Pierro0087
Medlem i MCE
stort tack för stunt & street kvällarna 2007, och så hoppas vi på att det blir stunt & street kvällar 2008 så man får gasa lite då me
Får tacka för ännu en trevlig kväll på Barkaby.
Igår hann jag både med att vara funktionär samt att köra lite själv också.
Satte min första tolva igår, fast jag blev så paff när bakskärmen och pakethållaren skrapade i marken så jag välte omkull.
Men det var bara baklyset som pajade så det var lungt.
Hoppas det blir fortsättning på det här nästa sommar också.
är riktigt glad att detta hände i 50 kmh å inte 700 m innan när man låg i 100 blås på bakhjulet.
tja ba ,, tänkte bara tacka för all hjälp spec ni som tog hand om min hoj ,(ni vet vilka ni e)
misstänker att man lär ju få bjuda på en å en annan bira , he he .
jag mår kanon har lite eller mycket ont i axeln , det jag vet nu e att en benflisa ligger lös i leden å att skulderbladet bröts av , dock ligger skit bra å jag känner inget av det nu , få se vad som händer,
är riktigt glad att detta hände i 50 kmh å inte 700 m innan när man låg i 100 blås på bakhjulet.
än en gång stort tack till alla som hjälpte eller kollade till mej ,, ni e guld ..
puss å kram könsorgan / rogge77a
tja ba ,, tänkte bara tacka för all hjälp spec ni som tog hand om min hoj ,(ni vet vilka ni e)
misstänker att man lär ju få bjuda på en å en annan bira , he he .
jag mår kanon har lite eller mycket ont i axeln , det jag vet nu e att en benflisa ligger lös i leden å att skulderbladet bröts av , dock ligger skit bra å jag känner inget av det nu , få se vad som händer,
än en gång stort tack till alla som hjälpte eller kollade till mej ,, ni e guld ..
puss å kram könsorgan / rogge77a
Tråkigt att höra att det inte bara var en urled-vridning, hur tänker de fixa flisan då?
Du ditt drivpaket var ju helt slut konstaterade vi efteråt, var noga med det i framtiden vännen
hmm , sant men drivpaketet va typ nytt , men kedjan va av det billigare slaget å skulle vara miinst lika bra som en o ringare (enligt finnen på dirtbike)
dock tror jag att kedjan va lite förslak ,
men men ska vara nogrannare i framtiden . eeh flisan vete fan va dom tänker göra åt än ,, hör av mej när jag vet mer ..
Missa inte säsongsavslutningen på dessa kvällar. I form av sporthojspuben den 6 oktober. Se tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166522
Alla som inte bromsat skall bjuda på sprit
jag tänker inte bromsa bara gasa,bromsa kan man ju öva varsomhelst och är inte olagligt
behöver mer gas övning känns det som
hur många bromsa inte...me mina små skivor fram vore det för kort att bromsa i barkarby broms testet, va flera gånger på väg att köra förbi konerna på slutet av rajs sträckan
jaja får väl klä ut mig om ja kommer på festen
Missa inte säsongsavslutningen på dessa kvällar. I form av sporthojspuben den 6 oktober. Se tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=166522
Alla som inte bromsat skall bjuda på sprit
Är impad av din kawa och blev riktigt förvånad då jag hörde dumpen första gången! Lite pinsamt om du inte körde förbi konerna för det gjorde jag...dock försvarar jag mig med att det var på slutet så jag såg inte riktigt broms punkten...
Sikken jäkla tur att man bromsat då =)
finns några bilder från den 19:e??
stod nån och fota i slutet av rakan...
Konerna bort mot flygfältet eller?
Jepp for rakt igenom plastbandet och när jag hade vänt kom en Retta genom ett annat hål så jag var inte ensam...
Jag fick ett schysst framhjullssläpp i inbromsningen så jag släppte bromsen tills den rätat upp sig och sen var jag för nära träplankorna och konerna...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|