökte jag hålla utkik men såg dig inte. åkte hem två repor senare.Letade dig med ljus och lykta !!!
såg dig först på slutet men då var du två framför! hade du tittat lite mer snett bakåt hade du sett mig sen försökte jag hålla utkik men såg dig inte. åkte hem två repor senare.
huhu, hur mkt ska du ha för att redigera bort den? nej jag gjorde två klant-starter. dels den och sen första som jag fumla bort helt med koppling o gas o gick på bakan utan att va beredd på det för fem öre..Nästa gång hänger vi på låset och racar...
fick dig dock på film när du..... ummm.... stannade direkt efter start. Du såg så skamsen ut när du vände och körde tillbaka Snart på en bioduk nära dig
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|