Stunt & Street kvällar 2007

Pierro0087

Medlem i MCE
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Honda Hornet 600 -05
stort tack för stunt & street kvällarna 2007, och så hoppas vi på att det blir stunt & street kvällar 2008 så man får gasa lite då me :)

super_motard

Shorty!
Gick med
17 Oct 2006
Hoj
Rieju Smx| stunt nerox |
Måste också passa på och tacka! :) har varit väldigt kul att vara där på onsdagarna på krykor elr stunt banan :D

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Man får väl tacka för i år.

Street & stuntkvällarna är jävligt bra men jag tycker att det blir lite tråkigt efter ett tag. Något man kanske kunde fixa till nästa år om det nu blir något är någon slags bana så det inte blir så enformigt.
Det är iaf ett steg i rätt riktning framförallt efter att politikerj*vlarna bestämmde sig för att stänga den enda "bana" som fanns i Stockholmområdet som desseutom var godkänd för vm deltävlingar i top fuel.
Efter att de la ner tullinge tillhör tydligen Strängnäs Stockholm (Malmby)... :va

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Vill också passa på att tacka för mig som har varit sjukvårdare vid nästan alla tillfällen i år och påpeka hur glad jag är över att ha fått slippa att ta hand om några allvarligare skador!
För övrigt har det varit jättekul att även köra själv emellanåt samt snacka skit med alla man känner och inte känner!

Bikerwoman:nurse

Mooseman

When U grow old – don't grow up!
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2016
Får tacka för ännu en trevlig kväll på Barkaby.:tummenupp

Igår hann jag både med att vara funktionär samt att köra lite själv också.

Satte min första tolva igår,:yoparty fast jag blev så paff när bakskärmen och pakethållaren skrapade i marken så jag välte omkull.

Men det var bara baklyset som pajade så det var lungt.:)

Hoppas det blir fortsättning på det här nästa sommar också.

Ett baklyse hit eller dit...:) Skönt att du inte pajjade dig själv, desssvärre råkade ju en annan av våra KTM-kompisar illa ut när kedjan låste sig på hans DukeII. Ingen stötte fara även om jag gissar att det värker bussigt i en axel i dag.
Instämmer med samtliga om att S&S-kvällarna är en höjdare (sorry för undertonen i den Janne) som till och med fått mig medelålders gubbe att testa slangåka. Av den blygsammare sorten dock.
På återseende nästa år!!!

rogge77a

keep it burning
Gick med
12 Dec 2006
Hoj
ktm 950 sm
tja ba ,, tänkte bara tacka för all hjälp spec ni som tog hand om min hoj ,(ni vet vilka ni e)
misstänker att man lär ju få bjuda på en å en annan bira , he he .
jag mår kanon har lite eller mycket ont i axeln , det jag vet nu e att en benflisa ligger lös i leden å att skulderbladet bröts av , dock ligger skit bra å jag känner inget av det nu , få se vad som händer,
är riktigt glad att detta hände i 50 kmh å inte 700 m innan när man låg i 100 blås på bakhjulet.

än en gång stort tack till alla som hjälpte eller kollade till mej ,, ni e guld ..

puss å kram könsorgan / rogge77a

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
är riktigt glad att detta hände i 50 kmh å inte 700 m innan när man låg i 100 blås på bakhjulet.

Finns det någon förklaring till att det där hände? Var kedjan slak eller något annat som gick sönder eller något?

Hoppas du repar dig snabbt och att allt löser sig.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
tja ba ,, tänkte bara tacka för all hjälp spec ni som tog hand om min hoj ,(ni vet vilka ni e)
jag mår kanon har lite eller mycket ont i axeln , det jag vet nu e att en benflisa ligger lös i leden å att skulderbladet bröts av , dock ligger skit bra å jag känner inget av det nu , få se vad som händer,

än en gång stort tack till alla som hjälpte eller kollade till mej ,, ni e guld ..

Tråkigt att höra att det inte bara var en urled-vridning, hur tänker de fixa flisan då?
Du ditt drivpaket var ju helt slut konstaterade vi efteråt, var noga med det i framtiden vännen:tummenupp

bange

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
mellan 2

Det är lungt, har du fyllt kylen med öl nu så du klarar dig :D
Har du kommit på vad som hände...lite skeptisk till det där med kedjan eftersom du bytte drivpaket för inte så länge sen?

rogge77a

keep it burning
Gick med
12 Dec 2006
Hoj
ktm 950 sm
Tråkigt att höra att det inte bara var en urled-vridning, hur tänker de fixa flisan då?
Du ditt drivpaket var ju helt slut konstaterade vi efteråt, var noga med det i framtiden vännen:tummenupp

hmm , sant men drivpaketet va typ nytt , men kedjan va av det billigare slaget å skulle vara miinst lika bra som en o ringare (enligt finnen på dirtbike)
dock tror jag att kedjan va lite förslak , :gnissla

men men ska vara nogrannare i framtiden . eeh flisan vete fan va dom tänker göra åt än ,, hör av mej när jag vet mer ..:yoparty

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
hmm , sant men drivpaketet va typ nytt , men kedjan va av det billigare slaget å skulle vara miinst lika bra som en o ringare (enligt finnen på dirtbike)
dock tror jag att kedjan va lite förslak , :gnissla

men men ska vara nogrannare i framtiden . eeh flisan vete fan va dom tänker göra åt än ,, hör av mej när jag vet mer ..:yoparty

Bara en tanke satt kedjelåset åt rätt håll om du hade ett sådant???

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
gpz 750 turbo. dominator.
Missa inte säsongsavslutningen på dessa kvällar. I form av sporthojspuben den 6 oktober. Se tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166522

Alla som inte bromsat skall bjuda på sprit ;)

jag tänker inte bromsa bara gasa,bromsa kan man ju öva varsomhelst och är inte olagligt :D

behöver mer gas övning känns det som :tummenupp

hur många bromsa inte...me mina små skivor fram vore det för kort att bromsa i barkarby broms testet, va flera gånger på väg att köra förbi konerna på slutet av rajs sträckan :gnissla

jaja får väl klä ut mig om ja kommer på festen

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
jag tänker inte bromsa bara gasa,bromsa kan man ju öva varsomhelst och är inte olagligt :D

behöver mer gas övning känns det som :tummenupp

hur många bromsa inte...me mina små skivor fram vore det för kort att bromsa i barkarby broms testet, va flera gånger på väg att köra förbi konerna på slutet av rajs sträckan :gnissla

jaja får väl klä ut mig om ja kommer på festen

Är impad av din kawa och blev riktigt förvånad då jag hörde dumpen första gången! Lite pinsamt om du inte körde förbi konerna för det gjorde jag...dock försvarar jag mig med att det var på slutet så jag såg inte riktigt broms punkten...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Är impad av din kawa och blev riktigt förvånad då jag hörde dumpen första gången! Lite pinsamt om du inte körde förbi konerna för det gjorde jag...dock försvarar jag mig med att det var på slutet så jag såg inte riktigt broms punkten...

Konerna bort mot flygfältet eller?

Sikken jäkla tur att man bromsat då =)

Ja,annars blir det läskigt dyrt ;)

Last edited:

Mooseman

When U grow old – don't grow up!
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2016
finns några bilder från den 19:e??

stod nån och fota i slutet av rakan...

Vore riktigt kul att se dom, kan t ex innehålla mina första slangningar värda att fästa på bild (nåja, knappast några 12or, men ändå....) Så snälla du som plåtade – show yourself!

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Konerna bort mot flygfältet eller?

Jepp for rakt igenom plastbandet och när jag hade vänt kom en Retta genom ett annat hål så jag var inte ensam...

Jag fick ett schysst framhjullssläpp i inbromsningen så jag släppte bromsen tills den rätat upp sig och sen var jag för nära träplankorna och konerna...

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...