R1Monstret
Återkomsten!
UPP!!!
Fortfarande ingen som vet vad det är för låt??
Fortfarande ingen som vet vad det är för låt??
Jörgen Karlsson skrev:2587921Sprang på en till film där de stuntar med HD. Stackars arma cyklar...
http://www.youtube.com/watch?v=2WOzCOCbwXk
Har aldrig gillar sissybars, men det här var ju ett sportigare sätt att använda den.
/J
Blir ljudet från en trimmad Sportster mer liknande en Buell? Det där härligt högvarviga mullret som låter som ett lågflygande gammal propellerflygplan ungefär.Jörgen Karlsson skrev:2546456Jo det är lite vackrare ljud i Sportstrarna än i Bigtwin tycker jag med, de är mer kortslagiga än bigtwin och har 4 kammar istället för Bigtwinnens 1 alt två (Twincam), dessa två ting plus ett lättare vevparti gör sportstermotorn mer varvvilliga. Du ska höra dem som trimmade, mina vänner brukar säga att min låter som en blandning av Ducati och HD. Jag tycker 45-graders twinnar låter ballare än ducce när de varvar lite.
Esquire skrev:2673635Blir ljudet från en trimmad Sportster mer liknande en Buell? Det där härligt högvarviga mullret som låter som ett lågflygande gammal propellerflygplan ungefär.
För övrigt så bör någon berätta för Jason Pullen att det inte är någon BMX han är ute och kör. Annars kommer han väl snart att börja hoppa med den eller försöka grinda på trappräcken.
Esquire skrev:2673635Blir ljudet från en trimmad Sportster mer liknande en Buell? Det där härligt högvarviga mullret som låter som ett lågflygande gammal propellerflygplan ungefär.
För övrigt så bör någon berätta för Jason Pullen att det inte är någon BMX han är ute och kör. Annars kommer han väl snart att börja hoppa med den eller försöka grinda på trappräcken.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|