Stunttråden! (Remake)

ekenz

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Hoj
ingen för tillfället
Oan skrev:
2448787 fan ja skulle vilja ha nån som filma mig nån dag :) försökte ställa mobillen o filma när ja gick upp ricktigt men antingen så kom ja upp precis innan ja kom in i bild eller precis när jag åkt föörbi :p lite svårt ^^ sen skulle man haft kabel till ricktiga kameran.... :tummenupp

Menar du att du är bra?

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Bärgren skrev:
2448607 Bild!!!!!!!!!!!!!!!!1111111oneoneone

Sök på Malaguti på blocket under kategorin Motorcyklar... Jag heter Sebastian och den är flake-blå.. Så du borde se den :)

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
ekenz skrev:
2448826 Menar du att du är bra?
haha ja vet inte :) stack o tränade lite till innan ja sulle till en polare i dag då lyckades ja köra en bra bit ( kanske 10-20m ) men sen så rycker ja för mkt o för fegt med gasen :p men ja skulle vilja se hur de ser ut om ja går upp tillräckligt osv också.... men "bra" kan ja väll inte säga att jag är men ja e en bra bit på vägen skulle jag tro. :va

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
fan e de ingen i sundvalls området som e sugen på att åka lite "stunt" :) skulle vilja se nån som kan lite gran irl

Joakim_Lilja

Bidrar till växthuseffekten
Gick med
30 May 2006
Hoj
GasGas 450sm -04
Oan skrev:
2445022 tja, va ute o försökte få upp hojen på bakan i dag. mitt på dan lyfte däcket liiite o kände att de va möjligt. nu sitter jag jävligt långt bak då kommer ja upp så ja nästan har balans käns det som men sen vågar ja inte mer.... är det nån som har nå tipps hur man ska hantera hojen? har en cbr 125 strypt. kommer upp genom att krypa och varva upp den tills ja släpper kopplingen. 1ans växel. :va

pröva stå upp, ligga på nårra tusen varv. gasa fullt och dra. :p så får jag göra annars lämnar inte framhjulet marken utan koppling :)

Borg^

korv
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
Cagiva Mito 125
Oan skrev:
2492706 fan e de ingen i sundvalls området som e sugen på att åka lite "stunt" :) skulle vilja se nån som kan lite gran irl
stunt är jag urkass på, men vi kan väl ta en sväng ändå? :)

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Borg^ skrev:
2494046 stunt är jag urkass på, men vi kan väl ta en sväng ändå? :)
why not :tummenupp tror du hittar min msn på min profil bara att adda

Joakim_Lilja skrev:
2494013 pröva stå upp, ligga på nårra tusen varv. gasa fullt och dra. :p så får jag göra annars lämnar inte framhjulet marken utan koppling :)
testade att använda passagerar pinnarna häromdan, fan va skraj jag blev :tungan men det borde ju va möjligt att gå ner på motorbroms o sen rycka på gas på 2an iaf på 4-6k varv om man skulle våga stå för ibland så lättar den lite då :tungan
thx for the tip!

Last edited:
Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende