Stunt & Street kvällar 2007

busz

Killen med oljetryck!
Gick med
17 Feb 2004
Hoj
StreetTriple R -10
Jag har dansat sen i morse och det verkar hjälpa.
SMHI har ändrat sin prognos från regn till mulet ikväll :tummenupp

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Flaxar på för fullt här på jobbet. Kastar snus över vänster axel och går inte under stegar. Allt som kan göras måste göras.

Kollar som vanligt på SMHI och... tja, förhoppningen är väl "mulet", men jag ser inget som tyder på spöregn faktiskt.

Var det något speciellt du tänkte på som borde filmas?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Flaxar på för fullt här på jobbet. Kastar snus över vänster axel och går inte under stegar. Allt som kan göras måste göras.

Kollar som vanligt på SMHI och... tja, förhoppningen är väl "mulet", men jag ser inget som tyder på spöregn faktiskt.

Var det något speciellt du tänkte på som borde filmas?

Vi ser till att himlen spricker upp av all glädje :)

Nej, bara kul att du filmar! :)

Men nu kommer ju förhoppningsvis media dit också och gör reportage!

gixxer1000

...nu på en svart retta...
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -04a.../Tidigare; TL1000R -00, Gsxr1000K2, KTM520, KX250, Stiga Villa Pro...
Näää va´fäään...

... holy blårök i tail mojjängen.... tack MaPa för tipset om kvällens aktivitet, har inte settétt förren nu!! nu sitter... eller jag står på jobbet- jag har ordnat bar underkropp och insmorda skenben (med hd orginal gaffel olja) o hoppas på bra väder under kvällen..... :yoparty c ya there....

Mapa

Mapa
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR -06
... holy blårök i tail mojjängen.... tack MaPa för tipset om kvällens aktivitet, har inte settétt förren nu!! nu sitter... eller jag står på jobbet- jag har ordnat bar underkropp och insmorda skenben (med hd orginal gaffel olja) o hoppas på bra väder under kvällen..... :yoparty c ya there....

:D :D :D :D

Helios

Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Tack för en superkväll !!!

Med bilen ?

Tack för ikväll. Det var riktigt riktigt trevligt, mycket folk var det också.
Skulle ha racat mot en Höjsung, men det blev lite svårt att komma rätt i köbildningen. Fick starten mot en FJR dock :)

Roligt med dom där bromsövningarna. Jättebra och verkligen konstruktiv kritik av såväl polis- och uppkörningsmannen. Toppen :tummenupp

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Tack till er som dragit igång det här samt till alla funktionärer. Kul att få gasa lite, trots att man fick spö av varenda hoj :)

Helios

Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
såg dig först på slutet men då var du två framför! hade du tittat lite mer snett bakåt hade du sett mig :) sen försökte jag hålla utkik men såg dig inte. åkte hem två repor senare.

Nästa gång hänger vi på låset och racar...

fick dig dock på film när du..... ummm.... stannade direkt efter start. Du såg så skamsen ut när du vände och körde tillbaka :) Snart på en bioduk nära dig

EDIT: BTW... såg jag rätt om det var du som fick på en riktig jävla fetingwheelie i början och landade lite snett ?

Viggo

Medlem
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
-
Nästa gång hänger vi på låset och racar...

fick dig dock på film när du..... ummm.... stannade direkt efter start. Du såg så skamsen ut när du vände och körde tillbaka :) Snart på en bioduk nära dig
huhu, hur mkt ska du ha för att redigera bort den? ;) nej jag gjorde två klant-starter. dels den och sen första som jag fumla bort helt med koppling o gas o gick på bakan utan att va beredd på det för fem öre..

edit: ja :gnissla

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras